Zou ik ook zijn als Griekquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Grieken zijn nu al frusti
Zijn inderdaad de hele tijd mad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Grieken zijn nu al frusti
Martha is weg.quote:
Wij van Vbl zijn tegen denigrerende homograpjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slechts dat je homoseksuele gevoelens moet hebben om je aan te melden bij een vereniging.
Was weer wezen lunchen bij steakhouse.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Brobbey nog bijkomen van z'n vakantie?
Klopt makker. Maar hij is wel moddertjevet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens studies hebben mensen die '020' zeggen om Ajax aan te duiden over het algemeen een kleine penis.
Vanwege het slappe handje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij van Vbl zijn tegen denigrerende homograpjes.
Behalve @lokalenotabele danquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij van Vbl zijn tegen denigrerende homograpjes.
Wil je even normaal doen tegen een ex-pingpongkampioen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Slechts dat je homoseksuele gevoelens moet hebben om je aan te melden bij een vereniging.
Waar is hij geweest?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Moet Brobbey nog bijkomen van z'n vakantie?
De A-1 van Ajax won ooit met 19-0 tegen de nummer twee Swift.quote:
Dat is op zich wel hoe voetbal werkt, als er maar 1 goal verschil is is het tot de laatste minuut spannend!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
020 moet gaan scoren anders blijft het tot de laatste minuut spannend he @:mexicanobakker
Precies, die opaatjes uit de regionale competitie hebben het er nog over hoe wij ons naar het kampioenschap bliezen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je even normaal doen tegen een ex-pingpongkampioen.
020quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:42 schreef Shreyas het volgende:
• Baas die de bal te ver voor zich uit speelt omdat hij zich Frenkie de Jong waant en hem kinderlijk eenvoudig verliest.
• Dat wegglijden van Taylor, het verkeerd timen van Taylor iedere keer weer.
• Die aanname van Akpom, het slechte wegdraaien.
• Die balbehandelingen en acties van Fitz-Jim.
Dit is gewoon niveau Keukenkampioen divisie man, waar gaat dit over.
Die van The Bold and the Beautiful?quote:
Ik zou hier precies nul spelers van in de basis bij PSV willen, jij?quote:
Ik ga ook Pedersen achterna.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, die opaatjes uit de regionale competitie hebben het er nog over hoe wij ons naar het kampioenschap bliezen.
Nou ja, mijn teamgenoot dan. Ik niet echt. Ik moet maar gewoon lekker rennen.
Nee Liberiaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die van The Bold and the Beautiful?
Omdat het daar tocht. Net als je moeder.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom sta je niet in het stadion? (Bij voorkeur achter het doel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |