quote:
Neen!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nu maar even een uurtje offline ofzo.
Hoe smaakt kas?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuw in snackland: de Kashambal van Baja Inc. Een heerlijke snack voor bij de borrel, maar ook een geweldig hapje voor tussendoor. Gemaakt van de beste ingrediënten waardoor de Kashambal een delicatesse uit de frituur genoemd mag worden”
Kashambal bestaat uit kaas, ham en sambal, dus vandaar de naam. Ingewikkelder kunnen we het niet maken.quote:
Gaat het nog niet goed met je schouder?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dat is bij mij niet nodig. Die slik ik dagelijks al. Gelijk even innemen zo.
Ik las "Kamalabal" en ging er van uit dat het voornamelijk gebakken lucht zou zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuw in snackland: de Kashambal van Baja Inc. Een heerlijke snack voor bij de borrel, maar ook een geweldig hapje voor tussendoor. Gemaakt van de beste ingrediënten waardoor de Kashambal een delicatesse uit de frituur genoemd mag worden”
Als jij het goed voorbeeld even geeftquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:12 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nu maar even een uurtje offline ofzo.
https://bajasnacks.nl/kashambal/quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las "Kamalabal" en ging er van uit dat het voornamelijk gebakken lucht zou zijn.
Nope, nog niks veranderd helaas.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het nog niet goed met je schouder?
Ik let wel op de tent hier.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij het goed voorbeeld even geeft
O dat duurt wel heel langquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nope, nog niks veranderd helaas.
[..]
Ik let wel op de tent hier.
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.quote:
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.
Die slik ik er ook bij inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.
Second opnine aanvragen. Of gewoon een keer jn het weekend naar de HA of er op staan dat hij je doorstuurtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja als je een huisarts hebt die verder niks wilt doen dan pillen uitschrijven dan gaat het wat traag.
Dat krijg ik altijd te horenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel, de trend is zeggen dat je paracetamol moet slikken en er mee zult moeten leren leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |