Pas je wel op !!!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mot nog een vuilniszak aan de straat zetten.
Ik ken iemnad niet maar doe hem maar de groeten van mijquote:
Dat is ook redelijk vaak een discussiepunt geweest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
wel fijn dat de OP zo minimaal is
Een geboren....quote:
Eens in de 3 jaar of zo.... Vind wel niet kapen en gooi er wel wat nieuws in de OPquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook redelijk vaak een discussiepunt geweest.
Eens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens in de 3 jaar of zo.... Vind wel niet kapen en gooi er wel wat nieuws in de OP
ja ok dan wel , maar niet na 20 seconden of zo al ... Maar als je het niet door hebt ben je er niet zo mee bezigquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar tja, ik heb het ook wel eens niet doorgehad dat ik de lapo had. Prima dat een ander dan opent.
Vergeet het lijstje aan regels niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:40 schreef chufi het volgende:
Vaste OP werkt niet , ,met dit zijn de users etc ... veels te veel gedoe weet ik uit ervaring
De door Dees bepaalde regels !!???? DTT is vergif ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vergeet het lijstje aan regels niet.
Het valt onder fatsoensnormen en dat bepalen we met elkaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
De door Dees bepaalde regels !!???? DTT is vergif ?
Ik denk Tina.quote:
Ze zong het liedje vd film.quote:
Ah ok .. en nu live ... toevallig ... ik speel liedjes eldersquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zong het liedje vd film.
Jij speelt liedjes overal op Fok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok .. en nu live ... toevallig ... ik speel liedjes elders
Thats mee ...quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij speelt liedjes overal op Fok.
Zing je er ook bij?quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vele wel , maar niet in de pauzes..
Ik ben slecht in teksten
Vroeger wel ...
Heb ooit voor mn schoonoudersfeestje gezongen in Spanje ... Ze zeiden dat het goed ging ... "Besame Mucho"quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:37 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zelfde hier. Ik zing wel maar vooral als ik alleen (denk) te zijn.
Je moet het maar durvenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ooit voor mn schoonoudersfeestje gezongen in Spanje ... Ze zeiden dat het goed ging ... "Besame Mucho"
Hallo heer Killem. Rustig hier. Iedereen nog in diepe slaap.quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hallo heer Killem. Rustig hier. Iedereen nog in diepe slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |