Ja hier ook aan het spetteren al even helaasquote:
Ze gaan toch zeilen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hier ook aan het spetteren al even helaas
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
Maar goed, ze heeft nu bijna eigenhandig een hele tak van sport om zeep geholpen op Olympisch niveau.
Dat komt niet meer terug
Way to go Raygun
Nee idd niet om te oefenenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou niet in zo'n hal gaan vliegen
Of hard waait. Dat lijkt me dan ook wat linkerquote:
Het regent?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
Wedstrijd afgebroken voor onbepaalde tijd.
Ik ben niet linkshandig, ook niet linksvoetigquote:
Was een flinke bui met flits,nu varen ze.quote:
Linksdragend?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben niet linkshandig, ook niet linksvoetig
Na de winterspelen in Calgary had het IOC toch een "Eddie the Eagle rule" ingevoerd om ondermaats presterende atleten te weren?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:31 schreef pullup het volgende:
Maar goed, ze heeft nu bijna eigenhandig een hele tak van sport om zeep geholpen op Olympisch niveau.
Dat komt niet meer terug
Way to go Raygun
https://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_the_Eaglequote:Following the widespread attention that Edwards received in Calgary shortly after the Olympics finished, the entry requirements were made stricter, making it nearly impossible for anyone to follow his example: the International Olympic Committee (IOC) instituted what became known as the Eddie the Eagle Rule, which requires Olympic hopefuls to compete in international events and be placed in the top 30 percent or the top 50 competitors, whichever is fewer
Ah flits is niet fijn op het waterquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een flinke bui met flits,nu varen ze.
Ik ben een damequote:
Ik moest ook al aan hem denken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:19 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Na de winterspelen in Calgary had het IOC toch een "Eddie the Eagle rule" ingevoerd om ondermaats presterende atleten te weren?
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Eddie_the_Eagle
Er was toch ook een keer een zwemmer die bijna verzoop?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest ook al aan hem denken.
Inmiddels doen de spanjolen het heel niet slecht op de sprintquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |