Pas je wel op !!!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot nog een vuilniszak aan de straat zetten.
Ik ken iemnad niet maar doe hem maar de groeten van mijquote:
Dat is ook redelijk vaak een discussiepunt geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
wel fijn dat de OP zo minimaal is
Een geboren....quote:
Eens in de 3 jaar of zo.... Vind wel niet kapen en gooi er wel wat nieuws in de OPquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk vaak een discussiepunt geweest.
Eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens in de 3 jaar of zo.... Vind wel niet kapen en gooi er wel wat nieuws in de OP
ja ok dan wel , maar niet na 20 seconden of zo al ... Maar als je het niet door hebt ben je er niet zo mee bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar tja, ik heb het ook wel eens niet doorgehad dat ik de lapo had. Prima dat een ander dan opent.
Vergeet het lijstje aan regels niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:40 schreef chufi het volgende:
Vaste OP werkt niet , ,met dit zijn de users etc ... veels te veel gedoe weet ik uit ervaring
De door Dees bepaalde regels !!???? DTT is vergif ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet het lijstje aan regels niet.
Het valt onder fatsoensnormen en dat bepalen we met elkaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De door Dees bepaalde regels !!???? DTT is vergif ?
Ik denk Tina.quote:
Ze zong het liedje vd film.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |