Ik zie Max het wel doenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Nog steeds geen kandidaat die de 7 heeft gehaald.
Die vond ik zijn eerste 2 afleveringen niet geweldig, maar nu zit hij wel in het ritme.quote:
Nomaden was de vraagquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef Rianne84 het volgende:
Nomaden goedrekenen... hebben ze elke dag een andere jury?
Op mijn tv was de vraag Wat weet je van nomadenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Bedoeïnen was de vraag![]()
Slordige antwoorden werden weer volop goedgekeurd vandaag, grmbl
Aaah, okee dan hebben wij hoogstwaarschijnlijk zeer verschillende tv'squote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op mijn tv was de vraag Wat weet je van nomaden
Even teruggekeken, je hebt gelijk. Jimmy zei ze reizen rond, geen vaste verblijfplaats en toen plopte Nomaden tevoorschijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Aaah, okee dan hebben wij hoogstwaarschijnlijk zeer verschillende tv's
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:59 schreef NoCigar het volgende:
Oh, ik zit niet live te kijken, ik kwan net pas binnen.
“Zij zou zich met haar actie hebben voorbereid op een rol in een drugsfilm.”quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:56 schreef DrMarten het volgende:
Sinds wanneer mogen veroordeelde drugsdealers meedoen?
4 uit 5quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Boney M
Frank Farian
Playback
Rasputin
Bobby Farrell
Acteurs in oorlogsfilms schieten ter voorbereiding ook altijd wel een paar lui doodquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
“Zij zou zich met haar actie hebben voorbereid op een rol in een drugsfilm.”
Eentje onlangs wel…quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Acteurs in oorlogsfilms schieten ter voorbereiding ook altijd wel een paar lui dood
Oh, was zij dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:02 schreef MadMaster het volgende:
“Zij zou zich met haar actie hebben voorbereid op een rol in een drugsfilm.”
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef svann het volgende:
[..]
Oh, was zij dat.
Nogal foute toestand, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |