Dan plaatsen ze zich straks niet eens voor een cup waar zelfs clubs als Puinzooi Yerevan, Borac Banja Luka en FC Drita zich voor plaatsenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Die schat ik wel iets hoger in dan deze Grieken, ja.
Ja precies dat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je medelijden met hem hebt of oprecht?
Kanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 je zou @:dombo kunnen aanvragen bij danny
Om veel stampij te maken natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. En als ik hier weg zou gaan dan zou ik dat account lekker houden. Snap ook niet waarom je dat door de shredder zou willen gooien.
Omdat ik ergens anders over denk maakt iemand anders niet meteen een lul, volwassen mensen kunnen dat los van elkaar zienquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom ben je bij F1 weg.
Wellicht als je bepaald werk gaat doen om bepaalde zaken anoniem te houden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. En als ik hier weg zou gaan dan zou ik dat account lekker houden. Snap ook niet waarom je dat door de shredder zou willen gooien.
Sierd is een Turk. @Orientequote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
Commentaar is erg slecht, ik weet nog wel dat ie Atletico - Feyenoord deed en het klonk alsof hij niet veel zin heeft in zijn werk.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik ergens anders over denk maakt iemand anders niet meteen een lul, volwassen mensen kunnen dat los van elkaar zien
Goh.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
Commentaar is erg slecht, ik weet nog wel dat ie Atletico - Feyenoord deed en het klonk alsof hij niet veel zin heeft in zijn werk.
Ik las vandaag ook een user die Youri Mulder een goede analist vindtquote:
Nee, dat kan écht niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik las vandaag ook een user die Youri Mulder een goede analist vindt
Toch vreemd, dat dit soort dingen kunnen
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik vergelijkbaar met Nattekat een prima kerel noemenquote:
Akkoord.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik vergelijkbaar met Nattekat een prima kerel noemen
Dat je het weet.
quote:Like Alert
15-08-2024 @ 22:51:58
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Voorronde EL] Donderdag 20:15 uur Ajax - Panathinaikos #4"
Bij de GGZ slapen ze tegenwoordig voor de deurquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mea Culpa, ik wist niet dat het zo gevoelig lag, ik zal mijn mond houden over Youri.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik vergelijkbaar met Nattekat een prima kerel noemen
Dat je het weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |