Zou het?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komt vast vandaag wel even een kijkje nemen
Wie wel eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou het?
Naja stiekem ben ik er ook maar weinig geweest afgelopen dagen, maar ik ga niet voor de 1e plek
Hij was er gisteren nog een hele dagquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou het?
Naja stiekem ben ik er ook maar weinig geweest afgelopen dagen, maar ik ga niet voor de 1e plek
Welke verdachte gaat winnen denk jequote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is leuk, of minder leuk ligt er aan welke vakantie
Fok vakantie. Daar kan ik hem niet op sturen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij hem op reis gestuurd?
Ik durf er nog geen uitspraken over te doen, wordt denk ik duidelijker over een week.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke verdachte gaat winnen denk je
ALs je iemand uitdaagd en die persoon hapt er op kan het zo maar zijn dat die persoon door wie uitgedaagd wordt vakantie krijgtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Fok vakantie. Daar kan ik hem niet op sturen natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn darmen zijn behoorlijk blij met mijn curry zeg
Zo snel al?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn darmen zijn behoorlijk blij met mijn curry zeg
ALs Justin tussen door af en toe blijft bolken maakt hij wel een kansquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durf er nog geen uitspraken over te doen, wordt denk ik duidelijker over een week.
Ha het heeft goed kunnen inwerkenquote:
Sjonnie en Anita... samen op de Cita?quote:
Maar met die usernaam hapt iedereen want wie lust er nou geen aardappelschotel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je iemand uitdaagd en die persoon hapt er op kan het zo maar zijn dat die persoon door wie uitgedaagd wordt vakantie krijgt
paar keer wakker geworden afgelopen nacht door prrrrrtttquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha het heeft goed kunnen inwerken
Hey Mikeyquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar met die usernaam hapt iedereen want wie lust er nou geen aardappelschotel.
Halloquote:
Gelukkig lag je alleeenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paar keer wakker geworden afgelopen nacht door prrrrrttt
Moet je veel aan je nieuwe huis doen, schilderen, behangen, vloeren en gordijnen en dergelijke?quote:
Nu een lekker frisser windje, heerlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:06 schreef BPS70 het volgende:
Lekker nachtje wel.
Af en toe wat onweer, dat wel.
Graadje of 23 hier nu.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 12:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Nu een lekker frisser windje, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |