't Hagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet te geloven dat die dames zo weinig over 't Hag wisten. Algemene kennis!! Wist die vijf antwoorden zo binnen 8 seconden te noemen.
Misschien maar eens een Tiktok account beginnen. Die zitten ook al bij de Slimste mens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:03 schreef tong80 het volgende:
Ik zou met twee vingers in de neus winnen. Waarom ben je alleen een BNer als je op tv komt. Ik schat dat minstens 300.000 FOK!-users tong80 kennen. Verder ben ik ooit al eens een briljante kwisser geweest in VoetbalKREXXX bij de KRO.
Absurd eigenlijk. Ik ben de prominenste usert op het grootste forum van Nederland. Ik ben ook nog eens hoogbegaafde en charismatisch. En bescheiden natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien maar eens een Tiktok account beginnen. Die zitten ook al bij de Slimste mens.
Hij heeft soms een beetje pech dat hij vragen krijgt van ver voor z'n tijd. Toen hij niets wist over Pieter Storms voelde ik me bejaardquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou ik leuk vinden. Hij lijkt (ook) sterk te zijn in het finalespel. En niet onbelangrijk: hij is een beest in de puzzelronde. Daarmee pakt hij vaak 80 of zelfs 85 seconden winst.
Ook kan hij enorm goed onthouden welke foto's in de galerij er niet waren geraden door een tegenstander. Dit spel lijkt op zijn lijf te zijn geschreven, al weet hij geen echte monsterscores te behalen(?). Misschien omdat zijn tegenstanders sterk zijn en relatief weinig laten liggen.
Snap ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Excuus. Ik bedoel: Meester ten Hag.
Tijdje geleden cassiere: 'Herman Brood?'quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij heeft soms een beetje pech dat hij vragen krijgt van ver voor z'n tijd. Toen hij niets wist over Pieter Storms voelde ik me bejaard
Zolang hij en Nicolaas dan maar allebei niet winnen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:09 schreef Stepperoller het volgende:
Max moet minstens tot woensdag blijven. De afleveringen met hem en Nicolaas waren de leukste van dit seizoen.
Nouja, als je de film niet kent op zich naast gorilla 3 best lastige antwoorden. Maar ja, met nog een antwoord had ze op 2 seconden gestaan, dan had ze niet op tijd die 2 antwoorden gegeven denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2024 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Tja, als je maar 1 ding kan noemen over King Kong
Daar helpt geen laatste seconden-tactiek meer aan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:13 schreef hhh38 het volgende:
Tja, als je maar 1 ding kan noemen over King Kong
Gorilla is wel echt basiskennis. En ik heb de film nooit gezien, maar ik dacht ook gelijk aan de Empire State Building. Dat is een vrij bekend beeld.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als je de film niet kent op zich naast gorilla 3 best lastige antwoorden. Maar ja, met nog een antwoord had ze op 2 seconden gestaan, dan had ze niet op tijd die 2 antwoorden gegeven denk ik
Dit is hem (hij schreef)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:40 schreef svann het volgende:
Maarten een mooi handschrift?
Ik zou een ontiegelijke hanepoot van hem verwachten.
Die Maartje werd geholpen. Die vraag over die violist met die lange vingers had niemand geweten. Het is haar vak om te weten. En waar Philip normaal streng is, keek hij bij haar meerdere malen door de vingers. En dan bij Erik ten Hag: Jetje noemde Manchester en vergat United. Ok, er zijn twee Manchesters, maar ik heb het gevoel dat Philip soms met twee maten meet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:15 schreef MadMaster het volgende:
De jury was weer ruimhartig met het goedkeuren van antwoorden…
Volgens mij is Philip niet degene die antwoorden goed rekentquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Die Maartje werd geholpen. Die vraag over die violist met die lange vingers had niemand geweten. Het is haar vak om te weten. En waar Philip normaal streng is, keek hij bij haar meerdere malen door de vingers. En dan bij Erik ten Hag: Jetje noemde Manchester en vergat United. Ok, er zijn twee Manchesters, maar ik heb het gevoel dat Philip soms met twee maten meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |