SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 15-08-2024 20:04:48 ]Allemaal cabaretteketet!
Ja, heb je ook niets aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ze Beau dan maar meeneemt. Met Diederik en Sam beiden weg is alleen Floris nog z'n loopjongen.
Wat was daar raar aan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:44 schreef 5thencounter het volgende: Maar dit blijft raar.. [ afbeelding ]
Dat Sjie niet wist dat Bo voor Max ging, of probeerde nog wat lastminute damagecontrol te doen, ik vond het raar..quote:
Ze wist het wel. Daarom zei ze het. "Roep Robert in plaats van Max, wat op je kaartje staat."quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Sjie niet wist dat Bo voor Max ging, of probeerde nog wat lastminute damagecontrol te doen, ik vond het raar..
Dat gebeurt hier ook regelmatig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo aangeslingerd, was het weer vergeten
Na het eten ga ik altijd lezen, zodoendequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook regelmatig.
Was het de afgelopen keer niet zo dat het winnende nummer al voor het spelen was uitgereikt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Veel codes winnen zegt nog geen moer, daar zijn wel voorbeelden van
De tweede code geloof ik..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was het de afgelopen keer niet zo dat het winnende nummer al voor het spelen was uitgereikt?
Klopt Rick koos direct de juiste codequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was het de afgelopen keer niet zo dat het winnende nummer al voor het spelen was uitgereikt?
Doen ze niet, het risico dat de eerste meteen goed is, is te groot, dat willen ze niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:52 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijft triest dat ze niet zelf mogen kiezen welke code ze willen intoetsen.
Ze mogen wel het nummer waar de code op staat wel steeds zelf kiezen , dan word sturing wel erg lastigquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:52 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijft triest dat ze niet zelf mogen kiezen welke code ze willen intoetsen.
Maar hij geeft de code die ze moeten drukken, dus weet je zeker dat de winnaar na de reclame bekend wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze mogen wel het nummer waar de code op staat wel steeds zelf kiezen , dan word sturing wel erg lastig
Zzou die kop van Max wel willen zien. XDquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:57 schreef Pindakaastostie het volgende:
Nu gaat het ook weer degene zijn met de minste codes let maar op
Dat heb ik gemist, slinkse truc inderdaad om ze lang mogelijk te rekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hij geeft de code die ze moeten drukken, dus weet je zeker dat de winnaar na de reclame bekend wordt.
Zwaardmans wil blijkbaar met hen en Floris…quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja.. wie wil er bij Klef&Bef morgen.. waaschijnlijk 2 Nieuwe want de rest is klaar met die twee
Sjah hij denkt een "winning Team" te zien ipv 24/7 Kleffe&Beffe ik gun het Boquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zwaardmans wil blijkbaar met hen en Floris…
Maar wat is Chel dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef wolffie het volgende:
Mooi voor chelsea en dat Bo al bij haar moeder was, is hij toch geaccepteerd. Sam gaat ook weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |