Ik ben de bescheidenheid zelvequote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Dat is een klein kopje zeg, ik ben bakken aan het slurpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ze zijn niet veel slimmer dan die mieren.quote:
Hulloquote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:06 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Het heeft lekker geregend vannacht
Over bakken gesproken, nu heb ik zin in een eitjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Dat is een klein kopje zeg, ik ben bakken aan het slurpen
Ziek iddquote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.![]()
Dit is ook niet best.
https://www.hln.be/oosten(...)n-oostende~ae0081dd/
Heer tong.quote:
Klein beetje. Had meer verwacht.quote:
Hier helemaal niks.quote:
Waarom hebben ze daar geen bewakers of 20 camera'squote:
Dat is er wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 09:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar geen bewakers of 20 camera's
Vreemde zaak dit. Maar vooral triest.quote:
Ik vind het ook helemaal niet grappig. Het is te makkelijk om iemand belachelijk te maken. Iemand die wel degelijk een prestatie geleverd heeft om op dat podium te mogen staan.quote:
Zijn die Skutsjes nog bezig FF?quote:
Ik heb de nr 2 gezien van Australië ondertussenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niet grappig. Het is te makkelijk om iemand belachelijk te maken. Iemand die wel degelijk een prestatie geleverd heeft om op dat podium te mogen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |