SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja maar het maakt makkelijker los dan tie wraps. Tie rips.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laat los ben ik bang als je ze zo probeert op te tillen.
Deze vrouwquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik reis nooit zonder tie wraps en duct tapeHoe vaak dat al van pas gekomen is
ik wilde reageren metquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
twee armen kunnen toch wel in 1 koffer?
Kijk @bitterbalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je wel weer losknippen elke keer als je OV in gaat, mocht je met OV gaan. Want is niet echt handig optillen zo
Of taxi nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon niet zo achterlijk veel zooi meeslepen kan ook helpen trouwens
Ja heb ik al geboekt. Pick up van vliegveldquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:34 schreef Karzai het volgende:
maar ik zou sowieso een taxi nemen, die paar tientjes kan je toch wel missen @:bitterbal hoef je niet tussen het plebs in de trein met al je zooi
Nee en zeker niet na zo’n vlucht heb ik daar helemaal geen zin inquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:36 schreef Karzai het volgende:
sta je daar in een volle trein met drie koffersje kan je kont niet keren, slecht idee
Ook voor naar schiphol? Lijkt me wel relaxter reizen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb ik al geboekt. Pick up van vliegveld
Wat zeg je nu.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon niet zo achterlijk veel zooi meeslepen kan ook helpen trouwens
ademen is vermoeiendquote:
koekje er bij?quote:
Nee mijn nicht brengt mij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook voor naar schiphol? Lijkt me wel relaxter reizen.
Die moet ik voor mij ook nog steeds regelenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook voor naar schiphol? Lijkt me wel relaxter reizen.
ben al bezig met mn gebroken weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
07.30 uur weg, 19.30 uur thuis, ben toe aan weekend
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:07 schreef Karzai het volgende:
ik vind die nieuwe trainer van ajax wel een geschikte kerel
jouw advies, doe het nietquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha pa en ma zijn op zoek naar een nieuwe rugzak.
Dan zou je zeggen, loop een buitensportzaak binnen, laat je adviseren etc.
Nee hoor, ze hebben in de weekaanbiedingen van de Action eoa crapding gevonden voor letterlijk nog geen drie knaken.
Willen ze mijn advies![]()
Ik ga gewoon gebroken het weekend inquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben al bezig met mn gebroken weekend
Stuur ze naar de decathlon. Of de ANWB.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, ze hebben in de weekaanbiedingen van de Action eoa crapding gevonden voor letterlijk nog geen drie knaken.
Ik verwacht dat psv dit seizoen wel weer kampioen gaat worden. Maar ik heb wel vertrouwen dat deze trainer er weer een team van kan maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:08 schreef Karzai het volgende:
die maakt er wel weer een goed elftal van, misschien niet meteen nu het heeft wat tijd nodig maar ik heb er alle vertrouwen in
ja daarom heb ik eerst de donderdagen vrij. dan ben ik vrijdagmiddag niet zo kapotquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon gebroken het weekend in
Bizar toch om te bedenken hoe jij dan zo gru-we-lijk slim komt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Heeft dimmy zich wel gemeld vandaag?
Ja maar dat is het doel helemaal niet. Ajax is een beursgenoteerd bedrijf. Daar moet winst gemaakt worden. Dus die kopen jeugdspelers en verkopen ze zodra ze wat doelpuntjes gemaakt hebben. Sportieve resultaten, tsja ach. Leuk voor erbij.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat psv dit seizoen wel weer kampioen gaat worden. Maar ik heb wel vertrouwen dat deze trainer er weer een team van kan maken.
Min keer min is plusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bizar toch om te bedenken hoe jij dan zo gru-we-lijk slim komt.
Daar was ik voor het eerst een week of twee geleden. Wat een meuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stuur ze naar de decathlon. Of de ANWB.
Die winkels zijn dan ook echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar was ik voor het eerst een week of twee geleden. Wat een meuk.
Ze hebben wel leuk dingen vind ik. Ook betaalbaardere dingen. En veel keus.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar was ik voor het eerst een week of twee geleden. Wat een meuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat zelf afrekenen altijd leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die winkels zijn dan ook echt verschrikkelijkonline bestellen is het prima
4ebe ook nietquote:
*incognito*quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder heeft me op Instagram een of ander tandartsfilmpje gestuurd en nu is m'n algoritme meteen van slag. Allemaal bedorven gebitten.
moet je even een tijdje filmpjes van Sandra Lee, MD gaan kijken, dan ben je die gebitjes snel weer kwijtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder heeft me op Instagram een of ander tandartsfilmpje gestuurd en nu is m'n algoritme meteen van slag. Allemaal bedorven gebitten.
Bever ook, maar daar krijg ik geen ikea gevoel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel leuk dingen vind ik. Ook betaalbaardere dingen. En veel keus.
wil je mijn algoritme?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:22 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon zeggen dat ze dom zijn geweest en een veel te dure tas hebben gekocht, bij de Ikea is er eentje van 2 euro https://www.ikea.com/nl/nl/p/pivring-rugzak-lichtgrijs-60484938/quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Bever mag beter zijn dan Decathlon, maar serieus. De Action?? Echt totaal nergens naar gekeken, alleen maar de prijs.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze dom zijn geweest en een veel te dure tas hebben gekocht, bij de Ikea is er eentje van 2 euro https://www.ikea.com/nl/nl/p/pivring-rugzak-lichtgrijs-60484938/
Mijne?quote:
Zeg datquote:
Maar het is al avondquote:
Ja und?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
starquote:
duwquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja und?Ik zou ook wel een dutje willen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n lange
Van een uur of 10
En dat het dan ineens morgen is"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Deur op slotquote:
Ik weet dat er wooncrisis enzo is maar God gaat maar bij iemand anders wonen.quote:
Heel verstandig. Hier is er ook geen ruimte voor God of wie dan ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet dat er wooncrisis enzo is maar God gaat maar bij iemand anders wonen.eurketting erop gooit
Va slot draaien danquote:
Nee dan komt God bij je wonenquote:
Denk niet dat die dat leuk vindt hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan komt God bij je wonen
Ja maar dat zong dat kindje heel valsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat die dat leuk vindt hoor
Daarom heb ik die ook niet aangekliktquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar dat zong dat kindje heel vals
Goedemorgen prinsesquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik die ook niet aangeklikt
Ben vooral een beetje bezorgd hoe je dat filmpje zo snel hebt gevondenquote:
Een of ander kreupel blond grietje in een rolstoelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaan we ontvoeren? @:TT
Was een dingetje bij een woonbegeleidster een tijd terug... Die zong dat regelmatig...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vooral een beetje bezorgd hoe je dat filmpje zo snel hebt gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |