De montage/het scenario is daar dan weer wel héél lekker vlot. B2 die via de perfect getimede cut op 1:00 antwoordt op Adriaans 'Ze zijn verkeerd gereden!'. Dat vind ik altijd wel mooiquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:45 schreef Writersright het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik die scene van de Kroon met dat losgeld in dat tunneltje ontzettend intens vond als een kind. Doordat ik niet ellke aflevering kon zien wist ik ook nooit (tot de DVD) hoe ze daar uit kwamen.
Ben een aantal jaar geleden nog in dat straatje en bij die tunnel geweest. Het zag er toen echt nog bijna exact zo uit zoals in de serie. Helaas is de laatste jaren die hele omgeving veranderdquote:Op woensdag 5 februari 2025 16:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Deze hele scène is goud.
Anno 1975 was dat zeker. Het enige wat ik niet helemaal kan plaatsen is dat dit een foto uit de vroege circustijd lijkt te zijn, of ze hadden dat achterdoek al in de vroege jaren rondom de serie. Beetje benieuwd dus naar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:43 schreef Writersright het volgende:
Ik zag dit op Facebook langskomen:
[ afbeelding ]
Heette Adriaan in de act echt eerst "Meneer Adriaan"?
Dat zou dan nieuw voor mij zijn
Een scheidsrechter kan toeschouwers wegsturen ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:04 schreef TLC het volgende:
De Plaaggeest
- Bassie en Adriaan stelen een tandem![]()
- kun je als toeschouwer een rode kaart krijgen bij een voetbalwedstrijd ?
Gezien het hergebruik en de budgetten zou dat laatste me niet verbazen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Anno 1975 was dat zeker. Het enige wat ik niet helemaal kan plaatsen is dat dit een foto uit de vroege circustijd lijkt te zijn, of ze hadden dat achterdoek al in de vroege jaren rondom de serie. Beetje benieuwd dus naar.
Een hele aardige pay-off voor een verder nogal forgettable sketch. Kende deze niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:28 schreef Writersright het volgende:
Bassie en Adriaan vallen samen Piet Bambergen aan. Ik heb ze nog nooit zo agressief gezien.
Bonuspunten voor het feit dat Jaap Stobbe er in speelt.
Is er al iets concreets te melden over je podcast plannen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:23 schreef Japepk het volgende:
[..]
Zeker! En het plan leeft nog steeds. Ben zelf al wat research aan het doen en een opzet aan het maken, maar het zou tof zijn om een mede podcaster te vinden die het avontuur aan wil gaan.
KluNsquote:
Helaas niet. Een leuk documentje met wat hersenspinsels, maar zonder een leuke sparring partner gaat dit project in mijn geval niet van de grond komen vrees ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:24 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
Is er al iets concreets te melden over je podcast plannen?
Die zag ik ook voor het eerst toen ik de B&A caravan dvd box had gekocht.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Krijg nou wat, dit ken ik helemaal niet en ik heb de series nog op tv gezien toendertijd.
Volgens mij is die maar 1 of 2 keer op tv geweest?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Krijg nou wat, dit ken ik helemaal niet en ik heb de series nog op tv gezien toendertijd.
1 keer maar zelfs. Was de kerstspecial van 1987, oorspronkelijk uitgezonden als '100X Bassie & Adriaan'. Het was tevens de uitzending met het eerste voorproefje van de toen nieuwe reeks De verdwenen Kroon. In de DVD-versie werd die preview weggeknipt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:46 schreef Writersright het volgende:
[..]
Volgens mij is die maar 1 of 2 keer op tv geweest?
Ik kende hem ook niet.
Ach, wat er ook gebeurd : altijd blijven lachen !quote:
Zelfs als mensen laten zien dat ze geen werkwoordsvervoegingen begrijpen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Ach, wat er ook gebeurd : altijd blijven lachen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |