SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 15-08-2024 20:04:48 ]Allemaal cabaretteketet!
Ja, heb je ook niets aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat ze Beau dan maar meeneemt. Met Diederik en Sam beiden weg is alleen Floris nog z'n loopjongen.
Wat was daar raar aan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:44 schreef 5thencounter het volgende: Maar dit blijft raar.. [ afbeelding ]
Dat Sjie niet wist dat Bo voor Max ging, of probeerde nog wat lastminute damagecontrol te doen, ik vond het raar..quote:
Ze wist het wel. Daarom zei ze het. "Roep Robert in plaats van Max, wat op je kaartje staat."quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Sjie niet wist dat Bo voor Max ging, of probeerde nog wat lastminute damagecontrol te doen, ik vond het raar..
Dat gebeurt hier ook regelmatig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo aangeslingerd, was het weer vergeten
Na het eten ga ik altijd lezen, zodoendequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook regelmatig.
Was het de afgelopen keer niet zo dat het winnende nummer al voor het spelen was uitgereikt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Veel codes winnen zegt nog geen moer, daar zijn wel voorbeelden van
De tweede code geloof ik..quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was het de afgelopen keer niet zo dat het winnende nummer al voor het spelen was uitgereikt?
Klopt Rick koos direct de juiste codequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was het de afgelopen keer niet zo dat het winnende nummer al voor het spelen was uitgereikt?
Doen ze niet, het risico dat de eerste meteen goed is, is te groot, dat willen ze niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:52 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijft triest dat ze niet zelf mogen kiezen welke code ze willen intoetsen.
Ze mogen wel het nummer waar de code op staat wel steeds zelf kiezen , dan word sturing wel erg lastigquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:52 schreef Eppie_NL het volgende:
Blijft triest dat ze niet zelf mogen kiezen welke code ze willen intoetsen.
Maar hij geeft de code die ze moeten drukken, dus weet je zeker dat de winnaar na de reclame bekend wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze mogen wel het nummer waar de code op staat wel steeds zelf kiezen , dan word sturing wel erg lastig
Zzou die kop van Max wel willen zien. XDquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:57 schreef Pindakaastostie het volgende:
Nu gaat het ook weer degene zijn met de minste codes let maar op
Dat heb ik gemist, slinkse truc inderdaad om ze lang mogelijk te rekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hij geeft de code die ze moeten drukken, dus weet je zeker dat de winnaar na de reclame bekend wordt.
Zwaardmans wil blijkbaar met hen en Floris…quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja.. wie wil er bij Klef&Bef morgen.. waaschijnlijk 2 Nieuwe want de rest is klaar met die twee
Sjah hij denkt een "winning Team" te zien ipv 24/7 Kleffe&Beffe ik gun het Boquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zwaardmans wil blijkbaar met hen en Floris…
Maar wat is Chel dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef wolffie het volgende:
Mooi voor chelsea en dat Bo al bij haar moeder was, is hij toch geaccepteerd. Sam gaat ook weg.
Laat Floris maar samen met Sam (als ze blijft) gaan met Bo en een nieuwequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah hij denkt een "winning Team" te zien ipv 24/7 Kleffe&Beffe ik gun het Bo
Neuhh.. Sam blért bij het minste geringste dat ze haar koffer gaat pakken.. die Exit-chantage werk al lang niet meer in dit soort Shows.. Febo wordt daar niet warm of koud van en de rest daar ook al niet meerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:11 schreef wolffie het volgende:
Mooi voor chelsea en dat Bo al bij haar moeder was, is hij toch geaccepteerd. Sam gaat ook weg.
3 nieuwe bewoners, dus het kan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:18 schreef Pindakaastostie het volgende:
Ik verwacht dat ze dit keer wel gaat.
Britt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:27 schreef Ippies het volgende:
3 nieuwe bewoners? Bradley, Chelsea en..?
Ja, weer zoiets waarvan je denkt moet je haar dan niet bijstaan, ipv in een loods te verdwijnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... Morgen eentje met een zieke zus.. Jess ze hebben er weer eentje gevonden
Er moet er altijd een bij zijn met "issues" thuis.. dat is een rls-wetquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, weer zoiets waarvan je denkt moet je haar dan niet bijstaan, ipv in een loods te verdwijnen.
Misschien zit er een nieuwe vakantieliefde tussen voor de 36-jarige Beau.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Morgen 3 Nieuwen.. een mannetje en twee vrouwtjes voor de hongerige Loodsers![]()
[ afbeelding ]
Eigenwijs figuur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:35 schreef Pindakaastostie het volgende:
Oh god weer zo'n kale knakker. Die zijn ook nog niet op.
Ik gok op de dame met het donkere haar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien zit er een nieuwe vakantieliefde tussen voor de 36-jarige Beau.
Ik zag een druppeltje kwijl lopen bij Jason, die ziet er wel eentje zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien zit er een nieuwe vakantieliefde tussen voor de 36-jarige Beau.
Chelsea was toch bi! Dus Bo is ideaal; heb je het allebeiquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wat is Chel dan?
Bo mist wat in z'n broek.
Precies wat er nodig is ..nóg meer vrouwen in precies "de goeie leeftijd".."quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
En de nieuwe deelnemers:
Albert
[ afbeelding ]
Celine
[ afbeelding ]
en
Britt
[ afbeelding ]
Leuk voor de Zumba les en het zwembad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies wat er nodig is ..nóg meer vrouwen in precies "de goeie leeftijd".."
Sam II
Jason II
Rowena II
Zeker meer badpakken materiaal, die kale meneer is nog even afwachten waar zijn "issues" liggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk voor de Zumba les en het zwembad.
Die gaat met een Conor McGregor loopje door de loods banjeren en roepen dat ie iedereen gaat verslaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker meer badpakken materiaal, die kale meneer is nog even afwachten waar zijn "issues" liggen
Jah. maar die meegekregen stoere statements van Achter blijken meestal bullshit in de praktijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die gaat met een Conor McGregor loopje door de loods banjeren en roepen dat ie iedereen gaat verslaan
True, maar soms zijn er die er nog best ver mee kwamen in die loodsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah. maar die meegekregen stoere statements van Achter blijken meestal bullshit in de praktijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
True, maar soms zijn er die er nog best ver mee kwamen in die loodsIs die Fucking Den Hartog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja, misschien wel familie. Het kale neefje ofzoquote:
Neuh. ik schat 'm al in als een watje met "sterke vrouwlijke kant".. mag ik dat zeggen? ja dat zeg ik gewoonquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, misschien wel familie. Het kale neefje ofzo
Dat kan kloppen, want ik zie alleen een lul rondlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:15 schreef Pindakaastostie het volgende:
Schijnbaar heeft Melanie zijn ballen meegenomen een paar maanden geleden.
Oplaadmaandje voorspelt niet veel goeds, alsof hij hierna NOG een maand blijft. Die kerel blijft het maar uitstellen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
GroteBo wil een maandje vacantie... Oplaadmaandje... wat denk die gozer eigenlijk dattie in een Resort zit?
Ik zie die kale nog wel een keer ontploffen. In het begin zal die vast een beetje zen en relaxed doen en later komen dan de irritatiesquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert.. Morgen 3 Nieuwen.. een mannetje en twee vrouwtjes voor de hongerige Loodsers![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |