SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ik zou wel rode rum willen hier!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rum is altijd de positieve uitzondering
Zeggen dat het nog een kleine drie uur moet wachtenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn arme lichaam denkt dat het middernacht is
Hahaha jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeggen dat het nog een kleine drie uur moet wachten
Ik moest grinniken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teveel TR's gezet in deze reeks! Dicht tot minstens september!
Dat belooft wat voor 6 uur morgenochtendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn arme lichaam denkt dat het middernacht is
Ik zou dat wel willen proeven!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat het event heel het weekend duurt bedoel ik![]()
Ze hebben ook groene zie ik[ afbeelding ]
Je bent zeker niet in den lande morgenquote:
Gelukkig is het weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Dat belooft wat voor 6 uur morgenochtend
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar u is wel eigenaar van dat andere!
De tieten liggen hier boven in bed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!
Denk dat het makkelijker bier regelen is dan tieten
Ik heet geen @Fogel die even overvliegt voor een biertjequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent zeker niet in den lande morgen
Ik heb 2 Kanon op. Ik denk dat ik er zo nog eentje open trek, een paar slokjes neem en de rest weer in de koelkast zet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb ook geen bier thuisEn ga vanavond, op thee na, niets drinken
Ja nee maar in zijn geval is een vliegticket vele malen goedkoper dan een pilsje van Dors of zo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heet geen @:fogel die even overvliegt voor een biertje
Doel je nu op de gemiddelde leeftijd?quote:
Wat zit er in die groene?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent zeker niet in den lande morgen
Lekker laten liggenquote:
Geen idee, staat er niet bij.quote:
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?
Ehhhh.....antwoord in DM!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?
Gewoon even zachtjes strelen mag toch wel?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Zou dat katje lekker onaangeroerd laten liggen
Ja dat maakte het duidelijk. NOT.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben er even niet en de boel ontspoort al meteen!
Geen slapende katjes wakkermakenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Zou dat katje lekker onaangeroerd laten liggen
Ja waar bleef je nou?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben er even niet en de boel ontspoort al meteen!
Dan zie ik opties...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ze is met d'r mobieltje bezig. Slaapt niet.
5 jaar geleden...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Doel je nu op de gemiddelde leeftijd?
Dan nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ze is met d'r mobieltje bezig. Slaapt niet.
Gezien mijn pohi nog steeds niet helemaal.quote:
Niet als ik slaapquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon even zachtjes strelen mag toch wel?
Fuck no!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet als ik slaap![]()
En in ToTs geval zou ik dat ook niet aanraden
Ohw daarom sloeg je me de vorige keer met vlakke hand in mijn gezicht toen ik het deed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet als ik slaap![]()
En in ToTs geval zou ik dat ook niet aanraden
Fysiek of financieel?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee, staat er niet bij.![]()
Maar in totaal 100 IPA's buiten wat ze normaal op de kaart hebben staan. Ben benieuwd hoe ver ik kom
Bezig te ontsporen.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand zei dat er hier bier en tieten te krijgen waren. Bij wie moet ik daarvoor zijn?
Ik vraag dit voor een vriend![]()
Gewoon even de hypotheek oprekken, dan komt onze huispanter het weekend wel weer doorquote:
Ahah!quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:47 schreef devzero het volgende:
Om 15:30 op vrijdag middag stuurt iemand mij en mijn leidinggevende de meest zure email mogelijk waarvan ook nog eens de helft niet klopt. En alleen maar om even "iets onder de aandacht brengen". Hoe kan ik nou weer rustig het weekend in cruisen als ik nu nog een serieuze email moet sturen.
Nah ik heb iets subtielere.quote:
Ja zulke grote flesjes bier heb ik niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!
Ik had graag 2 meter bier en een dozijn tieten!![]()
Ik bedoel, mijn vriend wil die bestelling graag!
Das mooi kloten danquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:47 schreef devzero het volgende:
Om 15:30 op vrijdag middag stuurt iemand mij en mijn leidinggevende de meest zure email mogelijk waarvan ook nog eens de helft niet klopt. En alleen maar om even "iets onder de aandacht brengen". Hoe kan ik nou weer rustig het weekend in cruisen als ik nu nog een serieuze email moet sturen.
Allebei wel eigenlijk.quote:
Gewoon maandag antwoord geven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:47 schreef devzero het volgende:
Net makelaar mailtje gestuurd. Gewoon de boel verkopen en onder de brug gaan wonen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even de hypotheek oprekken, dan komt onze huispanter het weekend wel weer door
Ja nee, dev en zijn leidinggevende kregen die mail ......quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das mooi kloten dan![]()
Kun je niet reageren met de tekst:
Beste leiding gevende,
Bij deze wil ik u gaarne de tering wensen want ik heb vanaf het ontvangen van uw mail weekend. U kunt mooi tot maandag wachten en de tering krijgen en dan zal ik volgende week wel kijken of ik genoeg betaald krijg om u van een reactie te voorzien.
Gr gr Devzero
Shit ja, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nee, dev en zijn leidinggevende kregen die mail ......
Gewoon toch sturen toch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nee, dev en zijn leidinggevende kregen die mail ......
Mijn leidinggevende is vandaag op vakantie, en de persoon die die email had geschreven wist dat ook wel. Mijn team neemt een service over van de College of Medicine en we krijgen 1 nieuw persoon. De persoon die die email had geschreven is volgens mij een beetje boos dat dat niet naar haar team is gegaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das mooi kloten dan![]()
Beste leiding gevende,
Bij deze wil ik u gaarne de tering wensen want ik heb vanaf het ontvangen van uw mail weekend. U kunt mooi tot maandag wachten en de tering krijgen en dan zal ik volgende week wel kijken of ik genoeg betaald krijg om u van een reactie te voorzien.
Gr gr Devzero
Je mag anders wel hier op de ligbank komen logeren tegen de heel schappelijke huur van 1 krat kwaliteit bier per weekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net makelaar mailtje gestuurd. Gewoon de boel verkopen en onder de brug gaan wonen.
Of:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das mooi kloten dan![]()
Beste leiding gevende,
Gr gr Devzero
Nee, toen was ik gewoon wakkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw daarom sloeg je me de vorige keer met vlakke hand in mijn gezicht toen ik het deed.
Goede deal wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag anders wel hier op de ligbank komen logeren tegen de heel schappelijke huur van 1 krat kwaliteit bier per week
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Shit ja, verkeerd gelezen.
Dan adresseren aan 'vervelende zure pruim' ipv 'leidinggevende'
quote:
Gedoe allemaal ....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is vandaag op vakantie, en de persoon die die email had geschreven wist dat ook wel. Mijn team neemt een service over van de College of Medicine en we krijgen 1 nieuw persoon. De persoon die die email had geschreven is volgens mij een beetje boos dat dat niet naar haar team is gegaan.
Maaar goed, ik had maar even kort geantwoord dat wij toch een hele andere indruk hadden gekregen en dat we best een overleg wilden hebben om het te verduidelijken
moest lachen om bierflesjes van 2 meter, ik zie het al voor me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah ik heb iets subtielere.
[..]
Ja zulke grote flesjes bier heb ik niet.
Sterker nog, eigenlijk heb ik helemaal geen bier. Ik loog.
Dat zusje kan er toch niks aan doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Of:
"Hooggeachte TS,
Bij deze deel ik u mede dat ik u gaarne ongezien de tyfus toewens en uw zusje in de kont wil plassen aangezien uwen schrijven mij ten onrechte veel ongerief heeft veroorzaakt.
Ik verzoek u vriendelijk edoch zeer dringend uzelf aan weerszijden aan de paarsgepunte lansen van het welbekende duo Geer & Goor te rijgen zodat u met hen een befaamde zogeheten "spit roast" zult vormen.
Ik neuk u de moeder,
DevZero
Ow het is een mokkel? Scratch Geer & Goor dan maar uit mijn stukje en vervang ze voor 9 geile negerts.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is vandaag op vakantie, en de persoon die die email had geschreven wist dat ook wel. Mijn team neemt een service over van de College of Medicine en we krijgen 1 nieuw persoon. De persoon die die email had geschreven is volgens mij een beetje boos dat dat niet naar haar team is gegaan.
Maaar goed, ik had maar even kort geantwoord dat wij toch een hele andere indruk hadden gekregen en dat we best een overleg wilden hebben om het te verduidelijken
Als dat de reden is, is dat wel heel zuur om er zo op te reageren naar jou/jullie toe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja boeit Devje dat!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zusje kan er toch niks aan doen.
Wil je nu zeggen dat dat zusje geen goede beurt verdient?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zusje kan er toch niks aan doen.
Alleen deze afbeelding terugsturen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow het is een mokkel? Scratch Geer & Goor dan maar uit mijn stukje en vervang ze voor 9 geile negerts.
....met een inwendige golden shower!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat dat zusje geen goede beurt verdient?![]()
Ik gok zomaar dat veel zusjes 'plassen in de kont' niet als goede beurt ervaren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat dat zusje geen goede beurt verdient?![]()
Ik verwacht van Devje wel een sublieme servicequote:
Dan word het hoog tijd dat je eens kennis gaat maken met zusjes met hogere standaarden!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat veel zusjes 'plassen in de kont' niet als goede beurt ervaren.
Nee johquote:
Haar geslacht heeft er weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow het is een mokkel? Scratch Geer & Goor dan maar uit mijn stukje en vervang ze voor 9 geile negerts.
Ik had al antwoord gekregen en er werd al een beetje terug gekrabbeld. Ik heb geen zin meer om te reageren, want ik ga zo mijn dochter ophalen en dan is het weekendquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gedoe allemaal ....
En dat in het weekend
Ik antwoord ook op appjes en mails op vrijdagmiddag van dat soort strekking "Maandag kom ik erop terug, en denk er nog even goed over na wat je gemaild hebt. Dan kunnen we er maandag over in gesprek."quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:47 schreef devzero het volgende:
Ow , ik spuit 11 maar je reactie stond er nog niet dus die tel ik niet als spuit 11quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Haar geslacht heeft er weinig mee te maken.
[..]
Ik had al antwoord gekregen en er werd al een beetje terug gekrabbeld. Ik heb geen zin meer om te reageren, want ik ga zo mijn dochter ophalen en dan is het weekend
Het was een soort van bevestiging, dus altijd welkomquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow , ik spuit 11 maar je reactie stond er nog niet dus die tel ik niet als spuit 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ook meteen mijn laatste dag dat ik daar ooit heb gewerkt
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Heej jij!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik antwoord ook op appjes en mails op vrijdagmiddag van dat soort strekking "Maandag kom ik erop terug, en denk er nog even goed over na wat je gemaild hebt. Dan kunnen we er maandag over in gesprek."
9 van de 10 keren is er dan na het weekend weer weinig aan de hand maar is er uit emotie die mail gestuurd.
Zeg dat maar tegen Geer & Goor!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Haar geslacht heeft er weinig mee te maken.
quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb trouwens ooit op een plek gewerkt met een heel zure leiding gevende.Pfff dat soort mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ook meteen mijn laatste dag dat ik daar ooit heb gewerkt![]()
Hoi jijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heej jij!![]()
![]()
![]()
Hou je het nog een beetje vol?
Vindt Goor het dan goor?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er niet wat vlak bij hangt te bungelen hebben zij geen interesse hoor!
Ik ben geneigd het allemaal nog wat ranziger te omschrijven, maar nee; niet verstandig!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vindt Goor het dan goor?
Hoe Goorder hoe beter volgens Geer en Goor!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vindt Goor het dan goor?
Doe maar niet, voor je het weet ziet het hier blauw van de mods die aan het fappen zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben geneigd het allemaal nog wat ranziger te omschrijven, maar nee; niet verstandig!![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet, voor je het weet ziet het hier blauw van de mods die aan het fappen zijn![]()
Nu, naast Gooise Vrouwen, nu Goorste Mannen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe Goorder hoe beter volgens Geer en Goor!
TuT u eens.....quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben geneigd het allemaal nog wat ranziger te omschrijven, maar nee; niet verstandig!![]()
Poep was je er makkelijker af dan lippenstift (heb ik van een vriend gehoord)quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan word het hoog tijd dat je eens kennis gaat maken met zusjes met hogere standaarden!
Was maar voor kort, daarna is hij weer voor een heer gegaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
Het maakt Gordon niet uit.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Poep was je er makkelijker af dan lippenstift (heb ik van een vriend gehoord)
Je bent goed op de hoogte.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Was maar voor kort, daarna is hij weer voor een heer gegaan.
Deed die Roy Donders ook niet zo'n switch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
Het maakt Gordon niet uit.
[ afbeelding ]
Met Geer en Goor als juryledenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu, naast Gooise Vrouwen, nu Goorste Mannen!
Klopt,en heeft ook al een kind.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deed die Roy Donders ook niet zo'n switch?
Klinkt niet slecht, fijn!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Ja hoor, Nu weekend. Ook wel nodigMaar verder busy busy busy, met werk en met andere shizzle. maar gaat verbazingwekkend goed
Ben niet heel veel online geweest de afgelopen week. Want wilde wel mijn rust pakken en op tijd slapen zo nu en dan.
Whut??? Srs?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,en heeft ook al een kind.
Ik gok nummer 69 zonder sausquote:
Ik heb de afgelopen jaren mijn grenzen leren kennen zeg maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, fijn!
En dat jij nog eens zo verstandig zou zijn om op tijd te gaan slapen![]()
![]()
quote:
Dat is dus ook weer zo'n trainwreck die je van kilometers ziet aankomenquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met zijn achternaam had ik mijn kind Bliksem genoemd.
Snel bellen, het is nog geen 31 decemberquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor de vuurwerkshow hier, maar geen puf om te gaan kijkengelukkig bijna afgelopen
https://knokkeheist.com/n(...)uurwerkfestival.html
Is België, daar mag het het hele jaar door toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel bellen, het is nog geen 31 december
Rare jongens die Belgen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is België, daar mag het het hele jaar door toch?
Snel bezetten dat land vol belhamels met hun vuurwerk! VERBOTEN MACHEN!!!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is België, daar mag het het hele jaar door toch?
Gast zet dat kind niet op straat!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ga er hier eentje uit schoppen en ik ga maffen!
Prettige voortzetting!
Shop en maf ze!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
Prettige voortzetting!
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
Prettige voortzetting!
Amyquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor de vuurwerkshow hier, maar geen puf om te gaan kijkengelukkig bijna afgelopen
https://knokkeheist.com/n(...)uurwerkfestival.html
Heel Belgiëquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snel bezetten dat land vol belhamels met hun vuurwerk! VERBOTEN MACHEN!!!
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:20 schreef ToT het volgende:
Prettige voortzetting!
Heel België en dan ruilen we Walonië met de Fransen voor alle aandelen KLM terug in Nederlandsche handenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel België![]()
Vlaanderen en het stukje tot Spa bedoel je mag ik hopen
Ow, je mag alleen het hele jaar door vuurwerk kopen, maar niet afsteken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Snel bezetten dat land vol belhamels met hun vuurwerk! VERBOTEN MACHEN!!!
Koen!quote:
Zolang wij Spa en omgeving maar krijgen. Dan mogen die Fransen heel Zandvoort hebben als compensatie. Kut circuit en dorp, kan niemand iets mee dus past perfect bij de Franse slagquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel België en dan ruilen we Walonië met de Fransen voor alle aandelen KLM terug in Nederlandsche handen
Het mag daar ook ALLEMAAL, al vind ik het best een gaaf landje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, je mag alleen het hele jaar door vuurwerk kopen, maar niet afsteken.
Jaaah, zin in decemberquote:
Nee ook dat houden we, weet je hoeveel de Duitsers daar spenderen? Lekker houden, ze mogen Urk hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang wij Spa en omgeving maar krijgen. Dan mogen die Fransen heel Zandvoort hebben als compensatie. Kut circuit en dorp, kan niemand iets mee dus past perfect bij de Franse slag
Gastquote:
Nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, zin in december![]()
Vandaag tickets voor de trein gekocht! En voor de Phantom!![]()
quote:
ALLEMAAL!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het mag daar ook ALLEMAAL, al vind ik het best een gaaf landje.
25 graden maxquote:
We hadden toch al 5 decennia geleden als natie afgesproken dat Urk samen met Volendam en alle andere incest dorpen niet meer werden erkend als Nederlands!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ook dat houden we, weet je hoeveel de Duitsers daar spenderen? Lekker houden, ze mogen Urk hebben.
Terug naar max 10 gradenquote:
Vlaanderen is een van de beste landen ter wereld qua intelligentiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ALLEMAAL!
Stiekem ben ik ook wel dol op België![]()
Insect dorpen, zijn er daar extra veel muggen ofzo?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden toch al 5 decennia geleden als natie afgesproken dat Urk samen met Volendam en alle andere insect dorpen niet meer werden erkend als Nederlands!![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Insect dorpen, zijn er daar extra veel muggen ofzo?
Niet zo gemeen doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er kan nog altijd een hittegolf komen![]()
![]()
Jaah, in oktober ofzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Jinx het nu nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden toch al 5 decennia geleden als natie afgesproken dat Urk samen met Volendam en alle andere incest dorpen niet meer werden erkend als Nederlands!![]()
Friesland moeten we sowieso behouden, mannen als Grutte Pier moeten we hebben als we moeten vechten tegen een invasie van boze mensen....quote:
Typoquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Insect dorpen, zijn er daar extra veel muggen ofzo?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vlaanderen is een van de beste landen ter wereld qua intelligentie![]()
En Jenny Douwes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Friesland moeten we sowieso behouden, mannen als Grutte Pier moeten we hebben als we moeten vechten tegen een invasie van boze mensen....
En natuurlijk de gasvoorraden in Grunn en alle vee dat daar graast in Friesland wat hun methaan naar Scandinavië stuurtquote:
Die Groningers kunnen dan wonen in het gebied rond Spa, die Walen rotten dan vanzelf wel op daar. En dan kunnen we Grunn leegpompen en rijk worden met zijn allen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk de gasvoorraden in Grunn en alle vee dat daar graast in Friesland wat hun methaan naar Scandinavië stuurt
Zo makkelijk kan het zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die Groningers kunnen dan wonen in het gebied rond Spa, die Walen rotten dan vanzelf wel op daar. En dan kunnen we Grunn leegpompen en rijk worden met zijn allen!
quote:
jaaaaaaa FEESTUHHHquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In September ook nog de Oktoberfesten
Even opgezocht , het was vorig jaar nog dat we in september een hittegolf haddenquote:
Ik had kaartje via leverancier van ons, maar aan collega gegeven die graag wilde gaan en ik wil niet te lang van huis weg op dit moment.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaaaaa FEESTUHHH![]()
![]()
wordt hiero wel groots gevierd![]()
![]()
![]()
Het voordeel van hitte in September is wel dat de dagen al een stuk korter zijn en het 's avond rapper afkoelt. Nazomerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even opgezocht , het was vorig jaar nog dat we in september een hittegolf hadden![]()
![]()
Ja, en in de voorgaande maanden ook dacht ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Even opgezocht , het was vorig jaar nog dat we in september een hittegolf hadden![]()
![]()
ja toen waren er meerderequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en in de voorgaande maanden ook dacht ik
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het voordeel van hitte in September is wel dat de dagen al een stuk korter zijn en het 's avond rapper afkoelt. Nazomeren
Ik haat korte dagenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het voordeel van hitte in September is wel dat de dagen al een stuk korter zijn en het 's avond rapper afkoelt. Nazomeren
Oktober misschien ook wel?quote:
Enige voordeel van de huidige zomer is dat ik nog niet 1x de tuin heb hoeven bewateren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en in de voorgaande maanden ook dacht ik
nog 2,5 maand kans op hittegolvengenotjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oktober misschien ook wel?
Ik ben 12 oktober bij de marathon Eindhoven om iemand van drinken enzo te voorzien, zul je zien dat het heel warm wordt
Gewoon stukje mee rennen, de wind koelt je af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oktober misschien ook wel?
Ik ben 12 oktober bij de marathon Eindhoven om iemand van drinken enzo te voorzien, zul je zien dat het heel warm wordt
Winter is cummingquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
maar elke dag kijk ik wel meewarig dat de dagen alweer korter worden
Dat wil je helemaal niet. Anders kun je die airco ook de deur uitdoen of uitlaten.quote:
Juichen voor korte dagenquote:
Ze zijn nog niet zó kort in september.quote:
Is ook wit.quote:
verhuis naar @Fogel land, dan kan je helemaal genieten van weinig daglichtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Juichen voor korte dagen
Donker om 4 uur
dat vind ik dus ruk, die korte dagen..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Juichen voor korte dagen
Donker om 4 uur
Technisch gezien zijn de dagen even lang trouwens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat vind ik dus ruk, die korte dagen..
Het gaat niet om de lengte, het gaat om wat je er mee doetquote:
Dat welquote:
Langer in bedquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat vind ik dus ruk, die korte dagen..
Winterslaap wel beste slaap ja.quote:
da's ook echt het enige dat ik prettiger vind in de winterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Winterslaap wel beste slaap ja.
kloptquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn de dagen even lang trouwens.
Ik vind zomer ook niet alles. Op winter kan je je kleden, op zomer nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:45 schreef aeque het volgende:
Ah ja, iemand houdt niet van zon en zomer en dan ben je gelijk maar weer een chagrijn.
Ik snap dat niet, het is hier op de bovenverdieping nog niet boven de 24.5e graden geweest... Ventilator nog niet eens aangehad. Airco al helemaal niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier binnen heb ik ook nog een aardige hittegolf. Het lucht best goed door nu met alles open en ventilator maar de temperatuur is blijkbaar nog geen halve graad gedaald.
Uitkleden een optie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind zomer ook niet alles. Op winter kan je je kleden, op zomer niet
Das wel waar jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt
maar eerder donkerje wist wat ik bedoelde
Ja, en dan heb je het nog te warm. En dan?quote:
Koude douchequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je het nog te warm. En dan?
Wait whut? Mag ik hieruit concluderen dat jij geen chagrijn bent? Jeej!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:45 schreef aeque het volgende:
Ah ja, iemand houdt niet van zon en zomer en dan ben je gelijk maar weer een chagrijn.
rumquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helpt ook maar evenquote:
Natte handdoek over je lichaam gooien? Weet ik veel, ik slaap ook bij 30 graden goed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klep open?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik er ook geen fuck aan hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ook echt het enige dat ik prettiger vind in de winter
Niet kleden is ook een optiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind zomer ook niet alles. Op winter kan je je kleden, op zomer niet
ja mag van mij ook overgeslagen worden.. sneeuw vind ik mooi voor 1 of 2 dagen.. en dan mag dat ook. weer weg zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
In de winter wil ik het liefst zo lang slapen tot het weer lente wordt
Winterquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik vond droge winters altijd wel tof, tot ik met de fiets met 25km per uur het viaduct bereikte en daar meteen onderuit ging... Hele linkerbeen afgeschaafd blauwe plekken overal die er 2 weken later nog zaten... Winter mag van mij de prullenbak in.
Dan welquote:
in het weekend, door de week teveel ellende op de weg door sneeuwquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja mag van mij ook overgeslagen worden.. sneeuw vind ik mooi voor 1 of 2 dagen.. en dan mag dat ook. weer weg zijn.
Zin in kalfsvlees?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik werd gelokt door de TT![]()
Avond allen
Het bier of de tieten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Avond allen
Hoop dat we niet weer oneindig regen hebben komend najaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja mag van mij ook overgeslagen worden.. sneeuw vind ik mooi voor 1 of 2 dagen.. en dan mag dat ook. weer weg zijn.
Hoi Stoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Avond allen
Viaducten de prullenbak in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik vond droge winters altijd wel tof, tot ik met de fiets met 25km per uur het viaduct bereikte en daar meteen onderuit ging... Hele linkerbeen afgeschaafd blauwe plekken overal die er 2 weken later nog zaten... Winter mag van mij de prullenbak in.
Sneeuw vind ik mooi als het valt als ik niet naar buiten hoef en weer gesmolten is zodra ik wel de kiet weer uit moet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee, lam. Zo broodje döner bestellen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
oeh nicequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, lam. Zo broodje döner bestellen denk ik
Lekker!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doelde he?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja of ze krijgen blauwtong of een wolf op bezoek, it sucks being a sheep at the moment.quote:
Ja zo ongeveer. Vandaag begonnen met de achterwand. Dat is in principe het laatste. Daarna wat aankleding nog (TV, speakers, etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stoor![]()
alles klaar thuis met de overkapping? vermoed van wel ondertussen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja of ze krijgen blauwtong of een wolf op bezoek, it sucks being a sheep at the moment.
Gaaf!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Vandaag begonnen met de achterwand. Dat is in principe het laatste. Daarna wat aankleding nog (TV, speakers, etc.)
[ afbeelding ]
Eerste plank zit erop![]()
[ afbeelding ]
Deze wand wordt hetzelfde als deze zijwand
[ afbeelding ]
Het is bewust niet tot de vloer gemaakt vanwege vocht in het hout. Onderaan komen zwarte betonnen blokken als opvulling
Jazekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je weet waar ik op doelde he?
Een roze workmatequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Vandaag begonnen met de achterwand. Dat is in principe het laatste. Daarna wat aankleding nog (TV, speakers, etc.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is bewust niet tot de vloer gemaakt vanwege vocht in het hout. Onderaan komen zwarte betonnen blokken als opvulling
Dat was ooit roodquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Een roze workmate![]()
OT goed bezig joh!!!![]()
Dat zie jij natuurlijk weerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:57 schreef maily het volgende:
[..]
Een roze workmate![]()
OT goed bezig joh!!!![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zie jij natuurlijk weer
quote:
Dikke scheur wel in die ene paal. Maarja, hout hequote:
Hedde wel genoeg rekening gehouden dat bij zware regen het water ook weg kan? Anders loopt het alsnog aan je hout te vreten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Ziet er mooi uit makkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heer woud.quote:
Hee, jij ook hier?quote:
19cm boven de grond?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hedde wel genoeg rekening gehouden dat bij zware regen het water ook weg kan? Anders loopt het alsnog aan je hout te vreten.
Je weet het tegenwoordig niet meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
19cm boven de grond?Het terras heeft afschot (1cm / meter), ook zelf gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |