Vechten vast nog wel, maar MMA onder de UFC lijkt me inderdaad vrij twijfelachtig.quote:
quote:Main card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET - 04:00 NL)
Dricus du Plessis vs. Israel Adesanya
Kai Kara-France vs. Steve Erceg
Mateusz Gamrot vs. Dan Hooker
Tai Tuivasa vs. Jairzinho Rozenstruik
Li Jingliang vs. Carlos Prates
Prelims (ESPN2/ESPN+ at 8 p.m. ET - 02:00 NL)
Junior Tafa vs. Valter Walker
Joshua Culibao vs. Ricardo Ramos
Casey O’Neill vs. Luana Santos
Jack Jenkins vs. Herbert Burns
Prelims (ESPN+ at 6:30 p.m. ET - 00:30 NL)
Tom Nolan vs. Alex Reyes
Song Kenan vs. Ricky Glenn
Stewart Nicoll vs. Jesus Aguilar
quote:Main card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET - 04:00 NL)
(185) Dricus du Plessis vs. Israel Adesanya (184)
(125) Kai Kara-France vs. Steve Erceg (125.5)
(156) Mateusz Gamrot vs. Dan Hooker (155.5)
(265) Tai Tuivasa vs. Jairzinho Rozenstruik (259)
(171) Li Jingliang vs. Carlos Prates (170)
Prelims (ESPN2/ESPN+ at 8 p.m. ET - 02:00 NL)
(244) Junior Tafa vs. Valter Walker (252)
(146) Joshua Culibao vs. Ricardo Ramos (145.5)
(125.5) Casey O’Neill vs. Luana Santos (126)
(145.5) Jack Jenkins vs. Herbert Burns (146)
Prelims (ESPN+ at 6:30 p.m. ET - 00:30 NL)
(155.5) Tom Nolan vs. Alex Reyes (156)
(171) Song Kenan vs. Ricky Glenn (171)
(126) Stewart Nicoll vs. Jesus Aguilar (127.5)*
*missed weight
Amerikaanse tijd houden ze aan net als onlangs in Manchester.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:06 schreef Discombobulate het volgende:
Is dit gewoon op zaterdagnacht? Kreeg melding van HBO Max. Dacht misschien is het eerder vanwege Australi. Wil niet gespoiled worden namelijk.
Dan Hooker ziet er heel normaal en knap uit, maar is eigenlijk een psychopaat. Elke vechter zou doodsbang moeten zijn om met hem te vechten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 05:24 schreef 3rr0r het volgende:
Dan Hooker met al die doodskoppen inkt, wat een figuur is dat geworden.
Dan hooker en knap?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:50 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan Hooker ziet er heel normaal en knap uit, maar is eigenlijk een psychopaat. Elke vechter zou doodsbang moeten zijn om met hem te vechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er gewoon netjes uit, mooi z'n haar geblondeerd. Niets mis mee qua uiterlijk en helemaal al niet de uitstraling van een vechter.quote:
Afrikaans naar het Afrikaans vertalen, oftewel het gewoon nazeggen. Gelukkig kon ik het wel aardig verstaan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:12 schreef Nober het volgende:
De tolk praat Afrikaans. Konden ze niks mee.![]()
"Hij is glibberig"
Wel echt heel leuk om Afrikaans te horen. Je voelt je toch als Nederlander verbonden ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:12 schreef Nober het volgende:
"Hij is glibberig"
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:12 schreef Nober het volgende:
"Hij is glibberig"
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wel echt heel leuk om Afrikaans te horen. Je voelt je toch als Nederlander verbonden ofzo.
"Hulle weet nie wat ons weet nie!"![]()
Eerst maar eens winnen van Rountree #8 op UFC 307 in oktoberquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
Als Pereira zo graag tegen DDP wil kan DDP beter naar 205 ipv andersom.
Zou mooi zijn als Rountree weer een goede kickbokser (T)KO slaat zoals met Saki.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Rountree #8 op UFC 307 in oktober
Hopelijk daarna tegen Ankalaev als die wint van Rakić op UFC 308.
Allow me to fully explain:quote:Life update!
I’m extremely excited to announce that I am partnering with @yahoosports to launch a brand new combat sports vertical. MMA, boxing, pro wrestling. The works. The spot? http://uncrowned.com.
In addition, my show, now (finally) entitled “The Ariel Helwani Show,” is expanding. More days. More content. Same time. Same format. New NYC studio.
And here’s the deal: I’m coming back to my YouTube channel. My pod feeds. I will own all of my content. Everything will premiere and live on my channels (among other places).
I’m the executive producer of the show and the executive editor of the new site.
We will also be launching new boxing and wrestling shows in the coming months, too.
Oh, and I’m bringing my boys with me. All of ‘em. You think I’d leave them behind? Hell no. Some other old friends are joining, too.
And we are now teaming up with a whole new batch of brilliant minds, as well.
It’s a new era. A new chapter. And I can’t freaking wait.
I have been working towards (and dreaming of) this scenario since the journey began. And now we are finally here.
Omdat er geen risico is dat Rountree hem naar de grond gaat halen en zichzelf gewoon netjes in de eerste ronde KO laat slaanquote:
Bron?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ariel kon nergens meer terecht, daarom deze stap.
Miocic komt gewoon opdagen voor een payday.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:09 schreef Discombobulate het volgende:
Stipe mogelijk geblesseerd. Kom maar door met Aspinall.
ESPN was twee jaar geleden. Goed dat hij daar weg is met al die censuur vanwege Dana.quote:
quote:Main Card (ESPN/ESPN+ at 10 p.m. ET - 04:00 NL)
(184) Jared Cannonier vs. Caio Borralho (186)
(115.5) Angela Hill vs. Tabatha Ricci (115)
(185) Robert Valentin vs. Ryan Loder (186) — (TUF 32 middleweight final)
(145) Kaan Ofli vs. Mairon Santos Alves (146) — (TUF 32 featherweight final)
(170) Neil Magny vs. Michael Morales (171)
(184.5) Edmen Shahbazyan vs. Gerald Meerschaert (185)
Preliminary Card (ESPN+ at 7 p.m. ET - 01:00 NL)
(155.5) Dennis Buzukja vs. Francis Marshall (156)
(184.5) Zach Reese vs. Jose Medina (186)
(155.5) Viacheslav Borshchev vs. James Llontop (154.5)
(135) Jacqueline Cavalcanti vs. Josiane Nunes (136)
(146) Zygimantas Ramaska vs. Nathan Fletcher (145.5)
(125) Wang Cong vs. Victoria Leonard (125)
waar zat hij nu dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Miocic komt gewoon opdagen voor een payday.
Een backup zal ook niet nodig zijn voor een HW gevecht lijkt me.
[ x ]
[..]
ESPN was twee jaar geleden. Goed dat hij daar weg is met al die censuur vanwege Dana.
Had zomaar gestopt kunnen worden aan het einde van de vijfde ronde, denk dat hij weer bij zinnen kwam door de klappen op de grondquote:
https://www.mmafighting.c(...)g-judge-from-ufc-305quote:A controversial scorecard in the heavyweight fight between Jairzinho Rozenstruik and Tai Tuivasa led to judge Howie Booth being removed from UFC 305 where he was actually scheduled to also work the co-main event.
While it's not an unprecedented change, the removal of an official in the middle of an event is still unusual. Booth scored Tuivasa winning with a scorecard of 30-27, while the other two judges gave the fight to Rozenstruik with scores of 30-27 and 29-28 for the split-decision win.
Judges often score rounds differently during a close fight, which is how many split decisions happen, but there was no question that Rozenstruik deserved the nod over Tuivasa after three rounds. As a result, Booth was removed from the event and judge Ben Cartlidge was inserted as the third official scoring the co-main event between Steve Erceg and Kai Kara-France.
In the aftermath of that decision, Honorable Bob Kucera, the chairman of the Combat Sports Commission of Western Australia issued a statement to MMA Fighting regarding Booth being removed from UFC 305.
"To ensure the best outcome for the event and the sport, the Combat Sports Commission of Western Australia (CSC) supported a change to the judging assignments during the UFC 305 event," Kucera said.
"Due process was followed in reaching this decision which included consultation with the Head Official. Mr Booth remains a registered official with the CSC."
Based on that statement, Booth is still cleared to work future events in Western Australia, although it remains to be seen if he'll be back at a future UFC card when the promotion eventually returns there.
UFC executive David Shaw addressed the decision to remove Booth from the event and he praised the move after there were more than a few complaints about Booth's scoring in the heavyweight fight.
"It's good checks and balances," Shaw said at the UFC 305 post-fight press conference. "I think everyone needs to be held to a high standard. It doesn't matter if, like, if I don't do my job, or you don't do your job, maybe it's good to sit on the bench for a while, and reconsider the work, and try to figure out how to get back on track and do a better job next time.
"I think just, generally, in life, it's a decent principle. But it's not for me to say whether it was right or wrong for the commission."
https://www.mmafighting.c(...)6-canelo-vs-berlangaquote:Sean O'Malley and Merab Dvalishvili will have a familiar set of eyes on them in their title clash.
Referee Herb Dean serves as the third man in the cage for the UFC 306 headlining bout between the bantamweight champion O'Malley and Dvalishvili, which takes place at Sphere in Las Vegas on Sept. 14. Dean's assignment was made official at a meeting of the Nevada Athletic Commission on Thursday.
The judges for the UFC 306 main event are Mike Bell, Sal D'Amato, and Chris Lee.
Overseeing the co-main event trilogy bout between flyweight champion Alexa Grasso and Valentina Shevchenko is referee Mark Smith. The judges for this contest are Ben Cartlidge, Eric Colon, and Ron McCarthy.
A high-profile boxing bout between Canelo Alvarez and Edgar Berlanga also takes place on Sept. 14 in Las Vegas, and Thursday's NAC meeting saw officials determined for that headlining bout at T-Mobile Arena. Harvey Dock serves as the referee, with Max DeLuca, David Sutherland, and Steve Weisfeld assigned as judges for the 12-round title fight.
Hoofd act van de prelims, dacht dat OSP al gedag had gezegd, die verloor toch steeds kansloos de laatste keren. Misschien dit weekend handschoentjes neerleggen.quote:Light Heavyweight Ryan Spann vs. Ovince Saint Preux
OSP heeft de griep. Fight cancelled.quote:Op woensdag 4 september 2024 03:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoofd act van de prelims, dacht dat OSP al gedag had gezegd, die verloor toch steeds kansloos de laatste keren. Misschien dit weekend handschoentjes neerleggen.
Oh jammerquote:Op donderdag 5 september 2024 20:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
OSP heeft de griep. Fight cancelled.
3/9quote:A featherweight bout between ygimantas Ramaka and Nathan Fletcher was scheduled to take place at UFC on ESPN: Cannonier vs. Borralho. Despite both men successfully weighing in, it was announced that the fight was canceled due to an undisclosed medical issue on Fletcher’s part and was re-scheduled to take place at this event.
quote:A flyweight bout between Matt Schnell and Alessandro Costa was expected to take place at the event. However, Costa withdrew from the bout due to a shoulder injury and was replaced by Cody Durden in what will be a bantamweight bout.
Dat is toch als ze Mexicaanse nacht doen? Die Mexicanen zullen wel denken, ja doeiquote:Op vrijdag 6 september 2024 22:26 schreef THEFXR het volgende:
DIe kaartverkoop van de Sphere in vegas loopt niet, van $3000 nosebleeds naar $600.
de rest is ook erg afgeprijsd.
de card is ook niet stacked, die wachten nog wel even op een goede card.quote:Op zaterdag 7 september 2024 02:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is toch als ze Mexicaanse nacht doen? Die Mexicanen zullen wel denken, ja doei
[ afbeelding ]
Ja, meeste zeggen vijf rondes inderdaad. Ik heb zo'n zin in dat gevecht zeg. Weet niet precies waarom, maar Whittaker is n van m'n favorieten. Ga met gigantische zenuwen daar naar zitten kijken, maar ik geef 'm toch aan Whittaker, latere rondes TKO.quote:Op zaterdag 7 september 2024 12:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier staat 5 rondes, bericht van 3 sept
https://www.sportskeeda.c(...)mid-recent-confusion
quote:Main Card (ESPN+, 7 p.m. ET - 01:00 NL)
(171) Gilbert Burns vs. Sean Brady (171)
(124.5) Jessica Andrade vs. Natalia Silva (125.5)
(145.5) Steve Garcia vs. Kyle Nelson (148.5)*
(135) Matt Schnell vs. Cody Durden (135)
(155) Trevor Peek vs. Yanal Ashmouz (154.5)
(155.5) Rong Zhu vs. Chris Padilla (154)
Preliminary Card (ESPN+, 4 p.m. ET - 22:00 NL)
(145.5) Isaac Dulgarian vs. Brendon Marotte (145)
(124.5) Felipe dos Santos vs. Andre Lima (125.5)
(144.5) Yi Zha vs. Gabriel Santos (146)
(115.5) Jacqueline Amorim vs. Vanessa Demopoulos (116)
(185.5) Andre Petroski vs. Dylan Budka (188.5)**
(145) Nathan Fletcher vs. Zygimantas Ramaskas (145.5)
*Nelson missed weight. His bout with Steve Garcia proceeds as a catchweight with Budka forfeiting 20 percent of his purse as penalty
**Budka missed weight. His bout with Andre Petroski proceeds as a catchweight with Budka forfeiting 20 percent of his purse as penalty
Same. Alleen Brady tegen Burns gekeken. Brady is wel echt heel erg taai, alleen niet heel goed in het afmaken.quote:Op zondag 8 september 2024 10:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, ben even door de pre en main card gevlogen, paar subs en TKO's de rest dec.
NEXT!
Vind de kaart ook niet super. Kijk veel meer uit naar latere events.quote:Op maandag 9 september 2024 17:19 schreef Nober het volgende:
UFC in de Sphere heeft toch nogtien gevechten waarvan drie keer wmma.
We gaan wel genieten van Lopes en Dvalishvili. Verder is die card niet veel.
Ook altijd wel raar om hem buiten de kooi te zien, die man zit echt diep in het autismespectrum.quote:Op maandag 9 september 2024 19:51 schreef 3rr0r het volgende:
Brian Ortega is ook niet meer de naam van weleer
op dit moment ziet het er naar uit, dat ze wat verlies gaan draaien.quote:Op maandag 9 september 2024 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ook altijd wel raar om hem buiten de kooi te zien, die man zit echt diep in het autismespectrum.
Maar ontopic: Voor zo'n event in de Sphere is het echt matig.
20 miljoen kost dat geintje las ikquote:Op maandag 9 september 2024 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op dit moment ziet het er naar uit, dat ze wat verlies gaan draaien.
in elkaar geslagen?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Germaine vecht niet op 28 september, gebroken vinger en fractuur in haar voet
Vind haar toch al afgeschreven. Heb nul komma nul met haar.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Germaine vecht niet op 28 september, gebroken vinger en fractuur in haar voet
quote:Main Card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET / 4:00 NL)
(135) Sean O’Malley vs. Merab Dvalishvili (134)
(124) Alexa Grasso vs. Valentina Shevchenko (125)
(146) Brian Ortega vs. Diego Lopes (146)
(155) Daniel Zellhuber vs. Esteban Ribovics (155)
(125) Ronaldo Rodriguez vs. Ode Osbourne (125)
Backup: Manon Fiorot (124.5)
Preliminary Card (ESPNews/ESPN+ at 7:30 p.m. ET - 2:00 NL)
(136) Irene Aldana vs. Norma Dumont (136)
(156) Ignacio Bahamondes vs. Manuel Torres (156)
(115) Yazmin Jauregui vs. Ketlen Souza (115)
(125.5) Edgar Chairez vs. Joshua Van (125.5)
Early Prelims (1:30 NL)
(136) Raul Rosas Jr. vs. Aoriqileng (136)
Ik ben bang dat Dvalishvili gaat winnen, maar dat dacht ik destijds ook met Sterling. Ik hoop dat O'Malley met een KO kampioen blijft!quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:07 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat ik voor Dvalishvili ga, maar zie O'Malley 'm ook wel KO slaan.
Ik heb Dvalishvili nog even wat terugkeken hier en daar maar ben toch minder onder de indruk dan ik eerst dacht. Hij heeft wel echt holes. Eerst was ik 100% Dvalishvili, nu toch echt 65% ofzo.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:16 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Dvalishvili gaat winnen, maar dat dacht ik destijds ook met Sterling. Ik hoop dat O'Malley met een KO kampioen blijft!
Qua persoonlijkheid overrated ja, gewoon een gek kapseltje op zijn hoofd gegooid om een gebrek aan persoonlijkheid te verbloemenquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:03 schreef THEFXR het volgende:
Sean vind ik zo overrated, het is een gimmick
Hij is heel explosief, komt alleen te laat op gang altijd. Hele eerste ronde ook afwezig hier.quote:Op zondag 15 september 2024 02:24 schreef 3rr0r het volgende:
Zo, niet verwacht dat die Van nog goede klappen kon uitdelen
Hopelijk.quote:Op zondag 15 september 2024 06:49 schreef FundsAreSafu het volgende:
Shevchenko domineert op de grond
Voorproefje van het volgende gevecht?
Wel puntjes blijven scoren ondanks de guillotine.quote:Op zondag 15 september 2024 06:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dat was letterlijk en figuurlijk nog even benauwd voor Shevchenko
Na het gevecht legt hij Seans hoofd in een klem en rent hij naar Zucks huis als cooling downquote:
Woordenwisseling met Seans coach denk. Gek moment aan het einde van de tweede ronde ook, wat showboating weer net als tegen Cejudoquote:Op zondag 15 september 2024 07:48 schreef pmponer het volgende:
Ik vind Merab maar irritant vechten
Maar hij zal wel winnen, win bij pattex.
En wat was er nu aan de hand van aan het begin van de 1e ronde?
Gelukkig goede ronden van o malley. Geen blanket ronde
ah ok, ik keek eerst op een verkeerd kanaal met braziliaans/spaans commentaar die tetterden daar doorheen.quote:Op zondag 15 september 2024 07:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
Woordenwisseling met Seans coach denk. Gek moment aan het einde van de tweede ronde ook, wat showboating weer net als tegen Cejudo
Eens hoor, maar ik vindt het echt "lelijk" vechten,quote:Op zondag 15 september 2024 07:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dit is echt genant voor Sean, wordt volledig gedomineerd
48-47 2...quote:Op zondag 15 september 2024 07:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dit is echt genant voor Sean, wordt volledig gedomineerd
Ronde 3 ook? Ik snap wel dat die niet perse naar Merab gingquote:Op zondag 15 september 2024 08:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Absurd, eerste vier rondes waren voor Merab
Fiorot lijkt me een prima keuze. Ze vecht niet vaak, maar ben toch echt wel een grote fan van toen ik haar in Parijs zag. Heel sterk.quote:Op zondag 15 september 2024 07:01 schreef Nober het volgende:
Y nueva, Fiorot next?
[..]
Wel puntjes blijven scoren ondanks de guillotine.
Ze zeiden dat de coach van Sean expres dingen (aanwijzingen) liep te roepen naar Merab alsof hij z'n coach is, om hem in de war te brengen. Schijnt dat hij dat ook al deed toen Sean tegen Sterling vocht.quote:Op zondag 15 september 2024 07:48 schreef pmponer het volgende:
Ik vind Merab maar irritant vechten
Maar hij zal wel winnen, win bij pattex.
En wat was er nu aan de hand van aan het begin van de 1e ronde?
Gelukkig goede ronden van o malley. Geen blanket ronde
Dat is wel triest voor een champ, bij de pols binnenin de handschoen vasthouden. Houden het maar op dat de wanhoop hem ertoe dreef.quote:Op zondag 15 september 2024 07:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
O'Malley nu al wanhopig en aan het valsspelen, goed gezien van Herb
Sean was altijd al een one trick pony, maar wat hij gisteren liet zien was wel heel slecht. Merab was overduidelijk veel beter. Het is gewoon geen likeable gast en zijn vecht stijl is imo niet heel aantrekkelijk. Neemt niet weg dat hij wel echt heel goed is in wat hij doet en die gek heeft echt een conditie van een paard.quote:Op zondag 15 september 2024 21:46 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik vind Merab best vermakelijk, ben vooral kritisch op Sean voor zijn wanprestatie. Als hij niet zo incapabel was geweest is zo'n clash van stijlen juist genieten. Kijk naar Aldo, verdedigde alle 16 takedowns die Merab op hem probeerde
De casual kijkers zitten daar niet op te wachten ik kan persoonlijk zelf wel genieten van een clinicquote:Op zondag 15 september 2024 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
De prelims waren beter dan de main events. Zegt ook wat.
Naast Belal nog een worstelaar die verder weinig uitdeelt. Ja, controle. Succes met zulke cards verkopen, daar zitten kijkers niet op te wachten.
De casual kijker is wel de levensader van ufc.quote:Op zondag 15 september 2024 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De casual kijkers zitten daar niet op te wachten ik kan persoonlijk zelf wel genieten van een clinic
Belal vs. Shavkat al officieel? Zin in!quote:Op zondag 15 september 2024 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
De prelims waren beter dan de main events. Zegt ook wat.
Naast Belal nog een worstelaar die verder weinig uitdeelt. Ja, controle. Succes met zulke cards verkopen, daar zitten kijkers niet op te wachten.
Nee nog niet maar gezien Dana zijn "we have plans for Belal" zit dat er wel aan te komen. Shavkat kan wel korte metten maken met Belal denk ikquote:Op maandag 16 september 2024 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Belal vs. Shavkat al officieel? Zin in!
quote:I believe God has a plan and is protecting me to give my best for
@MovsarUFC
I need all my tools for an opponent like Movsar and hopefully he’s willing to fight me when I’m healed up. Thank you to the @UFC medical team for looking out for my health and protecting me from myself. This is a short delay and we will fight before the end of the year!
Gunstige tijden, morgen ook boksen vanaf 17:00 met onze vriend Ariel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:46 schreef 3rr0r het volgende:
Volgende Fight Night 28 september is in Parijs
Ik zag het ook ja, aangenaam verrastquote:Op dinsdag 24 september 2024 21:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
Reinier de Ridder heeft bij de UFC getekend![]()
Eerste gevecht op middengewicht naar het schijnt wat ik verrassend vind aangezien hij bij ONE op 205 en 225 vocht
Gelijk een ranked tegenstander denk?
quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, aangenaam verrast
One deed/doet aan hydration tests toch? Zou het verklaren. In ufc droogt iedereen en zijn schoonmoeder zich helemaal uit
https://www.onefc.com/martial-arts/quote:ONE Championship’s Hydration & Weigh-In System
ONE Championship’s weight classes are unlike any other organization in the world. ONE has been an industry leader by banning weight-cutting via dehydration. Instead, the promotion has implemented a revolutionary system that ensures athletes are hydrated, fit, and healthy ahead of their bouts.
The weigh-in program was established after thorough discussions and recommendations by ONE’s Medical and Competition teams, consisting of Vice President of Medical Services Dr. Warren Wang, Chief Medical Advisor Dr. James Okamoto, Senior Vice President of Competition Matt Hume, and Vice President Rich Franklin.
How Does ONE’s Hydration & Weigh-In System Work?
The official weigh-in and hydration test will be conducted 24 to 48 hours prior to the event’s start time. The specific weigh-in time will be set by ONE Championship and/or the sanctioning body.
The official weigh-in and hydration test will last for one hour. Athletes who do not make weight and pass hydration within this one-hour window will incur a 20 percent fine and will then be given an additional two hours to meet the requirements.
If athletes make weight and pass hydration during the additional two-hour window, the fight will proceed, but the 20 percent fine will still apply.
If an athlete provides a hydrated sample but does not make weight, they may negotiate a catchweight with their opponent, as long as they are within 105 percent of the lighter athlete’s official weight.
If a hydrated sample isn’t submitted or the athlete exceeds the 105 percent weight limit for a catchweight, the match will be canceled.
Dit zou ufc ook moeten doen. Alleen...iedereen daar doet het. Pereira, Machachev, Khabib. Volgens mij heeft Khabib er zelfs voor in het ziekenhuis gelegen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[..]
https://www.onefc.com/martial-arts/
Je hebt helemaal gelijk, zouden ze overal moeten invoeren
Het slaat nergens op, iedereen verliest 10 kilo aan vocht en komt dat daarna weer aan, nou ole.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit zou ufc ook moeten doen. Alleen...iedereen daar doet het. Pereira, Machachev, Khabib. Volgens mij heeft Khabib er zelfs voor in het ziekenhuis gelegen.
Niemand loopt rond op zijn gevechts gewicht. Ja Chandler claimt dat hij dat doet dacht ik.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, iedereen verliest 10 kilo aan vocht en komt dat daarna weer aan, nou ole.
Die gewichten op papier zijn ook altijd heel laag als je die gasten ziet rondlopen.
daarom ben ik ook een fan van D.C.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niemand loopt rond op zijn gevechts gewicht. Ja Chandler claimt dat hij dat doet dacht ik.
Kijk eens naar een Makhachev als hij niet vecht, die weegt zo 90kg en op fight Night zal hij daar niet ver onder zitten. Ze doen het echt allemaal en ik vind het echt sad.
Deed het bij One geweldig, maar UFC is echt een ander kaliber. Ik vind zijn striking bij lange na niet goed genoeg. Zie hem ook niet hoog komen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:32 schreef FundsAreSafu het volgende:
Reinier de Ridder heeft bij de UFC getekend![]()
Eerste gevecht op middengewicht naar het schijnt wat ik verrassend vind aangezien hij bij ONE op 205 en 225 vocht
Gelijk een ranked tegenstander denk?
Denk dat ie blijft steken op plek 7-8 van de rankings.quote:Op dinsdag 24 september 2024 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Reinier is echt wel een goede vechter, hij is zo ontzettend zwaar on top dat is voor iedereen een probleem
Ja maar dat is ook geen schande natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat ie blijft steken op plek 7-8 van de rankings.
quote:Op woensdag 25 september 2024 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Deed het bij One geweldig, maar UFC is echt een ander kaliber. Ik vind zijn striking bij lange na niet goed genoeg. Zie hem ook niet hoog komen.
Ik mag hem op de een of andere manier ook niet.
Ik vind dit nog best een optimistische schatting na je eerste postquote:Op woensdag 25 september 2024 18:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat ie blijft steken op plek 7-8 van de rankings.
Ja, misschien nog te optimistisch inderdaad. Zijn worstelen/judo laat ook te wensen over eerlijk gezegd. Dat is wel raar want het is gewoon van origine een judoka.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit nog best een optimistische schatting na je eerste post
Denk zelf tussen de 11 en 15
Zijn striking is een enorm probleem inderdaad, daar hoeft niemand bang voor te zijn dus dan kunnen ze zich extra focussen op takedown defense. Denk dat het een soort Paul Craig achtig verhaal wordt. Was ook een leuke tegenstander voor hem geweest.
Nu al uitverkocht las ik.quote:Op woensdag 25 september 2024 18:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
De Ridder op 9 november in de Apex tegen Meerschaert
Merkwaardig kleurtje heeft zequote:Op woensdag 25 september 2024 22:39 schreef Nober het volgende:
Nog PVZ fans?
https://www.instagram.com/p/DATcPonJgZ4/
https://www.instagram.com/p/DAQ08qEpihu/?img_index=3
"Eyes DDP, Strickland, Adesanya..."quote:
quote:Main Card (ESPN+ at 3 p.m. ET - 21:00 NL)
(156) Renato Moicano vs. Benoit Saint Denis (156)
(186) Nassourdine Imavov vs. Brendan Allen (186)
(146) William Gomis vs. Joanderson Brito (146)
(169) Kevin Jousset vs. Bryan Battle (170)
(146) Morgan Charriere vs. Gabriel Miranda (146)
(156) Fares Ziam vs. Matt Frevola (156)
Preliminary Card (ESPN+ at 12 p.m. ET - 18:00 NL)
(205) Ion Cutelaba vs. Ivan Erslan (206)
(205) Oumar Sy vs. Jung Da-Un (205)
(155) Ludovit Klein vs. Roosevelt Roberts (155)
(136) Taylor Lapilus vs. Vince Morales (135)
(135) Daria Zheleznyakova vs. Ailin Perez (136.5)*
(125) Daniel Barez vs. Victor Altamirano (126)
(136) Nora Cornolle vs. Jaqueline Cavalcanti (135)
(156) Bolaji Oki vs. Chris Duncan (156)
*Perez missed weight. Her bout with Darya Zheleznyakova proceeds as a catchweight with Perez forfeiting 20 percent of her purse as penalty.
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-september-28-2024
https://en.m.wikipedia.or(...)cano_vs._Saint_Denis
https://www.tapology.com/(...)1674-ufc-fight-night
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ion klinkt redelijk als Ivanquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
Weet die Erslan z'n eigen voornaam niet dat hij z'n handen opsteekt?
Hoe bedoel je? Die doctor stoppage bij BSD?quote:Op zondag 29 september 2024 00:18 schreef Nober het volgende:
Natuurlijk stoppen ze het in Frankrijk waar MMA nog niet zo heel lang legaal is.
Weltrusten.![]()
Waarschijnlijk wel maar als hij door wil, notabene in eigen land, laat het dan gewoon toe.quote:Op zondag 29 september 2024 10:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die doctor stoppage bij BSD?
Lijkt me meer dan terecht.
Met n oog zag hij niks en met die ander wordt het alleen nog maar dikker. Lijkt me prima stoppage. Net op het goede moment.quote:Op zondag 29 september 2024 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar als hij door wil, notabene in eigen land, laat het dan gewoon toe.
het waren grotendeelss dezelfde scheidsrechters met franse kleding aan, je zag stoddard toch?quote:Op zondag 29 september 2024 00:18 schreef Nober het volgende:
Natuurlijk stoppen ze het in Frankrijk waar MMA nog niet zo heel lang legaal is.
Weltrusten.![]()
Ja dat wel, weet niet zeker of ik die dokter al eens eerder gezien heb. De commissie is sowieso Frans.quote:Op zondag 29 september 2024 20:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het waren grotendeelss dezelfde scheidsrechters met franse kleding aan, je zag stoddard toch?
Ook splitje gewonnen tegen Dustin Jacoby. #andnewquote:Op zondag 29 september 2024 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
Volgend weekend ook Kayla Harrison weer.
En gaat Khalil Rountree hetzelfde doen met een elite kickbokser als ie met Saki deed?
quote:Main Card (ESPN+ at 10 p.m. ET - 4:00 NL)
(205) Alex Pereira vs. Khalil Rountree jr. (205)
(135) Raquel Pennington vs. Julianna Pena (134.5)
(136) Jose Aldo vs. Mario Bautista (136)
(136) Ketlen Vieira vs. Kayla Harrison (136)
(185.5) Roman Dolidze vs. Kevin Holland (185.5)
Preliminary Card (ESPNEWS/ESPN+ at 8 p.m. ET - 2:00 NL)
(171) Stephen Thompson vs. Joaquin Buckley (170.5)
(115.5) Marina Rodriguez vs. Iasmin Lucindo (116)
(185.5) Cesar Almeida vs. Ihor Potieria (185.5)
(156) Austin Hubbard vs. Alexander Hernandez (156)
Early Prelims (ESPN+ at 6:30 p.m. ET - 0:30 NL)
(205.5) Ryan Spann vs. Ovince Saint Preux (205.5)
(115.5) Carla Esparza vs. Tecia Torres Pennington (115)
(170) Court McGee vs. Tim Means (171)
https://www.ufc.com/event/ufc-307
https://en.m.wikipedia.org/wiki/UFC_307
https://www.tapology.com/fightcenter/events/116146-ufc-307
De lokale scheids die ineens UFC mag reffen. Leuke rubriek.quote:Op zondag 6 oktober 2024 02:33 schreef 3rr0r het volgende:
Scheids maakt zich belachelijk, zodra er grappling is zegt hij break alsof het boksen is
quote:
Vanuit een technisch oogpunt, ik ben geen vechter, maar waar ging het mis in de derde ronde bij Khalil? Of wat deed Pereira anders?quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:31 schreef Nober het volgende:
Khalil was winning until he lost.
Rematch dus.![]()
[ x ]
Pereira deed niet heel veel anders dan waar hij de hele wedstrijd al bezig mee was het langzaam vakkundig slopen van Khalil.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vanuit een technisch oogpunt, ik ben geen vechter, maar waar ging het mis in de derde ronde bij Khalil? Of wat deed Pereira anders?
Father time, still undefeated.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:05 schreef Discombobulate het volgende:
Echt heel jammer, Rountree had in de eerste twee rondes de sleutel tot het verslaan van Pereira, maar Pereira had toch de ervaring om het in de latere rondes af te maken.
Nu maar Ankalaev. Ik zou niet weten wie Pereira anders zou kunnen verslaan.
een vechter in die toestand moet je niet interviewen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 18:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tijdens het interview ook die guts bloed uit z'n neus, geen prettig gezicht
Dat hangt echt van de persoon af. Khalil is een wijze en nuchtere gast die goed om kan gaan met verlies. Dat interview kon prima.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een vechter in die toestand moet je niet interviewen.
Hopelijk wil Pereira dat zelf ook nietquote:Op zondag 6 oktober 2024 22:43 schreef Nober het volgende:
Ankalaev zal bij winst op Rakić wel een titelgevecht krijgen voor UFC 310 in december en als ie dat niet accepteert kan die nog langer wachten.
disagreequote:Op zondag 6 oktober 2024 20:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat hangt echt van de persoon af. Khalil is een wijze en nuchtere gast die goed om kan gaan met verlies. Dat interview kon prima.
Post-fight Press Conference (thumbnail bevat spoiler)quote:Main Card (ESPN+ at 7 p.m. ET - 01:00 NL)
(125.5) Brandon Royval vs. Tatsuro Taira (125.5)
(185) Brad Tavares vs. Jun Yong Park (185.5)
(170.5) Chidi Njokuani vs. Jared Gooden (172.5)*
(156) Grant Dawson vs. Rafa Garcia (154.5)
(170) Daniel Rodriguez vs. Alex Morono (170.5)
(186) Abdul Razak Alhassan vs. Josh Fremd (189)** — CANCELLED
Preliminary Card (ESPN+ at 4 p.m. ET - 22:00 NL)
(126) CJ Vergara vs. Ramazan Temirov (125.5)
(145) Jonathan Pearce vs. Pat Sabatini (145)
(170.5) Themba Gorimbo vs. Niko Price (170.5)
(115) Julia Polastri vs. Cory McKenna (115)
(241) Junior Tafa vs. Sean Sharaf (252)
***(138.5) Dan Argueta vs. Cody Haddon (135)
(125.5) Clayton Carpenter vs. Lucas Rocha (125.5)
*Gooden missed weight. His bout with Chidi Njokuani proceeds at a catchweight with Gooden forfeiting 20 percent of his purse as penalty
**Fremd missed weight. His bout with Abdul Razak Alhassan has been cancelled
***Argueta missed weight. His bout with Cody Haddon proceeds at a catchweight with Argueta forfeiting 20 percent of his purse as penalty
https://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-october-12-2024
https://en.m.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night:_Royval_vs._Taira
https://www.tapology.com/(...)5961-ufc-fight-night
Welke regels precies?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:18 schreef pmponer het volgende:
Ik haat de regels nog steeds, ik snap niet dat je pena of bautista de win kan geven.
dat een takedown veel zwaarder telt als een takedown defense bijvoorbeeldquote:
Valt ook niet uit te leggen, een heleboel absurde beslissingen van scheidsrechters en judges de afgelopen weken die tegen het damaged based scoring ingaan. Vechters die winnen terwijl ze tegenstanders tegen de kooi houden of op de grond houden zonder enige intentie om schade toe te brengen of voor een submission te gaan. Zou door de scheidsen uit elkaar gehaald moeten worden en zeker niet moeten worden beloond door judges.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:17 schreef pmponer het volgende:
[..]
dat een takedown veel zwaarder telt als een takedown defense bijvoorbeeld
of dat wall and stall van bautista, dat heet dan control, maar je doet niks.
quote:The Ariel Helwani Show is back in your life this Monday,
October 14, at 1pm ET/10am PT/6pm in UK/Eire.
Same time, same show, same crew, same huge guests - different channel!
LIVE Show Guide | Every Week!
The Ariel Helwani Show live Mondays, Tuesdays & Wednesdays at 1pm ET | 10am PT | 6pm UK/Eire
The Boys in the Back live Thursdays at 1pm ET | 10am PT | 6pm in UK/Eire
The Craic with Petesy Carroll premieres Fridays at 1pm ET | 10am PT | 6pm in UK/Eire
And watch out for major live event coverage on selected big fight weekends plus special edition interviews and highlights from our Uncrowned/DAZN series, The Ariel x Ade Show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |