Wat zit er in die groene?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent zeker niet in den lande morgen
Geen idee, staat er niet bij.quote:
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?
Ehhhh.....antwoord in DM!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet even een beetje in kneden zoals een kat die een lekker slaapplekje op bed heeft gevonden?
Gewoon even zachtjes strelen mag toch wel?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Zou dat katje lekker onaangeroerd laten liggen
Ja dat maakte het duidelijk. NOT.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben er even niet en de boel ontspoort al meteen!
Geen slapende katjes wakkermakenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:36 schreef Kissingbird het volgende:
Zou dat katje lekker onaangeroerd laten liggen
Ja waar bleef je nou?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, ik ben er even niet en de boel ontspoort al meteen!
Dan zie ik opties...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ze is met d'r mobieltje bezig. Slaapt niet.
5 jaar geleden...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Doel je nu op de gemiddelde leeftijd?
Dan nog.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ze is met d'r mobieltje bezig. Slaapt niet.
Gezien mijn pohi nog steeds niet helemaal.quote:
Niet als ik slaapquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon even zachtjes strelen mag toch wel?
Fuck no!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet als ik slaap![]()
En in ToTs geval zou ik dat ook niet aanraden
Ohw daarom sloeg je me de vorige keer met vlakke hand in mijn gezicht toen ik het deed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet als ik slaap![]()
En in ToTs geval zou ik dat ook niet aanraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |