quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
De warmte. Het is drukkend. Tenminste hier wel. Geen zon, de warmte hangt als een deken om je heen....quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voel me buh en weet niet waarom
Ik ga nooit naar de bios dus neequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook dat als de film wat emotioneel was, de aftiteling rolt over het doek en de lichten gaan aan, dat je heel stoer doet alsof het allemaal wel meeviel? En hoopt dat je ietwat rode ogen niet opvallen?
Prima weerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is nu heerlijk buiten
Hai Fruitjequote:
Warm weer en hoge luchtvochtigheid kunnen dat inderdaad met je doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De warmte. Het is drukkend. Tenminste hier wel. Geen zon, de warmte hangt als een deken om je heen....
Wij naar de bios?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de bios dus nee
[..]
Prima weer
[..]
Hai Fruitje
Ja ja!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WHAAA
Zorrie zit in SCniet in DTS
![]()
Vergeten
Ook gezienquote:
Wat een pic niet al kan doen hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook gezien
Het is je vergeven
Hou ik je oren dichtquote:
Maar dan kan je niks zien van de filmquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ik je oren dicht
Ik ga bijna nooit meer naar de bios. Een film zien op een groot scherm is wel een leuke ervaring, maar heb vaak geen zin.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de bios dus nee
[..]
Prima weer
[..]
Hai Fruitje
Ik BOLK je helemaa..... owwwwwwquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WHAAA
Zorrie zit in SCniet in DTS
![]()
Vergeten
Het zou vandaag 26 graden worden, dus met Mini-ToT en zijn hoofddame naar een zwemplas gegaan, maar het viel tyfushard tegen!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch nog 26 graden hier heb liever 21 graden.
Vooral de hoeken van je kamer vermijden dan!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch nog 26 graden hier heb liever 21 graden.
Moeten we maar ruilen van weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het ozu vandaag 26 graden worden, dus met Mini-ToT en zijn hoofddame naar een zwemplas gegaan, maar het viel tyfushard tegen!
Als hij 1 arm achter je hoofd langs houdt toch wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan kan je niks zien van de film
Was het zo druk of was er maar een klein deel van zijn harem mee?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou vandaag 26 graden worden, dus met Mini-ToT en zijn hoofddame naar een zwemplas gegaan, maar het viel tyfushard tegen!
Alleen de hoofddame zegt ie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het zo druk of was er maar een klein deel van zijn harem mee?
Uhm als hier lang niet gepost is dan denk ik wel: zoo dat zijn puntjesquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik BOLK je helemaa..... owwwwww
De bioscoopbeleving? Gewoon het hele gedoe eromheen, zoals het popcorngevreet om je heen, de ongemakkelijke stoelen, de eeuwige telaatkomers die uiteraard stoelen ergens in het midden hebben en zo'n hele rij moet lastig vallen met 'mogen we erlangs' ?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit meer naar de bios. Een film zien op een groot scherm is wel een leuke ervaring, maar heb vaak geen zin.
Whehe alleen de hoofddame van zijn harem!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het zo druk of was er maar een klein deel van zijn harem mee?
oh dat is jammerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou vandaag 26 graden worden, dus met Mini-ToT en zijn hoofddame naar een zwemplas gegaan, maar het viel tyfushard tegen!
Het niet meer hoeven posten om punten is wel wennen. Dus minder posts in topics, langere stiltes. Het is wennen ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Uhm als hier lang niet gepost is dan denk ik wel: zoo dat zijn puntjes![]()
Post eigenlijk alleen maar in DTS en heel soms in RLS of een enkele post in 40+.
ff ont DTS'n
Kijk het idd liever thuis op de bank of in bed.. wat lekkers erbijquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit meer naar de bios. Een film zien op een groot scherm is wel een leuke ervaring, maar heb vaak geen zin.
Lekker, dat je af en toe even in je zwembad kunt duiken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh dat is jammer
hier is nu wel warm maar ook pas sinds een uurtje of 2. Lekker zonnen in de tuin nu en af en toe een plonsje
Oja dan wel iddquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als hij 1 arm achter je hoofd langs houdt toch wel?
Popcorn etenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bioscoopbeleving? Gewoon het hele gedoe eromheen, zoals het popcorngevreet om je heen, de ongemakkelijke stoelen, de eeuwige telaatkomers die uiteraard stoelen ergens in het midden hebben en zo'n hele rij moet lastig vallen met 'mogen we erlangs' ?
Ja hier bij huis was het wel zonnig en iets warmer, maar die zwemplas is een kwartier hier vandaan en daar was het gewoon chronisch kut vandaag.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh dat is jammer
hier is nu wel warm maar ook pas sinds een uurtje of 2. Lekker zonnen in de tuin nu en af en toe een plonsje
denk dat ik dan een dwarslaesie krijgquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker, dat je af en toe even in je zwembad kunt duiken.
Ik heb daar een dikke vergulde ketting gevonden, zegt genoeg over het volk dat daar komt idd!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind dat zulke plekken meestal iets teveel volkse mensen aantrekken om daar relaxed te gaan zitten.
had je maar een chronische kutquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier bij huis was het wel zonnig en iets warmer, maar die zwemplas is een kwartier hier vandaan en daar was het gewoon chronisch kut vandaag.
Wel leuk om te zien dat de gigantische kuil die we gisteren gegraven hebben, vandaag door een ander gezin gebruikt werd!
Vroeger kon ik er meer tegen dan nu..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hou ook niet van hard geluid hoor.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had je maar een chronische kut![]()
Vast en zeker Duitsers
En dan helemaal van die groepjes pubers.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar een dikke vergulden ketting gevonden, zegt genoeg over het volk dat daar komt idd!
Jij dus ookquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar een dikke vergulde ketting gevonden, zegt genoeg over het volk dat daar komt idd!
Ik heb gehoorbeschadiging. Vroeger hield ik al niet zo van lawaai, maar nu doen mijn oren gewoon snel pijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er meer tegen dan nu..
Ja is wel versleten aan 1 kant.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan helemaal van die groepjes pubers.
Wel een mooie vondst.
* gebrokenglas verslikt zich in de colaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had je maar een chronische kut![]()
Vast en zeker Duitsers
Nou kijk , gun ik hem een chronische kut zoals hij het zelf zegt krijg ik deze reactie van hemquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de cola
quote:
Voorzichtig over de rand glijden, maar dan wel in een keer helemaal kopje onder. Ben je gelijk afgekoeld...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat ik dan een dwarslaesie krijg![]()
Ik heb een redelijke moderne bioscoop vlak bij mijn huis, en de stoelen zijn behoorlijk aangenaam. Nou ga ik te weinig om iets te zeggen over telaatkomers, maar heb daar weinig last van gehad. Maar ik kijk toch liever thuis waar ik mijn eigen popcorn kan maken en ik niet uit mijn stoel tril bij explosies op het scherm.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bioscoopbeleving? Gewoon het hele gedoe eromheen, zoals het popcorngevreet om je heen, de ongemakkelijke stoelen, de eeuwige telaatkomers die uiteraard stoelen ergens in het midden hebben en zo'n hele rij moet lastig vallen met 'mogen we erlangs' ?
Eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke moderne bioscoop vlak bij mijn huis, en de stoelen zijn behoorlijk aangenaam. Nou ga ik te weinig om iets te zeggen over telaatkomers, maar heb daar weinig last van gehad. Maar ik kijk toch liever thuis waar ik mijn eigen popcorn kan maken en ik niet uit mijn stoel tril bij explosies op het scherm.
Ja dat doe ik welquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voorzichtig over de rand glijden, maar dan wel in een keer helemaal kopje onder. Ben je gelijk afgekoeld...
Ik heb een erg goede stereo-installatie, maar ik mis hier het surround-effect wel wat. Niet dat het echt zaligmakend is, maar iets van een center (wel met fatsoenlijk geluid!) en een subwoofer is wel wenselijk. Achter is minder belangrijk maar kan een geinig extra'tje zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een redelijke moderne bioscoop vlak bij mijn huis, en de stoelen zijn behoorlijk aangenaam. Nou ga ik te weinig om iets te zeggen over telaatkomers, maar heb daar weinig last van gehad. Maar ik kijk toch liever thuis waar ik mijn eigen popcorn kan maken en ik niet uit mijn stoel tril bij explosies op het scherm.
Dat valt best mee, ik had kouder verwacht. Dan is het water toch aardig opgewarmd de afgelopen dagen...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vandaag wel ja het is water is maar 25 graden
ja het was dinsdag 30 gradenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat valt best mee, ik had kouder verwacht. Dan is het water toch aardig opgewarmd de afgelopen dagen...
Je hebt zo te zien weinig verstand van haremsquote:
Ik luister 90% van de tijd muziek op mijn stereo en ik heb 2 redelijke boxen. Ik vind het dan zonde van het geld en de ruimte om extra surround speakers te gaan ophangen. Ik vond een 4K tv al genoeg luxequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een erg goede stereo-installatie, maar ik mis hier het surround-effect wel wat. Niet dat het echt zaligmakend is, maar iets van een center (wel met fatsoenlijk geluid!) en een subwoofer is wel wenselijk. Achter is minder belangrijk maar kan een geinig extra'tje zijn.
Dat is idd niet fijn nee..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb gehoorbeschadiging. Vroeger hield ik al niet zo van lawaai, maar nu doen mijn oren gewoon snel pijn.
Wow, da's goed warm.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het was dinsdag 30 graden(het water)
Dat valt wel tegen jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe alleen de hoofddame van zijn harem!
Maar het was verdomd fris vandaag, niks geen 26 graden!
Er waren naast hen tweeën meestal maar 3 of 4 andere kinderen in die hele zwemplas te vinden.
Op het laatst waren het er een paar meer, met hen er bij in totaal misschien 8 of 10.
Of even op pauze zetten als je wat te drinken wil pakken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eens.
En ik kijk heel vervelend film: ik scroll echt vaak even 10 seconden terug om een scene of moment gelijk terug te kijken.
Een film netjes van A tot Z achter elkaar kijken zoals dat in een bios gaat, doe ik nooit....
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Of even op pauze zetten als je wat te drinken wil pakken.
Wel goed blijven drinken bij zulke temperaturen!quote:
M'n speakers zijn erg goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik luister 90% van de tijd muziek op mijn stereo en ik heb 2 redelijke boxen. Ik vind het dan zonde van het geld en de ruimte om extra surround speakers te gaan ophangen. Ik vond een 4K tv al genoeg luxe
Ik heb wat in het water rondgelopen en dat was absoluut niet koud, maar als het verder fris aanvoelt, is het gewoon niet fijn.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel goed blijven drinken bij zulke temperaturen!
NADquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n speakers zijn erg goed.
Mijn NAD versterkers zijn kristalhelder en professioneel, maar ik zou ze graag inruilen voor een buizen- of hybride versterker.
Volgende keer warmer weer bestellenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wat in het water rondgelopen en dat was absoluut niet koud, maar als het verder fris aanvoelt, is het gewoon niet fijn.
@Superbadeendjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk het idd liever thuis op de bank of in bed.. wat lekkers erbij![]()
Vroeger was ik helemaal into audio en wilde het beste van het beste. NAD was toen een serieuze optie, maar a little boven het budget.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de BEE series voor- en eindversterkers.
Kenwood is ook nice!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger was ik helemaal into audio en wilde het beste van het beste. NAD was toen een serieuze optie, maar a little boven het budget.
Ik heb nu een Kenwood versterker, een losse Kenwood equalizer, en B&W speakers, en dat allemaal hangt aan mijn desktop.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat juichpak dat ik alweer verdrongen
zie nu wat ik getypt hebquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zie nu wat ik getypt hebHeb je 1, 2, 3, 4 pillen gebruikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ToT heeft wat verdere uitleg nodig over het verschil tussen 'juich pak' en 'snoei hard die vent de tering in trappen tot hij wenste dat hij dood was pak'quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat juichpak had ik alweer verdrongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |