Zou het?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die komt vast vandaag wel even een kijkje nemen
Wie wel eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou het?
Naja stiekem ben ik er ook maar weinig geweest afgelopen dagen, maar ik ga niet voor de 1e plek
Hij was er gisteren nog een hele dagquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou het?
Naja stiekem ben ik er ook maar weinig geweest afgelopen dagen, maar ik ga niet voor de 1e plek
Welke verdachte gaat winnen denk jequote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is leuk, of minder leuk ligt er aan welke vakantie
Fok vakantie. Daar kan ik hem niet op sturen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]heb jij hem op reis gestuurd?
Ik durf er nog geen uitspraken over te doen, wordt denk ik duidelijker over een week.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke verdachte gaat winnen denk je
ALs je iemand uitdaagd en die persoon hapt er op kan het zo maar zijn dat die persoon door wie uitgedaagd wordt vakantie krijgtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Fok vakantie. Daar kan ik hem niet op sturen natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn darmen zijn behoorlijk blij met mijn curry zeg
Zo snel al?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn darmen zijn behoorlijk blij met mijn curry zeg
ALs Justin tussen door af en toe blijft bolken maakt hij wel een kansquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durf er nog geen uitspraken over te doen, wordt denk ik duidelijker over een week.
Ha het heeft goed kunnen inwerkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |