Pas je wel op !!!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot nog een vuilniszak aan de straat zetten.
Ik ken iemnad niet maar doe hem maar de groeten van mijquote:
Dat is ook redelijk vaak een discussiepunt geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
wel fijn dat de OP zo minimaal is
Een geboren....quote:
Eens in de 3 jaar of zo.... Vind wel niet kapen en gooi er wel wat nieuws in de OPquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk vaak een discussiepunt geweest.
Eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens in de 3 jaar of zo.... Vind wel niet kapen en gooi er wel wat nieuws in de OP
ja ok dan wel , maar niet na 20 seconden of zo al ... Maar als je het niet door hebt ben je er niet zo mee bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar tja, ik heb het ook wel eens niet doorgehad dat ik de lapo had. Prima dat een ander dan opent.
Vergeet het lijstje aan regels niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:40 schreef chufi het volgende:
Vaste OP werkt niet , ,met dit zijn de users etc ... veels te veel gedoe weet ik uit ervaring
De door Dees bepaalde regels !!???? DTT is vergif ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet het lijstje aan regels niet.
Het valt onder fatsoensnormen en dat bepalen we met elkaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De door Dees bepaalde regels !!???? DTT is vergif ?
Ik denk Tina.quote:
Ze zong het liedje vd film.quote:
Ah ok .. en nu live ... toevallig ... ik speel liedjes eldersquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zong het liedje vd film.
Jij speelt liedjes overal op Fok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. en nu live ... toevallig ... ik speel liedjes elders
Thats mee ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij speelt liedjes overal op Fok.
Zing je er ook bij?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vele wel , maar niet in de pauzes..
Ik ben slecht in teksten
Vroeger wel ...
Heb ooit voor mn schoonoudersfeestje gezongen in Spanje ... Ze zeiden dat het goed ging ... "Besame Mucho"quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zelfde hier. Ik zing wel maar vooral als ik alleen (denk) te zijn.
Je moet het maar durvenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ooit voor mn schoonoudersfeestje gezongen in Spanje ... Ze zeiden dat het goed ging ... "Besame Mucho"
Hallo heer Killem. Rustig hier. Iedereen nog in diepe slaap.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo heer Killem. Rustig hier. Iedereen nog in diepe slaap.
Morguh, jij bent ook altijd vroeg wakker he.quote:
Voornamelijk door het werk ja. Vaak vroeg beginnen maar nu heb ik tot half vier gewerkt en ben gewoon nog even wakker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, jij bent ook altijd vroeg wakker he.
Is dat voor je werk, of gewoon een slechte slaper?
Nachtdienst gehad, dan snap ik dat je niet gelijk je bed in duikt als je thuis komtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:44 schreef engine het volgende:
[..]
Voornamelijk door het werk ja. Vaak vroeg beginnen maar nu heb ik tot half vier gewerkt en ben gewoon nog even wakker.
Duitsland weer. Een stukje achter Dortmund deze keer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nachtdienst gehad, dan snap ik dat je niet gelijk je bed in duikt als je thuis komt
Waar zit je momenteel?
Je ziet genoeg van de wereld zonder op vakantie te hoevenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:00 schreef engine het volgende:
[..]
Duitsland weer. Een stukje achter Dortmund deze keer.
Hoe is het met jou? Inmiddels al een beetje aan het herstellen of gaat het nog steeds langzaam?
Hoop ellende van gehad maar fijn dat het een beetje de goede kant op gaat. Eigen kleur been is ook wel fijn denk ik. Is al een paar weken geleden toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet genoeg van de wereld zonder op vakantie te hoeven![]()
Ja het gaat langzamerhand de goede kant op. De bekkenstreek en uitstraling naar de buik is er nog wel, maar is wel 90 % minder ( en dan is het soms nog heftig)
Mijn been heeft zijn eigen kleur weer terug, maar is nog wel hier en daar dik.
In bed liggen blijft nog een ellende, maar ook dat zal binnen kort hopelijk wel weer goed gaan
Ja heel veel pijn, niet te beschrijven, zo erg dat ik dacht dit overleef ik niet. Maar gelukkig is het nu een heel stuk beter. Morgen is het een maand geleden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop ellende van gehad maar fijn dat het een beetje de goede kant op gaat. Eigen kleur been is ook wel fijn denk ik. Is al een paar weken geleden toch?
Ja eerst zelf goed herstellenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel pijn, niet te beschrijven, zo erg dat ik dacht dit overleef ik niet. Maar gelukkig is het nu een heel stuk beter. Morgen is het een maand geleden.
Moet nog op pad voor nieuw laminaat en een afzuigkap. De keuken is nog zonder behang, moet ik ook nog iemand voor zoeken.
Maar eerst zelf goed herstellen, die gehobbel in de scoot is nog niet fijn.
Gisteren ook op pad geweest, ben volgende week ergens jarig en ga met de kids en kleinkids wat doen. Wil kleine prijsje kopen. Maar is tot nu toe nog niet echt wat van gekomen, dus dacht even naar de action. Daar hoef ik niet voor naar de stad. Mara helaas niets gevonden.
Ik ben zelf niet zo van het online kopen, heb het geduld niet om te zoeken. EN de bezorgkosten zijn soms ook niet mis. EN als het dan niets is moet je het ook nog vaak betaald terug sturen dan ben je vaak al 15 euro kwijt en heb je niets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eerst zelf goed herstellen
Anders zou je misschien online wat kleine dingen kunnen bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |