Oke Sifanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik heb vanavond lekker tien kilometertjes gerend
En nu pak ik er een biertje bij en ga ik lekker Ajax kijken.
@GurneyIsBestOke sorry dat ik je sport aan een geaardheid toeschreef. Zal het niet weer doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende: [..] Wil je even normaal doen tegen een ex-pingpongkampioen.
Al eentje uitgedeeld blindequote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is toch gewoon geel
heeft hij wel gele kaarten bij zich
Hato voor op de bank Dan houdt het wel op.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou hier precies nul spelers van in de basis bij PSV willen, jij?
Berghuis en Akpom zouden voor de breedte ook nog wel leuk zijn als je bij Berghuis even vergeet dat hij een ontwrichtend irritant joch is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hato voor op de bank Dan houdt het wel op.
Van harte, ga je nu actief hardlopen? Dat zwemmen en fietsen is geen reet aan hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga ook Pedersen achterna.
Sinds vandaag OFFICIEEL lid van de AtletiekUnie met een EIGEN bondsnummer.
Pepi > akpomquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Berghuis en Akpom zouden voor de breedte ook nog wel leuk zijn als je bij Berghuis even vergeet dat hij een ontwrichtend irritant joch is.
Eens, dat is alleen voor als Lang weer eens geblesseerd is en Lozano weg is ofzo.quote:
In vbl praten we niet denigrerend over iemands geaardheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
@:GurneyIsBestOke sorry dat ik je sport aan een geaardheid toeschreef. Zal het niet weer doen.
Je hebt wel vertrouwen in flamingo en oppegaard zegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, dat is alleen voor als Lang weer eens geblesseerd is en Lozano weg is ofzo.
Ja voor linksback zou Hato op dit moment wel basis zijn zolang Dest en Mauro niet fit zijn. Moet wel een linksback bij, dat is zeker.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt wel vertrouwen in flamingo en oppegaard zeg
ook zo’n wereldspeler waar alleen Rotterdam het in zagquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
het wordt tijd dat die trainer zijn ogen opendoet en vilhenna erin brengt om 020 kapoet te maken
Oh, fietsen vind ik stiekem wel leuk. (Ik durf zelfs te zeggen dat er aan mij een Bram Tankink verloren is gegaan)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van harte, ga je nu actief hardlopen? Dat zwemmen en fietsen is geen reet aan he
quote:Een chuba is een lange schapenvacht van dik Tibetaans scheerwol dat wordt gedragen door de nomadische volken die op grote hoogte leven in het koude gebergte van het Tibetaans Hoogland
Jij hebt zin in verlengen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Lekker man. Het wordt zo'n avond
Dat kan alleen nog maar bezegeld worden met een goal voor de Grieken in de 88ste minuut!
Had al 4-0 kunnen zijn. Ondanks de Vos.quote:
Donderdagavond pingelavond.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt zin in verlengen?
Alsof je wat beters te kijken hebtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is voor nu nog net goed genoeg om niet weg te zappen bij rust.
Klopt wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:02 schreef tong80 het volgende:
Wat lult-ie nou over het eerste kwartier.
Heeft @KingRoland al users mpox toegewenstquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Donderdagavond pingelavond.
@:KingRoland
Die probeert de Ziggo stream nog op gang te krijgenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot straks.
Hopelijk is GGMM er dan ook.
Wat zou hij eten?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sneijder wordt elke week dikker, mijn god.
Theo is zijn grote voorbeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sneijder wordt elke week dikker, mijn god.
Is onrealistisch.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze doen nooit een donkere vrouw met een blanke man
Net als Theo. Altijd goede teksten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef Wotte het volgende:
Sneijder valt me overigens niet tegen.
kinderhandje is snel gevuldquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef Wotte het volgende:
Sneijder valt me overigens niet tegen.
Ik heb die hype ook nooit begrepen.quote:
Enorme kutmuziek.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb die hype ook nooit begrepen.
Ook al dik.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als Theo. Altijd goede teksten.
Heb er ooit een briljante column over geschreven. Toen vd Brom met z'n dikke kop voor het eerst aanschoof.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook al dik.
Zijn we hier iets op het spoor? Hmm hoe doet Van der Vaart het?
Ik heb niks met Reggea. Maar dit is wel een lekker nummer.quote:
Eens. Bob is zo'n god.quote:
Erg overgewaardeerd ja, al vind ik zijn niet-reggaesong Redemption Song wel topquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Komt door Ajax, eerst was ik neutraal.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn wij gezworen vijanden.
Benieuwd hoe @GGMM dit gaat managen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn wij gezworen vijanden.
Die kan er nog mee door ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg overgewaardeerd ja, al vind ik zijn niet-reggaesong Redemption Song wel top
Akkoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En War ook wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, jammer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:22 schreef tong80 het volgende:
Bob overleed toen er kanker ontstond tijdens een voetbalblessure. Hij wilde zich door z'n geloof niet laten opereren.
Die stond op een eiland.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:22 schreef CR7 het volgende:
Hoezo heb ik Robben dit nooit zien doen
Sylvia Millecam was groot fan van Bob.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:22 schreef tong80 het volgende:
Bob overleed toen er kanker ontstond tijdens een voetbalblessure. Hij wilde zich door z'n geloof niet laten opereren.
En Jomandaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Sylvia Millecam was groot fan van Bob.
Yomanda gaf haar valse hoop. Of was dat Kraaij jr?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Sylvia Millecam was groot fan van Bob.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Bob Marley, de legendarische Jamaicaanse muzikant en reggae-icoon, heeft een bijzondere connectie met AFC Ajax. In de jaren '70 had hij namelijk een grote passie voor voetbal en was hij fan van het team.
Tijdens zijn optreden op 7 Juli 1980 in Amsterdam gebruikte Bob Marley zelfs zijn invloed om vrede tussen twee rivaliserende supportersgroepen te bevorderen tijdens de "One Love Peace Concert". Hij nodigde vertegenwoordigers uit van zowel Ajax als Feyenoord (twee aartsrivalen) om samen hand in hand op het podium te staan terwijl hij optrad.
Dit gebaar werd gezien als symbool van verzoening en broederschap door middel van sport. Het laat zien dat Bob Marley niet alleen bekend stond om zijn muziek, maar ook betrokken was bij sociale kwesties zoals vreedzaamheid en samenkomen door liefde voor voetbal.
Heb je nog andere interessante feiten of onderwerpen waarover we kunnen praten?
Briljante woordgrap.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Pana loopt het nu dun langs de benen
Tussen de benen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij Pana loopt het nu dun langs de benen
Je bent toch geen wijf?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
bij bob malrey gaat het niet alleen om de muziek maar de teksten die er achter zitten
nee want dan zou ik psv-er zijnquote:
Lyrics hebben betekenis? Wowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
bij bob malrey gaat het niet alleen om de muziek maar de teksten die er achter zitten
maar daar zijn jullie te dom voor
xdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Half 10 en het is gvd donker.
De winter komt (ruimt ie het ook zelf even op? xd)
Jij luistert alleen Bløf?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee want dan zou ik psv-er zijn
Zoals I Shot The Sheriffquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Voor meer feitjes kun je @Caland een DM sturen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit leuke feitje.
Ik weet inmiddels voldoende over de Tweede Wereldoorlog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor meer feitjes kun je @:caland een DM sturen.
Denk dat je pas op 40-45 procent zit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels voldoende over de Tweede Wereldoorlog.
Ik ben eind van deze maand jarig, altijd met een kut gevoel omdat dan ook de zomer gevoelsmatig voorbij isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Half 10 en het is gvd donker.
De winter komt (ruimt ie het ook zelf even op? xd)
Zal wel een Japans feitje worden dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat je pas op 40-45 procent zit.
Wat weet jij allemaal over vleermuizen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zal wel een Japans feitje worden dan.
Wij zijn er voor je.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben eind van deze maand jarig, altijd met een kut gevoel omdat dan ook de zomer gevoelsmatig voorbij is
Worden opgevreten in Chinaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat weet jij allemaal over vleermuizen?
Vorig jaar een heerlijke septembermaand gehad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben eind van deze maand jarig, altijd met een kut gevoel omdat dan ook de zomer gevoelsmatig voorbij is
Bron van Corona.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat weet jij allemaal over vleermuizen?
Bedankt maat, VBL is een warm bad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wij zijn er voor je.
September is vaak ook wel een goede maand met redelijk wat zon, maar de avonden worden heel snel heel donkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar een heerlijke septembermaand gehad.
Boek eens rond je verjaardag een vakantie naar een zonbestemmingquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een kutkindquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
Ik ben een herfstkind net als Pasveer.
Het schijnt dat je dan statistisch gezien het minste kans hebt om profvoetballer te worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
Ik ben een herfstkind net als Pasveer.
Ik vind het eigenlijk wel prima als het rond een uur of 8 donker is. Niet zoveel problemen mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
September is vaak ook wel een goede maand met redelijk wat zon, maar de avonden worden heel snel heel donker
Wij hadden het over Bob Marley, jij over Bob Malrey.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat is wel een goed idee ja, dit leg ik even bij mijn vriendin neerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Boek eens rond je verjaardag een vakantie naar een zonbestemming
Datquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima als het rond een uur of 8 donker is. Niet zoveel problemen mee.
Ik ben altijd pas om 17:00/17:30 thuis, dan is dat al vrij kort aan daglicht, maar ik werk wel buiten dus gelukkig pak ik het zonnetje wel altijd meequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima als het rond een uur of 8 donker is. Niet zoveel problemen mee.
Bepaal dat toch lekker zelf gekquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja, dit leg ik even bij mijn vriendin neer
Pas? Jij kent alleen bouwvakkers?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd pas om 17:00/17:30 thuis, dan is dat al vrij kort aan daglicht, maar ik werk wel buiten dus gelukkig pak ik het zonnetje wel altijd mee
Ik kom nooit buiten, daarom ben ik het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd pas om 17:00/17:30 thuis, dan is dat al vrij kort aan daglicht, maar ik werk wel buiten dus gelukkig pak ik het zonnetje wel altijd mee
Ik ben ook al om 6:30 weg, dan kan ik toch zeggen dat ik vrij weinig aan mijn dag heb.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas? Jij kent alleen bouwvakkers?
Pics van je vriendinquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja, dit leg ik even bij mijn vriendin neer
Jij denkt dat je CR7 bent.quote:
Daarom ben je altijd zo vrolijk op FOK!, alles valt op z'n plek!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, daarom ben ik het zonnetje in huis.
Ik snap sowieso niet waarom mensen tof doen over hoeveel ze werken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas? Jij kent alleen bouwvakkers?
Dat is wel vroeg weg voor 17:00 terug jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben ook al om 6:30 weg, dan kan ik toch zeggen dat ik vrij weinig aan mijn dag heb.
Daarom ben ik gehecht aan daglicht buiten werktijd, kan ik dan ook nog even iets doenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg weg voor 17:00 terug ja
Vooruitgang heb je al snel, vorig jaar kon écht niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
Het is allemaal nog niet geweldig, maar zeker een hele vooruitgang met vorig jaar.
Prima stukje zelfreflectie maatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:41 schreef tong80 het volgende:
Het is allemaal nog niet geweldig, maar zeker een hele vooruitgang met vorig jaar.
@KingRoland graag een stukje duidingquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hij gelooft in Allah.
Dat zegt toch iets.
Ik vind dat we dat niet zo moeten opblazen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En hij gelooft in Allah.
Dat zegt toch iets.
Gekwetst door een vrouwquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:kingroland graag een stukje duiding
Wil je niet de Christenunie belachelijk maken?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat we dat niet zo moeten opblazen.
Anders gaan er koppen rollen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat we dat niet zo moeten opblazen.
Ik heb al moeite genoeg met mod zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo is het maat. Je zou trainer moeten worden.
Het is inderdaad hard werken, men moet dat niet zo onderschatten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb al moeite genoeg met mod zijn.
Die komt alleen als er gescoord is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat je het uitstekend doet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb al moeite genoeg met mod zijn.
@onlogisch kan hier uitgebreid over meepraten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is inderdaad hard werken, men moet dat niet zo onderschatten.
Klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind berghuis een beetje op de grote nazi leider lijken met die snor
ik ben zeker weer de enige
Heb erg veel respect voor wat hij allemaal doet om VBL levendig te houden, zo zijn er maar weinig!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
@:onlogisch kan hier uitgebreid over meepraten.
Kan de foto niet vinden.quote:
Nee ik vind hem ook altijd een beetje lijken op een mofquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vind berghuis een beetje op de grote nazi leider lijken met die snor
ik ben zeker weer de enige
Die zocht ik.quote:
Anita?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een paar meiers doneren aan de staatskas
Hier of op het veld?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Het niveau is niet echt heel hoog.
maat ik zeg het je eerlijk als ik de posts lees van sommige users dan zou ik bijna wensen dat ze mpox krijgenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom staat het dan nog 0-0quote:
Wow, een aantal users gaan heel slecht slapen vanavondquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maat ik zeg het je eerlijk als ik de posts lees van sommige users dan zou ik bijna wensen dat ze mpox krijgen
Dan zal het zo wel 1-0 worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:52 schreef Coco het volgende:
Ik zie dat @:scrummie er eigenlijk ook is.
Al besproken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax scoort is dit wel klaar
Die Grieken kunnen er helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ajax scoort is dit wel klaar
Ik slaap de laatste twee nachten al wel slechtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wow, een aantal users gaan heel slecht slapen vanavond
Heb je iets op je geweten?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik slaap de laatste twee nachten al wel slecht
Heb je zoveel zorgen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer normaal posten. Dan word je vast minder gepest.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Of 0-1. Sierd lijkt mij wel zo’n uitgerangeerde kutvoetballer die centjes pikt in dat failliete land waar alle bossen afgefikt worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Deed hij dat maar. Dan stond het nu tenminste 1-0.
De Godts grapquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Deed hij dat maar. Dan stond het nu tenminste 1-0.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
fluitconcrt voor tony hahahahaha
Hier of op het veld?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:56 schreef Wotte het volgende:
Kleinzerig dit weer boys.
Je mag niks meer.
@Caland heeft de laatste tijd een beetje borderlinequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:56 schreef fetX het volgende:
Vilhena zou Ajax gaan slopen volgens @:caland
Ik eet nu Griekse yoghurt. Echt Hema.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die Grieken kunnen er helemaal niets van.
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland heeft de laatste tijd een beetje borderline
Geniet er maar lekker van makkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet nu Griekse yoghurt. Echt Hema.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op.
Vorig jaar had hij teksten als "eigenlijk zegt die ranglijst niet zoveel" en ging hij met xG aantonen dat Feyenoord net zo goed was als PSV (het was heel zielig)
Misschien komt zo'n karakter gratis bij een fysieke handicap dus ik wacht nog even af of het bijtrekt.
Dat is smullenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik eet nu Griekse yoghurt. Echt Hema.
Hier zit een Koos-grap in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |