abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214731968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:04 schreef NewJackSwingII het volgende:

[..]
Er bestaan veel plekken op deze wereld die hulp nodig hebben. Maar die die krijgen niks. Oekraine wordt dus alleen politiek misbruikt door de Nato en amerika om Rusland te treiteren. En behalve dat ze Rusland probeerden te verzwakken door honderd duizenden Oekrainers hiervoor te laten sterven. Valt er veel te halen kwa grondstoffen in de Oekraine. CIA is overigens als eerste de Oekraine binnen gevallen. Zij bepaalden wie er aan de macht kwam. Victoria Nuland en de CIA hebben geweld en burgeroorlog aangewakkerd om Yanukovich middels een coup weg te jagen. En ze wisten ook al wie zijn opvolger zou worden (bekend gemaakt in het gelekte telefoongesprek). Niks democratie dus. En ik ga er vanuit dat democratie in hun eigen land (amerika) ook niets voor hen betekent.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214731978
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:04 schreef NewJackSwingII het volgende:

[..]
Er bestaan veel plekken op deze wereld die hulp nodig hebben. Maar die die krijgen niks. Oekraine wordt dus alleen politiek misbruikt door de Nato en amerika om Rusland te treiteren. En behalve dat ze Rusland probeerden te verzwakken door honderd duizenden Oekrainers hiervoor te laten sterven. Valt er veel te halen kwa grondstoffen in de Oekraine. CIA is overigens als eerste de Oekraine binnen gevallen. Zij bepaalden wie er aan de macht kwam. Victoria Nuland en de CIA hebben geweld en burgeroorlog aangewakkerd om Yanukovich middels een coup weg te jagen. En ze wisten ook al wie zijn opvolger zou worden (bekend gemaakt in het gelekte telefoongesprek). Niks democratie dus. En ik ga er vanuit dat democratie in hun eigen land (amerika) ook niets voor hen betekent.
Rusland te treiteren? Hoe krijg je het uit je strot.

Rusland is Oekraïne binnengevallen.
Oekraïne wil Rusland niet.

Daar gaat het om.

Als Rusland morgen naar huis gaat met de troepen is het klaar, dan wordt er niet meer "getreiterd".
pi_214731995
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Daar gaat het om.
Nee daar gaat het niet om. Was het maar zo simpel.

Het model werkt als volgt: je lokt een conflict uit met de buurman. Je biedt ‘hulp’. Leningen, geen giften. Het slachtoffer kan de schulden niet terugbetalen. In ruil daarvoor moet zij haar landbouwgebieden en staatseigen bedrijven, vooral in energie en mijnbouw van zeldzame metalen, ‘privatiseren’: verkopen aan de hulpverlener. Hoe Oekraïne niet alleen zijn jonge generatie kwijt is, maar ook zijn natuurlijke rijkdommen aan het Westen zal verliezen.
pi_214731997
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:16 schreef NatteLont het volgende:

[..]

Het model werkt als volgt: je lokt een conflict uit met de buurman. Je biedt ‘hulp’. Leningen, geen giften. Het slachtoffer kan de schulden niet terugbetalen. In ruil daarvoor moet zij haar landbouwgebieden en staatseigen bedrijven, vooral in energie en mijnbouw van zeldzame metalen, ‘privatiseren’: verkopen aan de hulpverlener. Hoe Oekraïne niet alleen zijn jonge generatie kwijt is, maar ook zijn natuurlijke rijkdommen aan het Westen zal verliezen.
Ok tjer. :')
pi_214731999
quote:

[..]

Er is geen conflict uitgelokt.

Rusland is Oekraïne binnen gevallen om ongeldige redenen en heeft daar niets te zoeken.
Oekraïne wil ze daar niet. Zo simpel is het.

Je verkondigt 1 op 1 de propaganda van het Kremlin. Word je betaald of doe je dat vrijwillig? Ben je Russisch van geboorte?
pi_214732005
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ok tjer. :')
Ja lekker inhoudelijk. Hou oud ben je? 14?
Ik heb ook helemaal niets met Tjer.
pi_214732015
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:09 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Maar wel door de USA? :')
Als jij kunt aanwijzen welk gebied de VS recentelijk heeft geannexeerd, dan kunnen we het daar over hebben.
pi_214732016
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Rusland is Oekraïne binnen gevallen om ongeldige redenen en heeft daar niets te zoeken.

Je verkondigt 1 op 1 de propaganda van het Kremlin. Word je betaald of doe je dat vrijwillig? Ben je Russisch van geboorte?
Ja het is allemaal propaganda. :') Nog zo'n leeghoofd. Ga lekker Tiktok kijken.
pi_214732017
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:18 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ja lekker inhoudelijk. Hou oud ben je? 14?
Ik heb ook helemaal niets met Tjer.
Niet te merken.
pi_214732022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is wel weer schitterend hoe er van alles bij verzonnen moet worden om Rusland maar uit de wind te houden. :')
pi_214732028
quote:

[..]

Het model werkt als volgt: je lokt een conflict uit met de buurman.
Vertel, hoe heeft de VS dat gedaan?

quote:
Je biedt ‘hulp’. Leningen, geen giften. Het slachtoffer kan de schulden niet terugbetalen. In ruil daarvoor moet zij haar landbouwgebieden en staatseigen bedrijven, vooral in energie en mijnbouw van zeldzame metalen, ‘privatiseren’: verkopen aan de hulpverlener. Hoe Oekraïne niet alleen zijn jonge generatie kwijt is, maar ook zijn natuurlijke rijkdommen aan het Westen zal verliezen.
Ah, vandaar dat Nederland geen grondgebied heeft overgehouden na WW2

Oooh, wacht.

En vandaar dat de VS eigendom is van de olievelden in de Sovjet Unie.

Oooh, wacht...

Irak?

Oooh wacht....

Schiet niet op he.
pi_214732031
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:20 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Ja het is allemaal propaganda. :') Nog zo'n leeghoofd. Ga lekker Tiktok kijken.
Beste - - - kloon,

2 jaar geleden kwam je met deze argumenten en in 2024 overtuig je me daar nog steeds niet mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 16-08-2024 21:06:37 ]
pi_214732036
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet te merken.
Hoezo? Het zijn gewoon feiten. Zie de video met warmonger Lindsey Graham. Wat heeft dat met FVD te maken?
Ik ga nu even m'n Roebels tellen kinderen.

:O
pi_214732042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Beste - - - kloon,

2 jaar geleden kwam je met deze argumenten en in 2024 overtuig je me daar nog steeds niet mee.
Wie? :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 16-08-2024 21:07:20 ]
pi_214732061
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is wel weer schitterend hoe er van alles bij verzonnen moet worden om Rusland maar uit de wind te houden. :')
Ja, dat fanatisme om Rusland te verdedigen.

Het komt vooral over als een vorm van zelfhaat richting het westen.

Russische propaganda haakt in op dat soort sentiment. Die breidt dat uit, zodat mensen zeggen van 'zie je wel?', terwijl ze niet doorhebben dat ze in de fabeltjesfuik zitten en ver van de realiteit zijn verwijderd.
pi_214732068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:24 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Hoezo? Het zijn gewoon feiten. Zie de video met warmonger Lindsey Graham. Wat heeft dat met FVD te maken?
Ik ga nu even m'n Roebels tellen kinderen.

:O
Gezien, en ik ken ook de Russische kijk daar op.

Wat dat met Thierry te maken heeft?
Die volgt schaamteloos dezelfde kijk op Oekraïne.
pi_214732073
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Russische propaganda haakt in op dat soort sentiment. Die breidt dat uit, zodat mensen zeggen van 'zie je wel?', terwijl ze niet doorhebben dat ze in de fabeltjesfuik zitten en ver van de realiteit zijn verwijderd.
De zgn onafhankelijke denkers die 1-op-1 de Russische propagandastandpunten herhalen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 16-08-2024 18:44:53 ]
pi_214732085
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Rusland te treiteren? Hoe krijg je het uit je strot.

Rusland is Oekraïne binnengevallen.
Oekraïne wil Rusland niet.

Daar gaat het om.

Als Rusland morgen naar huis gaat met de troepen is het klaar, dan wordt er niet meer "getreiterd".
Maar hij schrijft toch, de CIA hebben een coup gepleegd in dat land om hun eigen trekpop te installeren. Hiervoor hebben ze een burgeroorlog aangewakkerd met propaganda van we doen het voor vrijheid en bla bla. En dat vond je toen weer wel fijn. Je geeft niets om gerechtigheid je praat alleen de propaganda na.

Mijn eigen aanvulling is dat Rusland het gevaar van ver zag. Overal op de wereld waren Israel en VS bezig met coups en regmichanges rn zogenaamde opstanden. Ik zou me ook terecht zorgen maken als Amerika te dichtbij kwam.
pi_214732088
Aangezien nu van mij van meerdere kanten tegelijk wordt verlangd dat ik van alles uit ga leggen terwijl men zelf de beschikking heeft over het wereldwijde web om een en ander zelf op te zoeken aan argumenten zal ik even meedelen dat ik mijn tijd niet verder uitgebreid ga besteden daar ik de indruk krijg dat zij er zelf te lui voor zijn.
Ik heb al ruim vier uren besteed aan dit forum.

Misschien 1 tip. Jeffrey Sachs op YouTube.
Dan kan ik zelf verder van een rustige avond beschikken gevrijwaard van de ware complot denkers.

Ik kan uiteraard niet in jullie hoofden nakijken of ook Sachs in jullie complot breinen een paranoide rol speelt en dus Roebels op zijn rekening heeft staan dus wees voorzichtig. ;)
pi_214732115
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De zhn onafhankelijke denkers die 1-op-1 de Russische propagandastandpunten herhalen. :')
Gevoed door onafhankelijke youtube kanalen blijkbaar. Want een fatsoenlijke bron krijg je niet van ze.
  vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:42:28 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214732116

Dit is trouwens in het licht van de aanslag ook nog een interessante grafiek. Het laat zien dat de gasprijs precies piekt op het moment van de aanslag.
Wat meer ervaren commoditie handelaren weten dat zoiets duidt op handel met voorkennis. Als de aanslag echt als een totale verrassing voor iedereen was gekomen dan had de piek er duidelijk na gelegen.
Dit was echt ‘buy the rumour, sell the news’

Het is vrij eenvoudig te achterhalen wie er hier gehandeld heeft, en let wel, gezien de omvang van de energiemarkt gaat het hier om tientallen miljarden winst. Laat hen dan maar betalen voor het herstel in plaats van Oekraïne, want dat laatste is onder aan de streep toch ons geld.
The End Times are wild
pi_214732122
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:35 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Maar hij schrijft toch, de CIA hebben een coup gepleegd in dat land om hun eigen trekpop te installeren.
Hebben ze niet.
quote:
Hiervoor hebben ze een burgeroorlog aangewakkerd met propaganda van we doen het voor vrijheid en bla bla.
Hebben ze ook niet gedaan.

quote:
En dat vond je toen weer wel fijn. Je geeft niets om gerechtigheid je praat alleen de propaganda na.
Wat voor gerechtigheid zit in het annexeren van De Krim, het binnenvallen van de Donbas on daar een burgeroorlog te beginnen, om die vervolgens 8 jaar later te escaleren tot een volledige oorlog tegen Oekraïne en opnieuw gebieden te annexeren.

quote:
Mijn eigen aanvulling is dat Rusland het gevaar van ver zag. Overal op de wereld waren Israel en VS bezig met coups en regmichanges rn zogenaamde opstanden. Ik zou me ook terecht zorgen maken als Amerika te dichtbij kwam.
Nou, verhuis naar Noord Korea.
pi_214732123
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:08 schreef Wantie het volgende:

En ook totaal geen legitieme reden voor Rusland om Oekraïne binnen te vallen en te annexeren.
Que? Er was zelfs een of andere hoge CIA-pief die doodleuk op de tv aangaf dat er geen kans was dat Amerika de grondstoffen (twv enkele biljoenen) in de handen van Rusland en daarmee China zou laten vallen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214732137
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:44 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Que? Er was zelfs een of andere hoge CIA-pief die doodleuk op de tv aangaf dat er geen kans was dat Amerika de grondstoffen (twv enkele biljoenen) in de handen van Rusland en daarmee China zou laten vallen.
Ja, dan mag Rusland natuurlijk wel even binnenvallen. :')

Wat. Een. Kul.
pi_214732147
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De antisemitische component mocht natuurlijk niet ontbreken.
Ah, wanneer Neta jarenlang bezig is om Amerika aan te sporen om Saddam te verwijderen, en Amerika dit vervolgens op oneingelijke gronden doet, dan is de conclusie dat het een kwestie van antisemitisme is, wanneer je daar een lijntje tussen trekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 16-08-2024 18:53:34 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214732149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:35 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Maar hij schrijft toch, de CIA hebben een coup gepleegd in dat land om hun eigen trekpop te installeren. Hiervoor hebben ze een burgeroorlog aangewakkerd met propaganda van we doen het voor vrijheid en bla bla. En dat vond je toen weer wel fijn. Je geeft niets om gerechtigheid je praat alleen de propaganda na.

Oh, heb je nog een kloon tevoorschijn gehaald?

Opvallend, een user die 2 maand lang niet heeft gereageerd komt innens NatteLont versterken.

Een leger van Kremlin kloontjes die komen en gaan. Idem voor NewJackSwingII, die ook magisch kwam assisteren.
pi_214732155
quote:

[..]
Die video plaatste ik zojuist. Zelfs als je wat aanlevert ziet men het niet. Geen denkkracht. Net kortgeheugen vissen rondjes draaiende in een kom die steeds hetzelfde kasteeltje en ankertje zien liggen en denken: "hey wat een leuk kasteeltje met ankertje".
pi_214732163
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:48 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ah, wanneer Neta jarenlang bezig is om Amerika aan te sporen om Sadam te verwijderen, en Amerika dit vervolgens op oneingelijke gronden doet, dan is de conclusie dat het een kwestie van antisemitisme is, wanneer je daar een lijntje tussen trekt.
Volgens de logica van dit topic heeft Saddam de VS en Israel uitgedaagd.
pi_214732165
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Oh, heb je nog een kloon tevoorschijn gehaald?

Opvallend, deze user reageert 2 maand niet en ineens komt hij NatteLont versterken.

Een leger van Kremlin kloontjes die komen en gaan. Idem voor NewJackSwingII.
Wow. Beetje aan het complot denken jongen haha. Je ziet het allemaal echt voor je he haha
pi_214732169
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, dan mag Rusland natuurlijk wel even binnenvallen. :')

Wat. Een. Kul.
Graag zelfs! Zelenskyy, BlackRock Announce New Investment Initiative to Rebuild Ukraine :D.

Gelukkig kan het WEF er ook even zijn plasje overheen doen;

At the same time, the World Economic Forum (WEF) recommended that Kyiv's postwar revival
needs to be green and inclusive :7
pi_214732170
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:51 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Wow. Beetje aan het complot denken jongen haha. Je ziet het allemaal echt voor je he haha
Het is gewoon hoe het zit. Opvallend.

<nope>

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 16-08-2024 21:14:25 ]
pi_214732182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:49 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Die video plaatste ik zojuist. Zelfs als je wat aanlevert ziet men het niet. Geen denkkracht. Net kortgeheugen vissen rondjes draaiende in een kom die steeds hetzelfde kasteeltje en ankertje zien liggen en denken: "hey wat een leuk kasteeltje met ankertje".
Sorry, gemist. Mooi ja. En een senator blijkbaar*.
pi_214732186
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dit heeft niets met zelfhaat of een blind verdedigen van Rusland te maken. Het westen zit hier fout. Al die regmimechanges van voor Oekraine/Rusland tonen dat het westen fout is. Een gevaar. En ze doen die shit weer maar nu in Oekraine.

Weet je wat zelfhaat is?
Dat we jarenlang vreedzaam en goedkoop gas konden kopen van Rusland. Maar nu door al dat oorlogzuchtige ophitserij. Hebben we te maken met schaarste en energierekeningen die normale burgers niet meer kunnen betalen. Dat je jezelf dit aandoet. Terwijl we Amerika spekken met veel te dure gas die we van hun afnemen. Was dit allemaal mischien opzet?

[ Bericht 13% gewijzigd door EmptyBox op 16-08-2024 19:01:27 ]
pi_214732196
pi_214732212
quote:

[..]
Ja, dus?

Hebben die er dan recht op en mogen ze dat recht met geweld afdwingen en de gebieden annexeren?
pi_214732216
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 18:55 schreef EmptyBox het volgende:
Dit heeft niets met zelfhaat of een blind verdedigen van Rusland te maken. Het westen zit hier fout. Al die regmimechanges van voor Oekraine/Rusland tonen dat het westen fout is. Een gevaar. En ze doen die shit weer maar nu in Oekraine.
Rusland heeft dezelfde motieven (grondstoffen, invloed/macht, etc) maar Amerika doet het -van begin tot eind- gewoon veel beter (slimmer), op werkelijk alle fronten.
pi_214732217
quote:
Zo, even uitgelogd als Akathisia zodat ik mezelf kan quoten ;)

Jij denkt dat ze dit gaan begrijpen? _O-

Als ze er al op gaan klikken.
Het ego is machtig
Iets kunnen herzien is bij veel mensen uitgesloten.
Een zombie leren koken is veel makkelijker
pi_214732219
quote:
Dus?

Volgens welke wet is dat verboden en volgens welke wet mag Rusland vervolgens Kyiv bombarderen?
pi_214732227
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:01 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Zo, even uitgelogd als Akathisia zodat ik mezelf kan quoten ;)

Jij denkt dat ze dit gaan begrijpen? _O-

Als ze er al op gaan klikken.
Het ego is machtig
Iets kunnen herzien is bij veel mensen uitgesloten.
Een zombie leren koken is veel makkelijker
Tja, je kunt met van alles smijten.
Maar je hebt geen antwoord op de vraag waarom Rusland dan Oekraïne mag bombarderen, mensen martelen en uitmoorden, gebieden mag annexeren, etc.
pi_214732229
quote:

[..]

Weet je wat zelfhaat is?
Dat we jarenlang vreedzaam en goedkoop gas konden kopen van Rusland. Maar nu door al dat oorlogzuchtige ophitserij. Hebben we te maken met schaarste en energierekeningen die normale burgers niet meer kunnen betalen. Dat je jezelf dit aandoet. Terwijl we Amerika spekken met veel te dure gas die we van hun afnemen. Was dit allemaal mischien opzet?

En zelfhaat hier weten jullie linksjes zelf alles van. Want jullie haten piemeltjes en mannen. En de blanke cultuur. En het leven zelf. Want koolstofvoetafdruk is zogenaamd slecht. Alles wat mooi is en moreel gooed willen jullie vernietigd zien worden. Want je leeft liever onder een communistische regime met goelags. Terwijl je als een sadomasochist met stockholmsyndroom wegkwijnt en zelf uit vuilnisbakken eet.
Hahaha alles is de schuld van Links!!

Oh man echt wat laat extreem rechts zich weer gaan... Ik zou me er bijna voor schamen dat ik Rechts ben, gelukkig is extreem Links net zo debiel.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
pi_214732238
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:01 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Rusland heeft dezelfde motieven (grondstoffen, invloed/macht, etc) maar Amerika doet het -van begin tot eind- gewoon veel beter (slimmer), op werkelijk alle fronten.
Prima.
Leg nu eens uit waarom Rusland dan vervolgens met oorlogsgeweld mag reageren.
pi_214732252
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dus?

Hebben die er dan recht op en mogen ze dat recht met geweld afdwingen en de gebieden annexeren?
Oostelijke delen van oekraine voelen zich veiliger met Rusland. Ze smeekten er al veel langer om maar Rusland hield dit altijd af.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:03 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Hahaha alles is de schuld van Links!!

Oh man echt wat laat extreem rechts zich weer gaan... Ik zou me er bijna voor schamen dat ik Rechts ben, gelukkig is extreem Links net zo debiel.
Rechtse mensen houden zich enkelt bezig met geld verdienen en lekker leven en wijntjes proeven enzo. Zou ik ook wel willen. Linkse mensen fikken hele wijken af en kennen het verschil nieteens tussen een man en een vrouw. Wie is er debieler?

[ Bericht 20% gewijzigd door EmptyBox op 16-08-2024 19:12:36 ]
pi_214732283
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Prima.
Leg nu eens uit waarom Rusland dan vervolgens met oorlogsgeweld mag reageren.
Begrijp jij waar die Okerainse burgeroorlog over ging?
pi_214732291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:06 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Oostelijke delen van oekraine voelen zich veiliger met Rusland. Ze smeekten er al veel langer om maar Rusland hield dit altijd af.
Nou poeh, wat veilig, bijna alle steden en dorpen zijn daar tot parkeerplaatsen gebombardeerd door de Russen.
pi_214732293
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:07 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Vertel....
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
pi_214732300
quote:

[..]
Dit heeft niets met zelfhaat of een blind verdedigen van Rusland te maken. Het westen zit hier fout. Al die regmimechanges van voor Oekraine/Rusland tonen dat het westen fout is.
Geen zelfhaat, maar vervolgens het westen van alles de schuld geven.

In 2 zinnen spreek je jezelf tegen..

quote:
Weet je wat zelfhaat is?
Dat we jarenlang vreedzaam en goedkoop gas konden kopen van Rusland Maar nu door al dat oorlogzuchtige ophitserij. Hebben we te maken met schaarste en energierekeningen die normale burgers niet meer kunnen betalen.
Door je zelfhaat is het je geeneens opgevallen dat die schaarste in 2021 is ontstaan.

Pak je kalender erbij en zoek op wanneer Rusland Oekraïne is binnen gevallen..

quote:
Dat je jezelf dit aandoet. Terwijl we Amerika spekken met veel te dure gas die we van hun afnemen. Was dit allemaal mischien opzet?

Precies, zelfhaat.
Verblindende zelfhaat.

Alles is de schuld van Amerika.
pi_214732312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:07 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
De oorlog begon in april 2014, toen een commando-eenheid onder leiding van de Russische staatsburger Igor Girkin Sloviansk in de oblast Donetsk in beslag nam.

Nou, vertel: waar ging dat over?
pi_214732314
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 19:06 schreef EmptyBox het volgende:

[..]
Gozer de burgers van al die voormalige Sovjet staten haten de Rus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')