Laat me raden. Je gaat liever naar Jera on Air?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij hebben met onze vriendengroep massaal besloten niet te gaan dit jaar. De line-up is al jaren te mager en dit jaar wordt het ook maar mondjesmaat beter terwijl de prijs wel met grote sprongen stijgt.
Einde van een tijdperk, maar het is een keer mooi geweest.
Er is geen festival met een dikkere bredere line up dan LL. Magere line up herken ik dus niet, tenzij je op de headliners doelt. Tsja, LL is nu eenmaal geen Rock Werchter.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij hebben met onze vriendengroep massaal besloten niet te gaan dit jaar. De line-up is al jaren te mager en dit jaar wordt het ook maar mondjesmaat beter terwijl de prijs wel met grote sprongen stijgt.
Einde van een tijdperk, maar het is een keer mooi geweest.
Nou, daar zijn we danquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:32 schreef beantherio het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat het moment gaat worden dat het niet meer op de dag van het begin van de ticketverkoop gaat uitverkopen. Dit jaar duidelijk (opnieuw) nog niet nee.
Vooral ook de niet headliners zijn sterk inderdaad. Wat er nu als headline staat doet me niet zoveel, ik was vorig jaar érg blij toen Justice voor QOTSA kwamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er is geen festival met een dikkere bredere line up dan LL. Magere line up herken ik dus niet, tenzij je op de headliners doelt. Tsja, LL is nu eenmaal geen Rock Werchter.
ik heb helemaal de vodafone pre sale gemist van een dag eerderquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:06 schreef beantherio het volgende:
Opvallend leeg topic voor een eerste dag van de kaartverkoop. Wisten de Fok!ers wel dat het vandaag begon?
Tsja. Zoals al vaker opgemerkt. De echte headliners verkopen zelf wel 35000 kaarten in één of andere arena in hun eentje, dus die hoeven niet meer naar een festival (alleen als ze het zelf echt willen, los van wat hun management wil). De overige "kleinere bands" heb ik al op kleinere festivals gezien als Left of the Dial en Motel Mozaique. Nieuwe dingen komen dus weinig naar voor in een line-up. Wil niet zeggen dat ik het niet wil zien, maar "ontdekken" zoals vroeger is er al heel lang niet meer bij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooral ook de niet headliners zijn sterk inderdaad. Wat er nu als headline staat doet me niet zoveel, ik was vorig jaar érg blij toen Justice voor QOTSA kwamMisschien komt er dit jaar nog wel iets anders voor Asap.
Maar vooral ook de lekkere bandjes voor overdagPapa Roach, London Grammar, Fontaines, Royel Otis, Khruanbin, Tramhaus. Kom maar door hoor.
En ik kijk ook erg uit naar die set van KiKi en Job Jobse
Zo is het helaas overal op FOK! Ben benieuwd of het snel uitverkoopt. Programma lijkt me ok.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:06 schreef beantherio het volgende:
Opvallend leeg topic voor een eerste dag van de kaartverkoop. Wisten de Fok!ers wel dat het vandaag begon?
Het was binnen 20 minuten uitverkocht. Er kwamen daarna nog wel wat kaarten vrij, maar dat is elk jaar zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo is het helaas overal op FOK! Ben benieuwd of het snel uitverkoopt. Programma lijkt me ok.
Je kon rond het middaguur gewoon zo doorwandelen en nog even 8 kaartjes meepikken.quote:Op zondag 9 februari 2025 01:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het was binnen 20 minuten uitverkocht. Er kwamen daarna nog wel wat kaarten vrij, maar dat is elk jaar zo.
Ik ben 62 en je bent pas een ouwe lul als je definitief weet wat je later wil gaan worden.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Mja misschien hebben jullie ook wel gelijk hoor, qua diversiteit in genres is het helemaal niet zo'n gekke line-up. Maar er zit weinig meer tussen wat me persoonlijk aanspreekt. Ik denk dat ik gewoon een ouwe lul word
Pensionado, vermoed ik.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 62 en je bent pas een ouwe lul als je definitief weet wat je later wil gaan worden.
Heb ik ook hoor. Maar probeer het nog steeds bij te houden. Ben echter geen voorloper meer.quote:Op woensdag 19 februari 2025 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pensionado, vermoed ik.
Maar inderdaad, alles is relatief. Ik zit er alleen niet meer zo bovenop als 10-15 jaar geleden, merk ik.
Maar ik zit niet op Festileaks.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:56 schreef Nielsch het volgende:
Op Festileaks is een zeer levendig Lowlands 2025 topic.
Leukleuk, benieuwd naar evt updates. Ik ben al bijna 20 jaar lang niet gegaan en nog steeds last van FOMO. Het blijft bijzonder.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga andermaal! Enorm veel zin in. Goeie line up naar mijn smaak. Wel clashes op blokkenschema dus dat wordt rennen of skippen
Dat herken ik wel. 2 jaar geleden ben ik niet gegaan maar wel getwijfeld tot op laatste moment of ik toch niet gewoon een kaart ging scoren via ticketswap. FOMO is real.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Leukleuk, benieuwd naar evt updates. Ik ben al bijna 20 jaar lang niet gegaan en nog steeds last van FOMO. Het blijft bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |