SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Komend weekend weer terrassen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vertellen ze zeker aan het eind van een avondje terrassen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vannacht geen vallende sterren kijken dus.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Het oelt wel sneller kaf dan gisteren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja en het koelt ook sneller af dan gisterenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het oelt wel sneller kaf dan gisteren
Smile, it's free therapy.![]()
De wind scheidt dat sneller van het koren in deze omstandigheden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het oelt wel sneller kaf dan gisteren![]()
![]()
Dat is een best buitje. SjongeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je zult nu maar vergeten je zolderraam dicht te doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Toen ik gisteren naar bed ging was het 25 graden. Nu dus ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en het koelt ook sneller af dan gisterenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oei, heb ik mijn autoraam nog open?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op zich is het best nog koel bij jou in huis ondanks de warmte buiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen ik gisteren naar bed ging was het 25 graden. Nu dus ook
Maar wel apart dat het niet verder afgekoeld is nu.Smile, it's free therapy.![]()
Snel checken maatquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Oei, heb ik mijn autoraam nog open?
Het is momenteel 27 graden in de huiskamer hier![]()
Zal in de slaapkamer tegen de 30 zijn.
Sauna is heerlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zal in de slaapkamer tegen de 30 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Woonkamer 25.9quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zal in de slaapkamer tegen de 30 zijn.
Zolder 29.9
Buiten 32.7 (nog steeds blijkbaar?)
Schuur 32.4Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En het is bijna 22:22
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoogst gemeten is 23.2 in nederland. Dus lijkt me sterk dat het bij jou nog 32 is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Woonkamer 25.9
Zolder 29.9
Buiten 32.7 (nog steeds blijkbaar?)
Schuur 32.4
Yes dat wel. Was vandaag echt niet keuk die hittequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja zal wel een hapering zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoogst gemeten is 23.2 in nederland. Dus lijkt me sterk dat het bij jou nog 32 is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of er heeft net iemand over de thermometer staan pissen!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja zal wel een hapering zijn.
Moet je kunnen hoor!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Deed ik speciaal voor jouquote:
Heul!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of er heeft net iemand over de thermometer staan pissen!!![]()
Nou er wordt heel veel overheen gezeken nu. Wat een stortregenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
het geluk is altijd met de dommenquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Zo ben ik. Behalve voor KB.quote:
Dikke wind ook en veel lichtflitsenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Nou er wordt heel veel overheen gezeken nu. Wat een stortregen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het geluk is altijd met de dommen![]()
Dan zou ik veel meer geluk moeten hebben....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Ging je Max geheugentrainer goed vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:
Is gemeen vandaag tegen mij.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
[..]
daar lijkt het wel op ja @aequeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent niet dom!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou ik veel meer geluk moeten hebben....![]()
Wat moet dat moetquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook genoeg gelaten.![]()
Veel bonen gegeten? Haha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met je eensch.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gisteren 2 blikken Kanon gezopen en die bubbels moesten er gewoon uit!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat moet dat moet![]()
Veel bonen gegeten? Haha![]()
![]()
Capucijners?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat moet dat moet![]()
Veel bonen gegeten? Haha
Daar kun je ook van tekeer gaan...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vreet geen monniken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Capucijners?
Daar kun je ook van tekeer gaan...![]()
![]()
Ah dat kan ook jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren 2 blikken Kanon gezopen en die bubbels moesten er gewoon uit!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Meestal is dat met flink boeren...quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren 2 blikken Kanon gezopen en die bubbels moesten er gewoon uit!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Net een Anatoly video gekeken waarin hij een oud kereltje speelde!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef aeque het volgende:
@:kissingbird is zo terug hoor jongens, ze is even drinken pakken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Capucijners?
Daar kun je ook van tekeer gaan...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Combinatie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meestal is dat met flink boeren...![]()
![]()
Wat doet ze, bij het opstaan? Ze laat er wat waaien?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:28 schreef aeque het volgende:
@:kissingbird is zo terug hoor jongens, ze is even drinken pakken.
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Latersquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga stevig liggen bolken!Tot morgen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is KB, ik kijk nergens meer van op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat doet ze, bij het opstaan? Ze laat er wat waaien?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
en niet een dag later .....quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Meestal is dat met flink boeren...![]()
![]()
Bolk lekker!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
Dat was ff goedkoop een complimentje scoren, sorry daarvoor!
![]()
A little spanking door kibi.....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
A little spanking door kibi.....zo dan toch
Zo - dat is van dik hout.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mooi...quote:![]()
Wel even wat anders dan de ware wolkbreuk hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekkere staaf in je mond?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja, even YouTube kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet niet wat ik fout doe bij inruimen vaatwasser, hoor steeds een klap van servies tegen de deur
of nouja 1 keer per afwasbeurtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je weet wel wat je moet doen als je schoonmoeder op het raam klopt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet wat ik fout doe bij inruimen vaatwasser, hoor steeds een klap van servies tegen de deur
of nouja 1 keer per afwasbeurtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wauw! ER VALLEN DRUPPELS! IK HERHAAL: ER VALLEN DRUPPELS!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat hoor je iedere afwasbeurt? dat is wel raar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
of nouja 1 keer per afwasbeurt
En als je de deur openmaakt en die sproei armen ronddraait, hoor je dan niks raars? of is er dan geen weerstand?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wauw! ER VALLEN DRUPPELS! IK HERHAAL: ER VALLEN DRUPPELS!![]()
Oh shit punten zijn niet meer te zien.
Niet dat het de naam 'regen' mag hebben maar toch, druppels!quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
....................................
Ik verdenk Justin van een DDOS.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meest angstige momenten uit mijn leven zijn als @:Monitor down is.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
heb ik nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet wel wat je moet doen als je schoonmoeder op het raam klopt?neequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat hoor je iedere afwasbeurt? dat is wel raar.
En als je de deur openmaakt en die sproei armen ronddraait, hoor je dan niks raars? of is er dan geen weerstand?Uw ADH vitamine Worst
Is Monitor down?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meest angstige momenten uit mijn leven zijn als @:Monitor down is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nieuw spelelement, de hele maand geen punten tonen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meest angstige momenten uit mijn leven zijn als @:Monitor down is.![]()
![]()
Oeh - dat geeft veel stressquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Nieuw spelelement, de hele maand geen punten tonen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Achter de bank wegduiken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet wel wat je moet doen als je schoonmoeder op het raam klopt?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is meer dat ergens in begin tegen de deur ofzo van serviesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm dat is wel raar.. zou niet mogenUw ADH vitamine Worst
of mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb net tonic bij mijn gin gedaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
In het begin van het programma hoor ik het hier ook vaker.. maar als ik de deur open zie ik niks raars.. niks zit klem of komt ergens tegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is meer dat ergens in begin tegen de deur ofzo van servies
Was dit geluid er bij die wasmachine van jou eerst niet?Smile, it's free therapy.![]()
lekker! Aan het genieten van je vakantie? (dat was toch deze maand he? )quote:Smile, it's free therapy.![]()
eigenlijk altijd al, is wel een gaar ding dat wel, maar komt echt van het servies of bestek in bestekmandjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het begin van het programma hoor ik het hier ook vaker.. maar als ik de deur open zie ik niks raars.. niks zit klem of komt ergens tegen.
Was dit geluid er bij die wasmachine van jou eerst niet?Uw ADH vitamine Worst
Kans is groot dat bondage per ongeluk de stekker uit de thuisserver heeft getrokken met stofzuigen en omdat hij toch niet meer op FOK! komt, hij er pas over 3 maanden achter komt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Nieuw spelelement, de hele maand geen punten tonen.![]()
![]()
Het is hier nog gewoon 36 graden en zonnigquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wauw! ER VALLEN DRUPPELS! IK HERHAAL: ER VALLEN DRUPPELS!![]()
![]()
En dan op 31 augustus de stekker er weer in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Kans is groot dat bondage per ongeluk de stekker uit de thuisserver heeft getrokken met stofzuigen en omdat hij toch niet meer op FOK! komt, hij er pas over 3 maanden achter komt.![]()
PaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
1 september zou heel gemeen zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:19 schreef Shii het volgende:
[..]
En dan op 31 augustus de stekker er weer in.![]()
De druppels zijn al lang weer opgehouden en het is hier binnen nog steeds 26,5 graden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is hier nog gewoon 36 graden en zonnig
doe mij maar paasijtjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier heb je een eitje
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier heb je een eitje
[ afbeelding ]
Mijn AC staat ook op 26.5 graden. Komt wel erg dichtbijquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De druppels zijn al lang weer opgehouden en het is hier binnen nog steeds 26,5 graden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe mij maar paasijtjes
[ afbeelding ]Doe er maar bei
![]()
gewoon buiten liggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De druppels zijn al lang weer opgehouden en het is hier binnen nog steeds 26,5 graden.
Uw ADH vitamine Worst
Die heb ik vandaag nog gedronken, komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe mij maar paasijtjes
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik overweeg het.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ChosenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wees bllij dat het 26,5 is. Hier 27,5.quote:
Valt hier wel veel minder regen als eerst beloofdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lekker hequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog gedronken, komt wel dichtbij zo.Uw ADH vitamine Worst
Die is al geweestquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lekker! Aan het genieten van je vakantie? (dat was toch deze maand he? )Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik zou eens bij een van de lokale bier winkels moeten vragen of hij dat kan importeren. Ze hebben echt een enorme collectie buitenlandse biertjes, dus misschien kan hij dat ook wel krijgen. Alleen niet goedkoopquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe mij maar paasijtjes
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zijn wel de beste, van die beetje zompige dingen. Krokant is ook maar saai.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn wel de beste, van die beetje zompige dingen. Krokant is ook maar saai.Smile, it's free therapy.![]()
Maar het was mooi en we willen nog een keer een weekendje die kant opquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wasda voor een meuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ga nog een keer op vakantiequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waar zaten jullie ergens in Limburgquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het was mooi en we willen nog een keer een weekendje die kant opSmile, it's free therapy.![]()
In het noorden ergens bij Weert, maar we reden gewoon naar het zuiden, links en rechts andere landen in en met een rondje en een bochtje weer terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waar zaten jullie ergens in LimburgDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
OverloonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij deed slaap smileyquote:
Net het laatste slokjequote:
Proost met een gt!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Proost, ik heb mijn gt net op, meer g dan tquote:
Dat komt gewoon omdat je 1 van de weinigen bent die mijn posts leest en onthoudquote:
Is dit niet je eerste post hier dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je 1 van de weinigen bent die mijn posts leest en onthoud
Nou Drakin, zullen er toch wel meer zijn!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat je 1 van de weinigen bent die mijn posts leest en onthoudSmile, it's free therapy.![]()
Zoals het hoort!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Proost, ik heb mijn gt net op, meer g dan t"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij kan gewoon niet tegen mijn micro opmerking van gisterquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Is dit niet je eerste post hier dan?
Lieverd ik ben de eerste die vaak begint over mijn micropenis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet tegen mijn micro opmerking van gister
Meestal in een dm met foto, maar dat terzijde.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En ik over kaboutermutsjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Lieverd ik ben de eerste die vaak begint over mijn micropenis.
Wanneer kom je hem nou passen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En zometeen weer een slaapmutsjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En ik bondage een bericht dat Thuisserver plat ligt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb swj een dm gestuurd dat monitor uit de OP is
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik moet hem nog breien maar ik kan geen microbreinaalden vindenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe maar de kleinste die je hebt. Kan hem altijd nog heet wassen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet hem nog breien maar ik kan geen microbreinaalden vindenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe maar de kleinste die je hebt. Kan hem altijd nog heet wassen.![]()
Is het zó erg gesteld dan...![]()
![]()
![]()
Wil je ook komen kijken? Mag hoor. Maar bij 3 mensen ga ik entree vragen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Wil je ook komen kijken? Mag hoor. Maar bij 3 mensen ga ik entree vragen.![]()
Eh, kewl, denk ik
Morgen naar het microbreiwinkeltje ik heb ze niet kunnen vindenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe maar de kleinste die je hebt. Kan hem altijd nog heet wassen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oke voor KB maak ik wel een uitzondering anders moet ik weer ouderenkorting gaan berekenen enzo. Geen zin in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ik las microbrewquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen naar het microbreiwinkeltje ik heb ze niet kunnen vinden
Uw ADH vitamine Worst
Oh oowwhhw... Ouderenkorting?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Oke voor KB maak ik wel een uitzondering anders moet ik weer ouderenkorting gaan berekenen enzo. Geen zin in.
Moet ik mij zorgen gaan maken..?
Hoe oud ben jij dan, @Kissingbird ?
Dan heb je 450 drankjes nodig op een avond voor je je een beetje fantastisch voeltquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik had begrepen uit betrouwbare bron dat een aanleunwoning inmiddels wel een must is.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh oowwhhw... Ouderenkorting?
Moet ik mij zorgen gaan maken..?
Hoe oud ben jij dan, @:Kissingbird ?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
slaapmutsjestijd
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:12 schreef Kissingbird het volgende:
Slaap lekker , ben er ook vandoor
![]()
Pittig warmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: