https://opiness.nl/review/bentum-dragtstra-makelaarsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:25 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
ik zie helemaal geen reviews, ik kijk wellicht niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:34 schreef Jaco078 het volgende:
Collin Linkje
ABC* D*n HaagEen belastingadviseur die ook vuurwerk verkoopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Collin Linkje
ABC* D*n HaagDe geldnemer is al aardig op leeftijd (77 jaar) daarnaast ligt het pand in een niet al te best deel van Den Haag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is Den Haag dus er is en kans dat er gemeentelijke erfpacht van toepassing is. Weer een lage rente maar de zekerheden lijken verder ruim voldoende op dit bedrijfspand.
Ik vraag mij af of de vuurwerkverkoop nog van toepassing is? De laatste review m.b.t. de vuurwerkverkoop is van 2 jaar geleden aan de andere kant zie ik nog wel verschillende vermeldingen online staan m.b.t. de vuurwerk verkoop.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Een belastingadviseur die ook vuurwerk verkoopt?
[ afbeelding ]
Voor de werking van een wallet hadden ze enkel naar CCF hoeven te kijken. Moesten zelf het wiel uitvinden en deze is niet rond geworden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:05 schreef nostra het volgende:
Lekker werk weer van GVE. Project is niet tot stand gekomen, goed kan gebeuren, ik neem aan dat dan alles weer terugkomt in mijn wallet, maar nee. Niets te zien, geen communicatie, geen projectupdates op de pagina.
Ik heb ook twijfel gezien de leeftijd van de geldnemer, het rente% in combinatie met de looptijd en de locatie van het pand.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:50 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de vuurwerkverkoop nog van toepassing is? De laatste review m.b.t. de vuurwerkverkoop is van 2 jaar geleden aan de andere kant zie ik nog wel verschillende vermeldingen online staan m.b.t. de vuurwerk verkoop.
Voor mij nog een beetje twijfel. Wat vinden jullie van dit project?
Er zal wel een aanpassing komen voor het project verwacht ik. Misschien wat minder geld nodig ?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:05 schreef nostra het volgende:
Lekker werk weer van GVE. Project is niet tot stand gekomen, goed kan gebeuren, ik neem aan dat dan alles weer terugkomt in mijn wallet, maar nee. Niets te zien, geen communicatie, geen projectupdates op de pagina.
Hoezo, "een update"? Er is niets te updaten, het project gaat niet door, geld terug graag. Krijg echt errors van dit soort dingen.
Zekerheid op zich goed, alhoewel ik 275k voor 80m2 toch nog wel wat vindt Voor dit soort pandjes is in dit soort buurten altijd wel een koper te vinden die er een huurbestemming ervoor weet te vinden. Ondernemer krijgt huur, AOW en loon, mis het woordje pensioen hierbij. Waarom zit je op je 77e nog te admi&belastingen. Plus als er iets met Raymond gebeurt, wat we niet hopen, wat gebeurt er dan. Plus het Biden scenario, now he is fit but what happens in the coming years?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:50 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de vuurwerkverkoop nog van toepassing is? De laatste review m.b.t. de vuurwerkverkoop is van 2 jaar geleden aan de andere kant zie ik nog wel verschillende vermeldingen online staan m.b.t. de vuurwerk verkoop.
Met 30% gefund? Dat zou wel een heel raar verhaal worden dan en zodanig dat het ook mijn beslissing zal beïnvloeden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:59 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Er zal wel een aanpassing komen voor het project verwacht ik. Misschien wat minder geld nodig ?
schijf 1a is al ruim boven de WOZ waarde, ik laat deze schietenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:17 schreef Belegger9 het volgende:
https://investeren.sameni(...)rdam-stoombootweg-78
Nieuwe SIG. mijn inziens is 1,5 miljoen veel voor dit pand ondanks de bijna afgeronde afwerking. Hoe kijken jullie hiernaar?
En ook APOC leasing VII afgelopen dinsdag ontvangen. Geld in overvloed blijkbaarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:22 schreef peterc het volgende:
GVE 27196 APOC leasing VI aflossing onderweg
ja lijkt me wel teveel. ik sla hem ook over. bovendien te laag rendement.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:17 schreef Belegger9 het volgende:
Nieuwe SIG. mijn inziens is 1,5 miljoen veel voor dit pand ondanks de bijna afgeronde afwerking. Hoe kijken jullie hiernaar?
Helemaal eens, kijk maar eens wat er verder nog is verkocht in die straat. Verder legt koper geen eigen geld in volgens de EBI, dus vraag me af, hoe dat dan mogelijk is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:17 schreef Belegger9 het volgende:
Collin Linkje
ABC* D*n Haaglage rente wel, maar wel een pareltje m.i.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:59 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
lage rente wel, maar wel een pareltje m.i.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:47 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Een belastingadviseur die ook vuurwerk verkoopt?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:48 schreef Horsemen het volgende:
[..]
De geldnemer is al aardig op leeftijd (77 jaar) daarnaast ligt het pand in een niet al te best deel van Den Haag.
Het is Den Haag dus er is en kans dat er gemeentelijke erfpacht van toepassing is. Weer een lage rente maar de zekerheden lijken verder ruim voldoende op dit bedrijfspand.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:50 schreef Horsemen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:55 schreef Ricky86 het volgende:
[..]
Ik heb ook twijfel gezien de leeftijd van de geldnemer, het rente% in combinatie met de looptijd en de locatie van het pand.
Zeker geen slecht project maar niet iedereen deelt je mening dat dit een pareltje is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:10 schreef peterc het volgende:
[..]
Zekerheid op zich goed, alhoewel ik 275k voor 80m2 toch nog wel wat vindt Voor dit soort pandjes is in dit soort buurten altijd wel een koper te vinden die er een huurbestemming ervoor weet te vinden. Ondernemer krijgt huur, AOW en loon, mis het woordje pensioen hierbij. Waarom zit je op je 77e nog te admi&belastingen. Plus als er iets met Raymond gebeurt, wat we niet hopen, wat gebeurt er dan. Plus het Biden scenario, now he is fit but what happens in the coming years?
In het pandje zit zijn toko, die huur betaalt aan R, in de toko werkt R die loon krijgt als R onverhoopt iets overkomt dan mogelijk niet werken > dus geen inkomsten voor de toko > huur betaling aan R? > loondoorbetaling aan R ? (denk geen AO/ziekteverz gezien leeftijd ). En na de 5jr projectduur heeft hij toch maar pas 20k afgelost en moet er weer 130k herfinan of sale plaatsvinden. En in de 5 jaar betaald hij ook nog eens circa 50k rente.
Ik zou gezien zijn leeftijd het pandje en het klantenbestand allang in de sale gedaan hebben en in Hoek van Holland lekker in een strandtent een lunch bestellen. Een kleine inleg durf ik wel aan, die komt altijd wel terug maar .......kweenie
Deze zou nog een jaartje doorlopen. Prima om die dan nu met 6 maanden rente te krijgen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:06 schreef zeeland6 het volgende:
ccf
Via deze weg willen wij u informeren over de algehele vervroegde aflossing van de lening Kinderland de Kindertuin met leningnummer 37688.
Dit betekent dat u naast de reguliere rente en aflossing van uw openstaande bedrag ook nog zes extra rentetermijnen ontvangt.
Wij hebben dit bedrag pro rato uw investering op uw rekening courant bijgeschreven.
Wij danken u mede namens de ondernemer voor uw vertrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betreft twee leningen:
https://www.collincrowdfund.nl/lano-klussenbedrijf-b-v/
https://www.collincrowdfund.nl/lano-klussenbedrijf-b-v-2/
Verhaal klinkt niet goed. De afgebrande loodsen maken denk ik deel uit van het onderpand. Als hij het verzekeringsgeld heeft gebruikt om gaten te dichten ipv te herbouwen is de dekking wel wat verslechterd. Ik zit gelukkig maar minimaal in de eerste lening, toentertijd alle maatwerk leningen minimaal meegenomen om met mijn prive account sneller op diamant te komen.
https://www.omroepflevola(...)sbedrijf-bij-dronten
[ Bericht 2% gewijzigd door gaanmetdiebanaan op 22-08-2024 17:35:30 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |