Best opvallend ja.quote:
https://www.rnz.co.nz/new(...)ify-for-the-olympicsquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de nr 2 gezien van Australiė ondertussen
Geen idee waarom ze deze hebben gestuurd
Kijk aan een van mijn. kennissen zou meedoen geloof ik, eens even contactenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
Wedstrijd afgebroken voor onbepaalde tijd.
Geen zin om dat filmpje van die andere nog eens te gaan terug te zoeken maar die was vele klassen beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:37 schreef engine het volgende:
[..]
https://www.rnz.co.nz/new(...)ify-for-the-olympics
Hier je antwoord.
Komt een fikse bui aan.Ze mogen tot 16:15 starten anders gaat het niet door.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk aan een van mijn. kennissen zou meedoen geloof ik, eens even contacten
In feite zegt ze dat ook zelf,ze wist dat ze niet kon winnen dus dan maar dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen zin om dat filmpje van die andere nog eens te gaan terug te zoeken maar die was vele klassen beter.
Deze was gewoon een beetje aan het trollen
Dit was van een uurtje geleden zie ik nuquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt een fikse bui aan.Ze mogen tot 16:15 starten anders gaat het niet door.
Ik zag ook al wel wat flitsen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit was van een uurtje geleden zie ik nu![]()
[ afbeelding ]
Ze is er inderdaad wel, ziet er toch wat donker uit
Niks mis met een beetje trollen maar zielig is het niet dat we er wat om kunnen geinenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite zegt ze dat ook zelf,ze wist dat ze niet kon winnen dus dan maar dit.
Dit is ook wat ze wilde,ze heeft nu alle aandacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje trollen maar zielig is het niet dat we er wat om kunnen geinen
Serieus zeg, ga zelf weg hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:07 schreef engine het volgende:
Tijdens de persconferentie vervolgde Raygun: 'Al mijn moves zijn origineel. Creativiteit is heel belangrijk voor me. Ik stap op het podium en laat mijn kunsten zien. Soms spreekt het de juryleden aan, soms niet. Ik doe mijn ding, en het vertegenwoordigt kunst. Dat is waar het om gaat.'
Ga weg met die zelfverzonnen onzin.
Ja hier ook aan het spetteren al even helaasquote:
Ze gaan toch zeilen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hier ook aan het spetteren al even helaas
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
Maar goed, ze heeft nu bijna eigenhandig een hele tak van sport om zeep geholpen op Olympisch niveau.
Dat komt niet meer terug
Way to go Raygun
Nee idd niet om te oefenenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou niet in zo'n hal gaan vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |