SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja maar het maakt makkelijker los dan tie wraps. Tie rips.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laat los ben ik bang als je ze zo probeert op te tillen.
Deze vrouwquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik reis nooit zonder tie wraps en duct tapeHoe vaak dat al van pas gekomen is
ik wilde reageren metquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee armen kunnen toch wel in 1 koffer?
Kijk @bitterbalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel weer losknippen elke keer als je OV in gaat, mocht je met OV gaan. Want is niet echt handig optillen zo
Of taxi nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon niet zo achterlijk veel zooi meeslepen kan ook helpen trouwens
Ja heb ik al geboekt. Pick up van vliegveldquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:34 schreef Karzai het volgende:
maar ik zou sowieso een taxi nemen, die paar tientjes kan je toch wel missen @:bitterbal hoef je niet tussen het plebs in de trein met al je zooi
Nee en zeker niet na zo’n vlucht heb ik daar helemaal geen zin inquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:36 schreef Karzai het volgende:
sta je daar in een volle trein met drie koffersje kan je kont niet keren, slecht idee
Ook voor naar schiphol? Lijkt me wel relaxter reizen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik al geboekt. Pick up van vliegveld
Wat zeg je nu.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon niet zo achterlijk veel zooi meeslepen kan ook helpen trouwens
ademen is vermoeiendquote:
koekje er bij?quote:
Nee mijn nicht brengt mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook voor naar schiphol? Lijkt me wel relaxter reizen.
Die moet ik voor mij ook nog steeds regelenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook voor naar schiphol? Lijkt me wel relaxter reizen.
ben al bezig met mn gebroken weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
07.30 uur weg, 19.30 uur thuis, ben toe aan weekend
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:07 schreef Karzai het volgende:
ik vind die nieuwe trainer van ajax wel een geschikte kerel
jouw advies, doe het nietquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha pa en ma zijn op zoek naar een nieuwe rugzak.
Dan zou je zeggen, loop een buitensportzaak binnen, laat je adviseren etc.
Nee hoor, ze hebben in de weekaanbiedingen van de Action eoa crapding gevonden voor letterlijk nog geen drie knaken.
Willen ze mijn advies![]()
Ik ga gewoon gebroken het weekend inquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben al bezig met mn gebroken weekend
Stuur ze naar de decathlon. Of de ANWB.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, ze hebben in de weekaanbiedingen van de Action eoa crapding gevonden voor letterlijk nog geen drie knaken.
Ik verwacht dat psv dit seizoen wel weer kampioen gaat worden. Maar ik heb wel vertrouwen dat deze trainer er weer een team van kan maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:08 schreef Karzai het volgende:
die maakt er wel weer een goed elftal van, misschien niet meteen nu het heeft wat tijd nodig maar ik heb er alle vertrouwen in
ja daarom heb ik eerst de donderdagen vrij. dan ben ik vrijdagmiddag niet zo kapotquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gebroken het weekend in
Bizar toch om te bedenken hoe jij dan zo gru-we-lijk slim komt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Heeft dimmy zich wel gemeld vandaag?
Ja maar dat is het doel helemaal niet. Ajax is een beursgenoteerd bedrijf. Daar moet winst gemaakt worden. Dus die kopen jeugdspelers en verkopen ze zodra ze wat doelpuntjes gemaakt hebben. Sportieve resultaten, tsja ach. Leuk voor erbij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat psv dit seizoen wel weer kampioen gaat worden. Maar ik heb wel vertrouwen dat deze trainer er weer een team van kan maken.
Min keer min is plusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar toch om te bedenken hoe jij dan zo gru-we-lijk slim komt.
Daar was ik voor het eerst een week of twee geleden. Wat een meuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuur ze naar de decathlon. Of de ANWB.
Die winkels zijn dan ook echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar was ik voor het eerst een week of twee geleden. Wat een meuk.
Ze hebben wel leuk dingen vind ik. Ook betaalbaardere dingen. En veel keus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar was ik voor het eerst een week of twee geleden. Wat een meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat zelf afrekenen altijd leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die winkels zijn dan ook echt verschrikkelijkonline bestellen is het prima
4ebe ook nietquote:
*incognito*quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder heeft me op Instagram een of ander tandartsfilmpje gestuurd en nu is m'n algoritme meteen van slag. Allemaal bedorven gebitten.
moet je even een tijdje filmpjes van Sandra Lee, MD gaan kijken, dan ben je die gebitjes snel weer kwijtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder heeft me op Instagram een of ander tandartsfilmpje gestuurd en nu is m'n algoritme meteen van slag. Allemaal bedorven gebitten.
Bever ook, maar daar krijg ik geen ikea gevoel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuk dingen vind ik. Ook betaalbaardere dingen. En veel keus.
wil je mijn algoritme?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon zeggen dat ze dom zijn geweest en een veel te dure tas hebben gekocht, bij de Ikea is er eentje van 2 euro https://www.ikea.com/nl/nl/p/pivring-rugzak-lichtgrijs-60484938/quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Bever mag beter zijn dan Decathlon, maar serieus. De Action?? Echt totaal nergens naar gekeken, alleen maar de prijs.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze dom zijn geweest en een veel te dure tas hebben gekocht, bij de Ikea is er eentje van 2 euro https://www.ikea.com/nl/nl/p/pivring-rugzak-lichtgrijs-60484938/
Mijne?quote:
Zeg datquote:
Maar het is al avondquote:
Ja und?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
starquote:
duwquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja und?Ik zou ook wel een dutje willen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n lange
Van een uur of 10
En dat het dan ineens morgen is"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Deur op slotquote:
Ik weet dat er wooncrisis enzo is maar God gaat maar bij iemand anders wonen.quote:
Heel verstandig. Hier is er ook geen ruimte voor God of wie dan ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet dat er wooncrisis enzo is maar God gaat maar bij iemand anders wonen.eurketting erop gooit
Va slot draaien danquote:
Nee dan komt God bij je wonenquote:
Denk niet dat die dat leuk vindt hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan komt God bij je wonen
Ja maar dat zong dat kindje heel valsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat die dat leuk vindt hoor
Daarom heb ik die ook niet aangekliktquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat zong dat kindje heel vals
Goedemorgen prinsesquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook niet aangeklikt
Ben vooral een beetje bezorgd hoe je dat filmpje zo snel hebt gevondenquote:
Een of ander kreupel blond grietje in een rolstoelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaan we ontvoeren? @:TT
Was een dingetje bij een woonbegeleidster een tijd terug... Die zong dat regelmatig...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vooral een beetje bezorgd hoe je dat filmpje zo snel hebt gevonden
Deed ze dat voor de grap of was ze een vroom kind van god?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was een dingetje bij een woonbegeleidster een tijd terug... Die zong dat regelmatig...
Ik denk en hoop voor de grap. Ik heb niet het idee dat zij gelovig is..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deed ze dat voor de grap of was ze een vroom kind van god?
Ja ik heb altijd een beetje moeite met van die streng gelovigen om ze serieus te nemenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk en hoop voor de grap. Ik heb niet het idee dat zij gelovig is..
Maar dan was je wel gewaarschuwd geweestquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook niet aangeklikt
Goh wat raar.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd een beetje moeite met van die streng gelovigen om ze serieus te nemen
Jij hebt me toch gewaarschuwd voor dat vals zingende kindquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan was je wel gewaarschuwd geweest
Ken ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een of ander kreupel blond grietje in een rolstoel
Het is zo'n andere wereldquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd een beetje moeite met van die streng gelovigen om ze serieus te nemen
Mijn waarschuwing was meer voor dat als je je deur van het slot afdraait dat God dan bij je komt wonen. Dus beter hou je je deur op slotquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt me toch gewaarschuwd voor dat vals zingende kind
Ja sowieso wel slim om die op slot te doen, kan ook gerust dat er andere figuren je huis binnensluipen en god het allemaal prima vindtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn waarschuwing was meer voor dat als je je deur van het slot afdraait dat God dan bij je komt wonen. Dus beter hou je je deur op slot
ik ook hoor. Hier woont een man en die zegt Jehova getuige te zijn. Ik heb eerder het idee dat het opgedrongen is door zijn ouders...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sowieso wel slim om die op slot te doen, kan ook gerust dat er andere figuren je huis binnensluipen en god het allemaal prima vindt
Mja, dat is dan toch vooral zijn probleem en niet dat van jouquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik ook hoor. Hier woont een man en die zegt Jehova getuige te zijn. Ik heb eerder het idee dat het opgedrongen is door zijn ouders...
Ik probeer zo veel mogelijk het gesprek over geloof te mijden. Hij heeft wel moeite met dat ik soms Iron Maiden kleren draag...
Ja klopt..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, dat is dan toch vooral zijn probleem en niet dat van jou
zou ik ook doen hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoef mijn deur van de kamer in principe niet te sluiten. Want vreemdelingen moeten eerst langs andere vergrendelde deuren alvorens bij mijn deur uit te komen. Maar als ik slaap, heb ik hem wel op slot. Ik vertrouw mijn medebewoners niet allemaal...
Akkoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:16 schreef mschol het volgende:
wij hebben bij de ingang van de flat een schuifdeur die met sleutel open moet, maar eigenlijk vraagt nooit iemand of je wel in de flat woont voor ze de deur open doen
Verstandigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoef mijn deur van de kamer in principe niet te sluiten. Want vreemdelingen moeten eerst langs andere vergrendelde deuren alvorens bij mijn deur uit te komen. Maar als ik slaap, heb ik hem wel op slot. Ik vertrouw mijn medebewoners niet allemaal...
Dat ga ik nu ook zijn door mijn bed op te zoekenquote:
Waarom zou Devito in hemelsnaam in een nachtploeg werken??quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ook zijn door mijn bed op te zoeken
Het was movie nightquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarom zou Devito in hemelsnaam in een nachtploeg werken??
Nee hoor, niets aan de hand.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik me zorgen maken om deze TT?
Windquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
M'n benen zijn stuk. Meestal wel een teken dat de training zwaar genoeg was, maar die wind had wel iets minder gemogen
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor, niets aan de hand.
Je kunt rustig gaan slapen. Er zal je niets overkomen
Dat is iemand met een heleboel zwakke linkse mensjes om zich heen "meid, jij bent echt de beste allerdanser van de hele wereld hoor, jij kunt de top halen, je bent het waard"quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is die rel van ene “Raygun”?
De Australische olympische breakdancer die belachelijk slecht acteerde. Op internet en tv werd uitgelachen en nu een act aanneemt dat ze gepest wordt?
Dokter geworden door te zeuren over te weinig representatie van vrouwen en bruine mensen in de breakdance scene in Australië. Wat al lolwaardig is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is die rel van ene “Raygun”?
De Australische olympische breakdancer die belachelijk slecht acteerde. Op internet en tv werd uitgelachen en nu een act aanneemt dat ze gepest wordt?
quote:
Mens is 37 en leraar op een uni, complete bubble waarin ze leeft idd. Dat optreden was zo slecht, alsof je 60 jarige tante ineens danst op een bruiloft,quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is iemand met een heleboel zwakke linkse mensjes om zich heen "meid, jij bent echt de beste allerdanser van de hele wereld hoor, jij kunt de top halen, je bent het waard"
Niet dus.
quote:
Ah nog erger dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dokter geworden door te zeuren over te weinig representatie van vrouwen en bruine mensen in de breakdance scene in Australië. Wat al lolwaardig is.
Ze zou, nadat bekend werd dat het Olympisch zou worden, snel zelf een bond hebben opgericht, deze bij de IOC hebben aangemeld als officiële vertegenwoordiging van Australië. Vervolgens haar man de bondscoach hebben gemaakt. Subsidies hebben verduisterd. En vervolgens zichzelf hebben afgevaardigd naar de Spelen, met onduidelijke regelementen.
Want dat kan niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mens is 37 en leraar op een uni, complete bubble waarin ze leeft idd. Dat optreden was zo slecht, alsof je 60 jarige tante ineens danst op een bruiloft,
Die had Brobbey al goed gevonden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ajax zit in een stijgende lijn.
Ik stel voor dat ze die voor veel te veel geld aan Leipzig verkopen en dan volgend jaar nog duurder terugkopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had Brobbey al goed gevonden.
Hey mscholquote:
Ja zit ook al weer een paar uurtjes beneden, lukt mij ook niet meer om nog te slapenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weer veel te vroeg wakker
maar kom niet echt meer in slaap
ik ga het zo nog wel even proberen , ben toch vrij vandaag. en heb wel weer zwemmen ingeplandquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit ook al weer een paar uurtjes beneden, lukt mij ook niet meer om nog te slapen
Gelijk heb je, ik kan dat niet ik moet het bed uit omdat het lijf zeer gaat doen. Daar word ik wakker van en moet er dan echt uit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga het zo nog wel even proberen , ben toch vrij vandaag. en heb wel weer zwemmen ingepland
Zwemmen thoughquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga het zo nog wel even proberen , ben toch vrij vandaag. en heb wel weer zwemmen ingepland
Morguhquote:
quote:
Morguh, nog een uurtje proberen dan?quote:
Ik ben nu al uit bed geweest en gedoucht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, nog een uurtje proberen dan?
Vlot hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu al uit bed geweest en gedoucht.
Mijn wekker ging gewoon om dezelfde tijd en ik moest erg nodig naar de wc.quote:
Dat laatste is vaak de reden om snel op te staanquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn wekker ging gewoon om dezelfde tijd en ik moest erg nodig naar de wc.
Zeker wel, maar dat is ook vaak wat stijfjes in het begin. Tot je gaat schuren met tante en ze helemaal loskomt.quote:
Dat laatste meer dan het eerste eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste is vaak de reden om snel op te staanDat eerste trouwens ook
Vanaf hier ging het snel bergafwaarts met oma volgens mijquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zuipt oma niet gewoon dr bier op zoals normale mensen?
Heb je weer een beetje een normaal ritme?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga zo maar eens een omelet met bacon, ui, paprika en kippenlevertjes maken![]()
Semi. Was om 6 uur al wakkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je weer een beetje een normaal ritme?
Ja het regent al. Wacht wel even tot het weer beetje minder is voor ik op de fiets stap.quote:
Dat is op zich wel zo jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:57 schreef mschol het volgende:
gewoon geen alcohol nuttigen, komt niks goeds van, zie oma
Zulks een productiviteit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de was al opgevouwen.![]()
Nu aan het werk.
No sitting down on your buttquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu aan het werk.
Kan me niet herinneren dat ik ooit zo vroeg de was heb gedaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu aan het werk.
...morgen ergens?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het regent al. Wacht wel even tot het weer beetje minder is voor ik op de fiets stap.
Verkeerde sc, Ama!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:41 schreef Ama het volgende:
Kutzooi ben halverwege en ben echt helemaal zeiknat. 😪
Ja hier doen we zulke dingen niet voor 10 uur Amaquote:
Wees blij dat dat kansloze bananenweer weer voorbij is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:56 schreef Koen66 het volgende:
het regent hier echt al de hele ochtend
De kutzooi die zeiknat is kan echt niet inderdaadquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier doen we zulke dingen niet voor 10 uur Ama
25 plus zien we voorlopig niet meer terugquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat dat kansloze bananenweer weer voorbij is.
Hier droog, grijs, windstil./quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:56 schreef Koen66 het volgende:
het regent hier echt al de hele ochtend
sipquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
25 plus zien we voorlopig niet meer terug
Kunnen we weer werkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat dat kansloze bananenweer weer voorbij is.
Vandaag is nog hartstikke korte broeken weerquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even de lange broek aan gedaan. Goed dat ik al flink wat stapjes op de teller heb voor vandaag, want verder wordt t niet veel ben ik bang.
Over Daleks gesproken, Zwab is nog steeds zoek?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh als het zomedalek éénmaal regent dan houdt het voorlopig niet meer op ook zo te zien. Gaddemmit.
Is dit zo'n spelletje voor mensen met afwijkingen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
unpacking is in de sale![]()
https://store.steampowered.com/app/1135690/Unpacking/
Prima temperatuur inderdaad nog. Was gisteren naar kantoor wel weer wennen om een lange broek aan te hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vandaag is nog hartstikke korte broeken weer
jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit zo'n spelletje voor mensen met afwijkingen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
die dan thuiskomen na een lange dag werk en de gordijnen dicht doen, hun pyjama aantrekken, thee zetten en dan dozen gaan uitpakken
ja precies .quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Beetje digitaal rommel opruimen (om je OCD te bedwingen) omdat je dat in de echte leven niet lukt
Ik vind ¤10 nog teveel voor die game eerlijk gezegd. Best geinig hoor, maar je bent er razendsnel doorheen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:13 schreef bitterbal het volgende:
unpacking is in de sale![]()
https://store.steampowered.com/app/1135690/Unpacking/
oke dan bewaar ik de rest voor de vluchtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind ¤10 nog teveel voor die game eerlijk gezegd. Best geinig hoor, maar je bent er razendsnel doorheen.
Naar kantoor in korte broekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima temperatuur inderdaad nog. Was gisteren naar kantoor wel weer wennen om een lange broek aan te hebben.
Van frisse hardwerkende meid naar gamende nerd in 10 seconden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:34 schreef bitterbal het volgende:
En heb far cry 4 gekocht maar nog niet geīnstalleerd. moet denk ik eerst een geheugenkaartje kopen
Hij is wel cute, hoe ze het verhaal vertellen is leuk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke dan bewaar ik de rest voor de vluchtheb het eerste level gedaan
Je zal geen verschil merken koens, alleen tijdstip van het kattenplaatje. En dat ik de winter smileys niet meer kan gebruikenquote:
Och, wanneer het vestjestijd is wellicht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zal geen verschil merken koens, alleen tijdstip van het kattenplaatje. En dat ik de winter smileys niet meer kan gebruiken
ja savonds als de temp naar een koude 28 graden zaktquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, wanneer het vestjestijd is wellicht.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja savonds als de temp naar een koude 28 graden zakt
Brrrr [ afbeelding ]
wanneer wij die posten, omdat het zo koud is hier, plaats jij een plaatje dat je lekker in het zonnetje ligt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brrrr [ afbeelding ]
Climate change incoming, Bal op het strand ------>quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Brrrr [ afbeelding ]
jaaaaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wanneer wij die posten, omdat het zo koud is hier, plaats jij een plaatje dat je lekker in het zonnetje ligt.
awwwwwquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Alle leuke meets ga je missen
Of we zetten je erbij met Facetime.
Eindelijk die ene meet dat ik eens kom missenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Alle leuke meets ga je missen
Of we zetten je erbij met Facetime.
Welke meet is dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk die ene meet dat ik eens kom missen
de Utrecht vreetmeet zal de enige unieke Balliemeet blijvenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zal geen verschil merken koens, alleen tijdstip van het kattenplaatje. En dat ik de winter smileys niet meer kan gebruiken
das wel vaakquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Las gisteren over die jonge Belgische toeriste die 10.000 keer verkracht is in Pakistan door hordes mannen vijf dagen lang.
We waren erbij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de Utrecht vreetmeet zal de enige unieke Balliemeet blijven
ja en die heb jij meegemaaktquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met 10000 zijn ze gestopt? Lijkt wel een Fok teltopicquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Las gisteren over die jonge Belgische toeriste die 10.000 keer verkracht is in Pakistan door hordes mannen vijf dagen lang.
Kan niet. 5 dagen is 7200 minuten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Alsof vreetmeets niet het bijwonen waard zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En nu je dat gezicht hebt denk je: ja dikke doei. Duidelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik denk niet dat ik nog naar zon grote meet zou gaan eigenlijk en heb bij de meeste van jullie nu een gezicht
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu je dat gezicht hebt denk je: ja dikke doei. Duidelijk
Is dat die van die Glorixdoekjes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo is Blake Lively nu weer gecanceld
ze zag een beetje pips?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:05 schreef CherryLips het volgende:
anti LQBTIQIGHIGIHIKHKJK ?quote:
[..]
[..]
Hierom?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Timing is opvallend. Dit is al van even geleden toch, dat ze zwanger was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hierom?
https://www.hln.be/celebr(...)%2Fwww.google.com%2F
Gut, wat een divagedrag dat ze het over d'r film wilde hebben en niet direct de focus op d'r zwangerschap wilde hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |