Leer eerst maar eens goed Nederlands met je zogenaamde hoogbegaafdheid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk. Ik ben de prominenste usert op het grootste forum van Nederland. Ik ben ook nog eens hoogbegaafde en charismatisch. En bescheiden natuurlijk.
Nee, who wants to be a millionairequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef Marcoss het volgende:
Werd nu echt 1 tegen 100 goed gerekend bij Vriendenloterij Miljonairs? Dar is een heel ander programma..
Zoiets was inderdaad meer wat ik verwachtte.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:02 schreef Vincent_student het volgende:
Dit is hem (hij schreef)
[ link | afbeelding ]
En wat hij vertelde, klopt niet. Want hij zei dat hij alles nog aan elkaar schreef.
Ik vind het ook niet echt bijzonder. Maar het lijkt me inderdaad dat je niet op je netst kunt schrijven tijdens een quiz met dat schrijfsysteem. Ik heb die aflevering gezien trouwens, was best leuk met die twee erbij. Was niet zo slecht als Maarten beschreef.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:29 schreef svann het volgende:
[..]
Zoiets was inderdaad meer wat ik verwachtte.
Misschien schrijft hij zijn teksten wel met vulpen klassiek aan elkaar op een noteblock met vloeiblad.
Waarschijnlijker is dat ik Frederiks toon totaal heb gemist.
Ah, had gemist dat dat ook werd gezegd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, who wants to be a millionaire
Dit is ook weer zoiets, want normaal zijn merknamen taboe bij de Slimste mens. Nu stond er duidelijk Vriendenloterij. Ja ik weet het. Ik ben een ongelooflijke zeurpiet, ik ben een soort Maarten, maar dat komt ook door mijn dagelijkse werk, waar ik voor betaald word om zeurpiet te zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, had gemist dat dat ook werd gezegd.
Al is dat ook een ander programma..
Dacht ik eerst ook, maar 1 tegen 100 zei ze er nog snel achteraan voordat het antwoord er voor werd goedgekeurd.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:14 schreef Marcoss het volgende:
Werd nu echt 1 tegen 100 goed gerekend bij Vriendenloterij Miljonairs? Dar is een heel ander programma..
Ja, Who Wants to Be a Millionaire zei ze vlak voordat ze 1 tegen 100 zei. Ik dacht zelf ook heel even: ''huh 1 tegen 100(?)''. Maar ze had het eigenlijk goed. Het is de Britse versie van Weekend Miljonairs (Of Vriendenloterij Miljonairs nu?). Verder dus hetzelfde spel/programma. 15 vragen goed beantwoorden om bij 1 miljoen euro/pond te komen. Dus begrijp wel dat ze dat goed rekenen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, had gemist dat dat ook werd gezegd.
Al is dat ook een ander programma..
Jetje is stukken beter. Anne Maartje komt ongeïnteresseerd over. Ze heeft haar hoofd er niet bij. Alsof ze met haar gedachten ergens anders is. Ik denk dat daar haar probleem ligt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:26 schreef GwaiLow het volgende:
Wat was Anne Maartje slecht vandaag zeg. Voelt heel onterecht dat ze door is. Ook speelde ze geen sterke finale, maar daarin was Jet nog slechter.
Maar dit is toch wel gewoon hetzelfde quizshow? Alleen dan in Engeland?quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:59 schreef Magica het volgende:
How to be a miljonair wordt goedgekeurd ok…
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:44 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dit is ook weer zoiets, want normaal zijn merknamen taboe bij de Slimste mens. Nu stond er duidelijk Vriendenloterij. Ja ik weet het. Ik ben een ongelooflijke zeurpiet, ik ben een soort Maarten, maar dat komt ook door mijn dagelijkse werk, waar ik voor betaald wordt om zeurpiet te zijn.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:15 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens goed Nederlands met je zogenaamde hoogbegaafdheid.
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel gewoon hetzelfde quizshow? Alleen dan in Engeland?
Daar heet het Who wants to be a millionaire?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar dit is toch wel gewoon hetzelfde quizshow? Alleen dan in Engeland?
Paganini is gewoon een redelijk bekende componist. Je moet het maar net weten, maar dat geldt ook voor al die voetbal vragen bijvoorbeeldquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Die Maartje werd geholpen. Die vraag over die violist met die lange vingers had niemand geweten. Het is haar vak om te weten. En waar Philip normaal streng is, keek hij bij haar meerdere malen door de vingers. En dan bij Erik ten Hag: Jetje noemde Manchester en vergat United. Ok, er zijn twee Manchesters, maar ik heb het gevoel dat Philip soms met twee maten meet.
Klopt, maar bij de vraag over Teletekst werd het antwoord televisieprogramma goedgekeurd, terwijl het dat niet is. Het is een informatiekanaal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:32 schreef Buendia het volgende:
[..]
Paganini is gewoon een redelijk bekende componist. Je moet het maar net weten, maar dat geldt ook voor al die voetbal vragen bijvoorbeeld
Dat er halve antwoorden soms wel en soms niet goedgekeurd worden is wel met twee maten meten, ja. Dan kun je aap in plaats van gorilla ook goedkeuren
Dat was inderdaad een fout antwoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:35 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Klopt, maar bij de vraag over Teletekst werd het antwoord televisieprogramma goedgekeurd, terwijl het dat niet is. Het is een informatiekanaal.
Ja doei. Heb er net m'n middelbare school opzitten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:15 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens goed Nederlands met je zogenaamde hoogbegaafdheid.
Ken je die mop over die student die naar Parijs ging ? Die ging nie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Die Maartje werd geholpen. Die vraag over die violist met die lange vingers had niemand geweten.
Ja, zover ik weet wel!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 06:08 schreef thabit het volgende:
[..]
Daar heet het Who wants to be a millionaire?
Ik heb sowieso het idee dat de jury dit seizoen opvallend ruimhartig is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:15 schreef MadMaster het volgende:
De jury was weer ruimhartig met het goedkeuren van antwoorden…
Max is inderdaad verrassend goed bezigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:04 schreef lars91 het volgende:
Max is wel kandidaat voor eindzege sterke kandidaat.
En beste in een finaleweek, denk ik? Heb het idee dat de echt hoge scores in een reguliere uitzending warenquote:
Hij is idd een outsider voor de winst. Herman heeft een geduchte tegenstander.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:04 schreef lars91 het volgende:
Max is wel kandidaat voor eindzege sterke kandidaat.
Hij had vrijdag demonstratief kunnen verliezen om dit aan te kaarten, dan was ie alsnog op woensdag teruggekomen volgens mij. Ik vind het niet extreem oneerlijk overigens, gewoon een weeffout.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben vast niet de eerste die het opmerkt, maar het is extreem oneerlijk dat Max gisteren en vandaag moest aantreden. Hij had vrijdag al 6 uitzendingen meegedaan en meerdere keren gewonnen. Hij had op z'n vroegst woensdag moeten instromen. In het verleden is zoiets al een keer eerder gebeurd; het format klopt hier gewoon niet.
Ik hoop dat Max doorpakt en wint. Erg sympathieke gast is het.
Het is gewoon simpel op te lossen: maak na vrijdag, voor de finaleweek de stand op. Max had het beter gedaan dan Hannah en Maartje en had dus na hen moeten instromen. De beide dames hadden tegelijk maandag kunnen instromen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had vrijdag demonstratief kunnen verliezen om dit aan te kaarten, dan was ie alsnog op woensdag teruggekomen volgens mij. Ik vind het niet extreem oneerlijk overigens, gewoon een weeffout.
Maar er zijn altijd 2 kandidaten per dag die naar de volgende dag mogen, dan breek je met dat principe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is gewoon simpel op te lossen: maak na vrijdag, voor de finaleweek de stand op. Max had het beter gedaan dan Hannah en Maartje en had dus na hen moeten instromen. De beide dames hadden tegelijk maandag kunnen instromen.
In dit geval had er dan maar één naar de finaleweek gegaan, namelijk de presentatrice van NPO Klassiek. En daar hadden maandag dan zowel Maartje als Hannah als instromers bij aangeschoven. Dinsdag Nicolaas dan wel Max, afhankelijk van wie het vaakst heeft gewonnen; woensdag de ander van die beiden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd 2 kandidaten per dag die naar de volgende dag mogen, dan breek je met dat principe.
Of het had Anne-Maartje haar plek in de finaleweek gekost.
Dat laatste ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:37 schreef Firuze60 het volgende:
Max doet het erg goed. Daar krijgt Herman nog een dobber aan. Herman heeft voor mij wel de gunfactor. Maar om als toekomstige presentator van dit programma te voorkomen dat het opzet lijkt, zal ie wel een goede tweede worden.
Dat krijgt hij zelf ook. Hij zit voortdurend te krabben overal, alsof hij vlooien heeft. Zeer irritant.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max is een weerzinwekkend figuur voor mij, ik krijg er echt jeuk van, maar de laatste dagen speelt ie wel goed.
Ik lust hem rauw.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij is idd een outsider voor de winst. Herman heeft een geduchte tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |