O ik doel eigenlijk op dat ie het ene moment in totale staat van paniek is over Feyenoord en het andere moment een standbeeld voor Dennis wil omdat we een puber uit Ghana hurenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:58 schreef GGMM het volgende: [..] Dat viel mij ook al op. Vorig jaar had hij teksten als "eigenlijk zegt die ranglijst niet zoveel" en ging hij met xG aantonen dat Feyenoord net zo goed was als PSV (het was heel zielig) Misschien komt zo'n karakter gratis bij een fysieke handicap dus ik wacht nog even af of het bijtrekt.
Nu hink ik op twee gedachten.quote:
Nu hink ik op twee gedachten. En mis.quote:
Gefeliciteerd makker, was lastig deze keer maar jij hebt het toch maar even voor elkaar gekregenquote:
Ik verwacht geen polonaise dit seizoen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Ajax er geen in poetst is slecht voor de coefficient
Ik heb een vooruitziende blik.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen polonaise dit seizoen.
Het was de 89e minuut, maar redelijk accuraat jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iemand hier zei dat de Grieken in de 88ste minuut zouden scoren.
Heb toch niets beters te doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:03 schreef fetX het volgende:
Moeten we nog een half uur naar deze walgelijke pot kijken.
Nu Vilhena erin staat wordt het helemaal lastig voor Ajaxquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:03 schreef fetX het volgende:
Moeten we nog een half uur naar deze walgelijke pot kijken.
JEZUSquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Lekker man. Het wordt zo'n avond
Dat kan alleen nog maar bezegeld worden met een goal voor de Grieken in de 88ste minuut!
Terwijl het Pana dun tussen de benen zou lopen.quote:
Had nauwelijks zicht omdat Henderson zich liet poorten bij dat schot.quote:
Ik moet nog steeds lachen om dat Twitter accountje die helemaal klaarkwam omdat hij twee standaard aannames deed op een trainingquote:
Ja daar heb ik toen wat van gezegdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om dat Twitter accountje die helemaal klaarkwam omdat hij twee standaard aannames deed op een training
@:ggmm haat dit account
Pittig?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toen wat van gezegd
Heb je iets anders te doen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin in.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij is ingevallen met een groene pijl omhoogquote:
Ik zou het heel erg op prijs stellen als je wel blijftquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gedeelte smartquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het heel erg op prijs stellen als je wel blijft
Gedeelte smart is halve smart
Gedeelte smartquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gedeelde.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga je niet uitlachen vanwege een foutje hoor vriend.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je het resterende gedeelde nog blijftquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is gedeelde.
Maar ik blijf
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:33 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
15 aug 20:15 Ajax - Panathinaikos | Ziggo Sport
@:maxi-mus 2-1
@:Oriente 2-1
@:fetX 2-0
@:GGMM 1-0
@:PicoMMP 0-0
@:Scrummie
@:onlogisch 0-5
@:Mexicanobakker 2-2
@:Tarado 2-0
@:klaasweetalles 0-1
@:3rr0r 2-1
@:Caland 1-1
@:DombohetOlifantje1 3-0
@:R-woud93 2-1
@:tong80 4-1
@:Bezsen 1-1
@:Flitsbezorger 2-1
@:Frozen-assassin 2-0
Hier trappen we niet in wotte.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga je niet uitlachen vanwege een foutje hoor vriend.
Lekker maat verlening. Biertje er bij beetje kut roepen.
@GGMM drinkt niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
verleningquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Half uur doorgaan. Ik wilde eigenlijk naar bed.
Arme @GGMM , eerst verlengingen, dan een spelfout maken en nu verklaart Wotte ook nog de vriendschap en wil hij samen een biertje doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij mag 'm vast wel mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Origami94 het volgende:
Kan Pasveer een penalty houden? #dtv
Hebben nog een wissel tochquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Origami94 het volgende:
De Koos-grappen vliegen om je oren waar je bij staat.quote:
Ik zou het ergens wel mooi vinden als die 40-jarige dat allemaal even regelt tijdens de pingels.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Origami94 het volgende:
Je hebt gelijk we hebben sowieso nog een appeltje te schillen in feedback. Stelletje lapzwansen.quote:
Ik zal eens kijken in FB.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben sowieso nog een appeltje te schillen in feedback. Stelletje lapzwansen.
Wow rustigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben sowieso nog een appeltje te schillen in feedback. Stelletje lapzwansen.
Hier zit een Tong-grap in.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het stadion gaat er achter staan.
We rollen over de grond van het lachen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Koos-grappen vliegen om je oren waar je bij staat.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Koos-grappen vliegen om je oren waar je bij staat.
Om het op de rails te krijgen.quote:
Er staat geen rem op.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
We rollen over de grond van het lachen.
Herman, dit vind ik nou oprecht een leuke post, een welverdiende like gezet.quote:
Geniet er lekker van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Zo lekker biertje pakken. Morgen vrij
Wees blij. Voor je het weet zit Koeman er opquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als die niet op tijd komt is het zo een gepasseerd station
Ik zou moet dat wel ffquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
Niet drinken en dit Ajax kijken. Dan zou moet je toch wel ernstig nadenken over de keuzes in je leven.
Zou Panathinaikos horizontale of verticale penaltynemers hebben?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou het ergens wel mooi vinden als die 40-jarige dat allemaal even regelt tijdens de pingels.
Deze zin is net zoals Lucille.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou moet dat wel ff
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou Panathinaikos horizontale of verticale penaltynemers hebben?
Ja, hier wordt gedronken zie ikquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou moet dat wel ff
Gelukkig kom ik net van het terras, hopelijk ben ik deze wedstrijd morgen weer vergetenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
Niet drinken en dit Ajax kijken. Dan zou moet je toch wel ernstig nadenken over de keuzes in je leven.
Ik heb 40 jaar in een fantasie wereld geleeftquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef Wotte het volgende:
geleeftquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 40 jaar in een fantasie wereld geleeft
Dat met die FA was echt toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 40 jaar in een fantasie wereld geleeft
Je body shamed me nu om mijn dikke vingers. Niet cool.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou moet dat wel ff
Zal het zo eens aan haar vragen. Ze ligt al jaren leeggelopen in de kast.quote:
Wout is er nog niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Als Brobbey je laatste hoop is kun je wel stellen dat deze wedstijd verloren is.
Brobbey > Gimenezquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Als Brobbey je laatste hoop is kun je wel stellen dat deze wedstijd verloren is.
Het management heeft wat uit te leggen morgen.quote:
Giminez is echt een heel vervelend mannetje.quote:
Pardon.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Giminez is echt een heel vervelend mannetje.
Brobbey is sympathiek.
Ik zie het gewoon niet zitten met Gimenezquote:
Wie is Giminez?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Giminez is echt een heel vervelend mannetje.
Brobbey is sympathiek.
Ik begrijp het verlangen naar Ueda, maar Santi is gewoon nog top level.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet zitten met Gimenez
Ik was toe aan deze opbeurende woorden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp het verlangen naar Ueda, maar Santi is gewoon nog top level.
Hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:23 schreef Wotte het volgende:
Niemand is het hier ooit met me eens.
Ik heb bij jou altijd het idee dat je wanhopig probeert grappig te zijn maar dat er eigenlijk helemaal niemand is die om je moet lachenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:23 schreef Wotte het volgende:
Niemand is het hier ooit met me eens.
Akkoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hertog Jan. Ik ben een man van smaak.
Vrij aardige karakterschets inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het idee dat je wanhopig probeert grappig te zijn maar dat er eigenlijk helemaal niemand is die om je moet lachen
Er is geen we, trekpop. Dit is niet het Ajax-topic.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We worden genaaid
Keepers worden wel overdreven beschermd, ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk springt die keeper gewoon als een oud wijf naar die bal maar de scheids fluit hier altijd voor
Kutschimmelquote:
Dat is echt de eerste regel die ik zou veranderen in het voetbal.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk springt die keeper gewoon als een oud wijf naar die bal maar de scheids fluit hier altijd voor
Wat een mooi gedicht.quote:
Dit was al bekend.quote:
Die stap hogerop vanuit Saudi-Arabië blijkt dan toch te zwaar voor zo’n jongenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Henderson kan de druk van de EL-voorronde niet aan.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:29 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker geeft nog een trap na
Laatste trein terug.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Publiek gaat al naar huis.
Gewoon.
Lul.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb zojuist een spin dood geslagen.
Ter info.
Ik vang ze altijd en laat ze buiten weer vrij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ter info.
Mensen die dieren kwaad doen zijn meestal psychopaten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ter info.
@ pvddquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ter info.
Ik niet, ben toch geen hotel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vang ze altijd en laat ze buiten weer vrij.
Vilhennaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
Als Vilhenna de winnende maakt krijgt @:klaasweetalles van mij een half jaar een FOK!abo.
Ik ben moderator op een forum, had je iets anders verwacht?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die dieren kwaad doen zijn meestal psychopaten.
Daar heb ik een spinnenvanger voor. En daarna weer buiten vrijlatenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ter info.
En muggen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die dieren kwaad doen zijn meestal psychopaten.
Ik dacht altijd dat jij een vent wasquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar heb ik een spinnenvanger voor.
pics van je buurvrouwquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
Ik vang zelfs muggen en laat die weer buiten (richting de buurvrouw)
Omslachtig flirten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:32 schreef Coco het volgende:
Ik vang zelfs muggen en laat die weer buiten (richting de buurvrouw)
Echte mannen zijn lief.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vent was
Ik gebruik een vliegenmepper, erg effectief.quote:
Pics van je spinnenvanger.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar heb ik een spinnenvanger voor. En daarna weer buiten vrijlaten.
Ik zou ook constant geirriteerd zijn als ik in zo'n kutteam zou spelenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:33 schreef leolinedance het volgende:
Die Jordan is wel een heethoofd zeg
Gewoon een elektrische vliegenmepper.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik gebruik een vliegenmepper, erg effectief.
Tot zo ver de polonaisequote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat Ajax dit gaat winnen.
Heb je een punt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:34 schreef zoekeenleven het volgende:
eirriteerd zijn als ik in zo'n kutte
Dat de muggen jou nu helemaal kapot mogen steken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ter info.
Penalty's zijn een loterij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat Ajax dit gaat winnen.
pure compensatiegedrag.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Valt me op dat de moderators (met vriendin) wel allemaal onder de plak zitten.
@:r-woud93 eerder op de avond ook al
tokkie vibesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb gewoon op verschillende plekken in het huis zo’n ranzige kleefsliert vanaf het plafond naar beneden hangen.
Dat vind ik zo'n pauperindruk makenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb gewoon op verschillende plekken in het huis zo’n ranzige kleefsliert vanaf het plafond naar beneden hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |