Ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Half uur doorgaan. Ik wilde eigenlijk naar bed.
Arme @GGMM , eerst verlengingen, dan een spelfout maken en nu verklaart Wotte ook nog de vriendschap en wil hij samen een biertje doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga je niet uitlachen vanwege een foutje hoor vriend.
Lekker maat verlening. Biertje er bij beetje kut roepen.
Hij mag 'm vast wel mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Origami94 het volgende:
Kan Pasveer een penalty houden? #dtv
Hebben nog een wissel tochquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Origami94 het volgende:
De Koos-grappen vliegen om je oren waar je bij staat.quote:
Ik zou het ergens wel mooi vinden als die 40-jarige dat allemaal even regelt tijdens de pingels.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef Origami94 het volgende:
Je hebt gelijk we hebben sowieso nog een appeltje te schillen in feedback. Stelletje lapzwansen.quote:
Ik zal eens kijken in FB.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben sowieso nog een appeltje te schillen in feedback. Stelletje lapzwansen.
Wow rustigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk we hebben sowieso nog een appeltje te schillen in feedback. Stelletje lapzwansen.
Hier zit een Tong-grap in.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het stadion gaat er achter staan.
We rollen over de grond van het lachen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Koos-grappen vliegen om je oren waar je bij staat.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Koos-grappen vliegen om je oren waar je bij staat.
Om het op de rails te krijgen.quote:
Er staat geen rem op.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
We rollen over de grond van het lachen.
Herman, dit vind ik nou oprecht een leuke post, een welverdiende like gezet.quote:
Geniet er lekker van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Zo lekker biertje pakken. Morgen vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |