abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214905361
Mooi gezegd door Bergwijn. Vooral die 'blablablabla' raakt wel de kern van zijn betoog. Welbespraakte jongen.

Als Bergwijn nou slim was (lol, misschien in een parallel universum) had ie Koeman zelf even gebeld voordat ie die transfer ging maken. Dan had ie het niet via de media hoeven vernemen. Stukje stakeholdermanagement.

Verder vind ik Cowman en Mountainwine allebei mongolen, laatstgenoemde is nog wel een paar tandjes dommer. Missen we ook op het veld niets aan.

En door.
pi_214905368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Wat niet wil zeggen dat Koeman hier geen gelijk heeft.
Toeristencompetitie.
Koeman heeft gelijk dat hij Bergwijn niet langer selecteert (te laat wel)

Bergwijn heeft gelijk dat Koeman hypocriet is en hem dit ook wel had mogen vertellen voordat hij het aan de pers vertelde.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 6 september 2024 @ 09:26:59 #243
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214905397
Ik vind het erg verwarrend dat @GurneyIsBestOke en @DombohetOlifantje1 ineens andere UI's hebben.
pi_214905413
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 09:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind het erg verwarrend dat @:GurneyIsBestOke en @:DombohetOlifantje1 ineens andere UI's hebben.
Allemaal de schuld van Dennis, had hij Lingr maar niet moeten gaan.
pi_214906067
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 07:19 schreef Oriente het volgende:

[..]
Wat een zielig ventje _O-

Blijf ook maar weg
Geen fan van Bergwijn, maar hij heeft natuurlijk wel een paar valide argumenten. Waarom brandt je een speler zo openlijk af zonder enige vorm van contact achter de schermen? Waarom wordt het bij de ene speler wel geaccepteerd dat ie in de zandbak gaat voetballen en de andere niet.

Sowieso vind ik Koeman communicatief raar bezig. Zo'n Maatsen die aangeeft dat ie niet weet waarom ie nu weer bij Jong zit ipv het echte Oranje ondanks blessures op zijn positie. En dat Koeman dan zegt ja dan moet ie mij bellen. Het is een soort passief agressieve benadering die hem uiteindelijk helemaal geen reet gaat opleveren, want die spelersgroep zal 'm op een gegeven moment wel uitkotsen als zijn vertrouwelingen zoals Virgil en Depay definitief afzwaaien.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:10:58 #246
319979 Fok-it
All is well
pi_214906234
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 10:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Geen fan van Bergwijn, maar hij heeft natuurlijk wel een paar valide argumenten. Waarom brandt je een speler zo openlijk af zonder enige vorm van contact achter de schermen? Waarom wordt het bij de ene speler wel geaccepteerd dat ie in de zandbak gaat voetballen en de andere niet.

Sowieso vind ik Koeman communicatief raar bezig. Zo'n Maatsen die aangeeft dat ie niet weet waarom ie nu weer bij Jong zit ipv het echte Oranje ondanks blessures op zijn positie. En dat Koeman dan zegt ja dan moet ie mij bellen. Het is een soort passief agressieve benadering die hem uiteindelijk helemaal geen reet gaat opleveren, want die spelersgroep zal 'm op een gegeven moment wel uitkotsen als zijn vertrouwelingen zoals Virgil en Depay definitief afzwaaien.
Helemaal eens met deze post

Totaal geen fan van Bergwijn maar hier heeft hij 100 procent een punt. Koeman is een hypocriet en kan totaal niet fatsoenlijk communiceren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:14:35 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214906269
Grappig. Koeman en Bergwijn hebben allebei gelijk. Kunnen we nu ophouden over deze irrelevante voetballer?
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:15:53 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214906277
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 11:14 schreef hhh38 het volgende:
Grappig. Koeman en Bergwijn hebben allebei gelijk. Kunnen we nu ophouden over deze irrelevante voetballer?
wat een irrelevante post.
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:27:10 #249
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_214906371
In principe #TeamStievie in deze, Koeman is een hypocriet van jewelste en kan weer eens totaal niet met mensen overweg. Maar het verweer dat Saudi-Arabië best wel een sterke competitie heeft is natuurlijk lachwekkend, en het is makkelijk om nu cool te gaan doen van "uhwuh, voor deze man wil ik niet meer spelen" nadat die man net heeft gezegd dat hij je niet meer oproept.

Ik zal 'm niet snel missen bij Oranje, doet het soms even aardig maar daarna is het weer vier of vijf wedstrijden helemaal niks. De enige reden dat ik er überhaupt iets aan mis is dat we al nauwelijks vleugelaanvallers hebben, dus dat is wel lichtelijk kut hieraan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:27:28 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214906374
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2024 09:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat domme argument dan mensen voor zoete koek slikten dat Wijnaldum niet ergens anders heen kon (lol).
Dat kon hij wel maar de mokerdomme Djienie wilde natuurlijk niet (teveel) inleveren.
In Nederland hebben we de toeslagenaffaire.
  vrijdag 6 september 2024 @ 11:32:35 #251
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214906404
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
wat een irrelevante post.
Ik lees een discussie tussen mensen die ofwel Koeman ofwel Bergwijn meer haten en dan de ander gelijk geven. Vrij komisch.
pi_214906642
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2024 09:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat domme argument dan mensen voor zoete koek slikten dat Wijnaldum niet ergens anders heen kon (lol).
Dat kon hij wel maar de mokerdomme Djienie wilde natuurlijk niet (teveel) inleveren.
Dit ook nog ja. Wijnaldum toen en ook nu Memphis kunnen echt overal in een van de traditionele topcompetities wel aan de slag, enterug naar NL was voor hen echt geen vreemde optie geweest. Maar het gaat uiteindelijk allemaal om de pegels. Memphis gaat echt niet voor het lekkere weer naar Brazilie, net zoals Wijnaldum en Bergwijn niet naar de woestijn gaan om zandkastelen te bouwen.

Dat maakt het verhaal van Koeman ook inconsequent. Wijnaldum en Memphis mogen wel aan hun portemonnee denken, maar Bergwijn dus niet.
pi_214906688
Inhoudelijk heeft Bergwijn gelijk. Koeman is voor de zoveelste keer ontzettend hypocriet.
pi_214906836
Los van eventuele hypocrisie is de manier van communiceren in ieder geval in het geval Bergwijn niet handig gedaan door Koetje.

Dat je aan de borreltafel je zo uitlaat is prima maar in de professionele communicatie mag je toch meer verwachten van de bondscoach van Nederland.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214906858
Dacht nooit dat ik dit zou zeggen maar #teamBergwijn
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 6 september 2024 @ 12:28:01 #256
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214906914
Koemangod
pi_214906924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 11:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik lees een discussie tussen mensen die ofwel Koeman ofwel Bergwijn meer haten en dan de ander gelijk geven. Vrij komisch.
Bijzondere manier van lezen wel.
pi_214907004
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 11:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Terwijl de enige juiste mening is om zowel Bergwijn als Koeman te haten omdat het allebei nou eenmaal volkomen incapabele totaaldebielen zijn.
pi_214907544
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2024 12:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Terwijl de enige juiste mening is om zowel Bergwijn als Koeman te haten omdat het allebei nou eenmaal volkomen incapabele totaaldebielen zijn.
Bergwijn is een voetballer en Koeman een coach. Als je dat verschil niet begrijpt ben je zelf een volkomen incapabele totaal debiel.
Groot fan van User Wotte
  FOK!fotograaf vrijdag 6 september 2024 @ 14:08:52 #260
842 Zorro
Z
pi_214907675
Koeman wil Bergwijn niet meer selecteren.
Bergwijn wil nu niet meer onder Koeman spelen.

Dan zijn ze het toch gewoon eens? Ik zie het probleem niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 september 2024 @ 14:16:23 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_214907728
Eigenlijk gaat het nergens over. we zitten al meer dan 10 jaar met een kut lichting. Koeman nog ff laten falen en Oranje aan zien kloten. Volgende toernooi weer falen en onze aanvallende traditie verkloten. Daarna jonge coach en weer op de aanval. Zag gisteren Jong Oranje. Misschien één zwaluw, maar het gaf hoop. Zag een paar erg mooie acties en goede spelers. Daar een paar van en met Gravenberg, vd Ven, de jong, de Ligt, Ghakpo, Summervile, Simons etc......

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214909812
Aan een bondscoach die op een groot eindtoernooi als een angsthaas opereert, zeer matig spelende spelers de hand boven het hoofd houdt en dan een paar maanden later en plein publique spierballentaal verkoopt richting diezelfde spelers en richting de pers, heb je sowieso niks.

Wat dat betreft heeft Bergwijn - ondanks zijn eigen (soms uiterst) zwakke optredens de laatste 2 jaar - groot gelijk als hij zegt dat de bondscoach niet geloofwaardig meer is.

Jammer, Ronald.

[ Bericht 1% gewijzigd door Toby56 op 06-09-2024 19:12:29 ]
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 6 september 2024 @ 21:39:04 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214911704
Zien wat Koeman nu doet als Memphis daadwerkelijk naar Brazilië gaat beetje met ze tweeën de geschiedenis vervalsen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 september 2024 @ 21:59:12 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_214911851
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zien wat Koeman nu doet als Memphis daadwerkelijk naar Brazilië gaat beetje met ze tweeën de geschiedenis vervalsen.
Die gaat naar Corinthians. Is één van de grootste clubs in één van de grootste voetballanden. Is nogal een verschil.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214915183
https://www.bd.nl/buitenl(...)ieuwe-club~a3d4f043/

Ben benieuwd wat Koeman van het niveau van de Braziliaanse competitie vindt :+
  zaterdag 7 september 2024 @ 11:08:28 #266
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214915277
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 21:59 schreef tong80 het volgende:

[..]
Die gaat naar Corinthians. Is één van de grootste clubs in één van de grootste voetballanden. Is nogal een verschil.

[ afbeelding ]

De nummer 17 van Brazilië. Wow
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 september 2024 @ 11:20:08 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_214915411
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
De nummer 17 van Brazilië. Wow
Waar stond Ajax vorig jaar ? Santos, de club van (Pelé) is vorig jaar voor het eerst in de geschiedenis gedegradeerd.

One of the most widely supported teams in the world and the second most in Brazil, with over 30 million fans, Corinthians is one of the most successful Brazilian clubs, having won seven national titles, three Copa do Brasil trophies, one Supercopa do Brasil title, and a record 30 São Paulo State championships. In international competitions, the club won the inaugural FIFA Club World Championship in 2000, repeated the feat in 2012 after being crowned Copa Libertadores de América champions for the first time that same year, and also won a Recopa Sudamericana title. In 2017, the club was listed by Forbes as the most valuable football club in the Americas, valued at $576.9 million.

pi_214915496
Koeman is echt een walgelijk mannetje aan het worden

met redenen aankomen dat sommige spelers hem bellen bij welke club naar toe gaan enzovoorts _O-

fukking lachwekkend die interviews die hij deze week gegeven heeft

hij maakt zich steeds ongeloofwaardiger

als frenkie na 2 wedstrijden straks weer speelt wordt hij gelijk weer opgeroepen...ja want dat is topniveau gelijk tegen een degradatiekandidaat in spanje
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 7 september 2024 @ 11:40:50 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_214915545
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Koeman is echt een walgelijk mannetje aan het worden

met redenen aankomen dat sommige spelers hem bellen bij welke club naar toe gaan enzovoorts _O-

fukking lachwekkend die interviews die hij deze week gegeven heeft

hij maakt zich steeds ongeloofwaardiger

als frenkie na 2 wedstrijden straks weer speelt wordt hij gelijk weer opgeroepen...ja want dat is topniveau gelijk tegen een degradatiekandidaat in spanje
Het zou wel humor zijn als de Jong nu naar de zandbak gaat. Dan gaan Ronald zijn principes snel weer de plee in.
  zaterdag 7 september 2024 @ 11:51:37 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_214915627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 11:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het zou wel humor zijn als de Jong nu naar de zandbak gaat. Dan gaan Ronald zijn principes snel weer de plee in.
Hij is 1 van de weinigen die al een zandbakken salaris heeft, met dank aan Messi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')