Na het gevecht legt hij Seans hoofd in een klem en rent hij naar Zucks huis als cooling downquote:
Woordenwisseling met Seans coach denk. Gek moment aan het einde van de tweede ronde ook, wat showboating weer net als tegen Cejudoquote:Op zondag 15 september 2024 07:48 schreef pmponer het volgende:
Ik vind Merab maar irritant vechten
Maar hij zal wel winnen, win bij pattex.
En wat was er nu aan de hand van aan het begin van de 1e ronde?
Gelukkig goede ronden van o malley. Geen blanket ronde
ah ok, ik keek eerst op een verkeerd kanaal met braziliaans/spaans commentaar die tetterden daar doorheen.quote:Op zondag 15 september 2024 07:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
Woordenwisseling met Seans coach denk. Gek moment aan het einde van de tweede ronde ook, wat showboating weer net als tegen Cejudo
Eens hoor, maar ik vindt het echt "lelijk" vechten,quote:Op zondag 15 september 2024 07:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dit is echt genant voor Sean, wordt volledig gedomineerd
48-47 ×2...quote:Op zondag 15 september 2024 07:56 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dit is echt genant voor Sean, wordt volledig gedomineerd
Ronde 3 ook? Ik snap wel dat die niet perse naar Merab gingquote:Op zondag 15 september 2024 08:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Absurd, eerste vier rondes waren voor Merab
Fiorot lijkt me een prima keuze. Ze vecht niet vaak, maar ben toch echt wel een grote fan van toen ik haar in Parijs zag. Heel sterk.quote:Op zondag 15 september 2024 07:01 schreef Nober het volgende:
Y nueva, Fiorot next?
[..]
Wel puntjes blijven scoren ondanks de guillotine.
Ze zeiden dat de coach van Sean expres dingen (aanwijzingen) liep te roepen naar Merab alsof hij z'n coach is, om hem in de war te brengen. Schijnt dat hij dat ook al deed toen Sean tegen Sterling vocht.quote:Op zondag 15 september 2024 07:48 schreef pmponer het volgende:
Ik vind Merab maar irritant vechten
Maar hij zal wel winnen, win bij pattex.
En wat was er nu aan de hand van aan het begin van de 1e ronde?
Gelukkig goede ronden van o malley. Geen blanket ronde
Dat is wel triest voor een champ, bij de pols binnenin de handschoen vasthouden. Houden het maar op dat de wanhoop hem ertoe dreef.quote:Op zondag 15 september 2024 07:42 schreef FundsAreSafu het volgende:
O'Malley nu al wanhopig en aan het valsspelen, goed gezien van Herb
Sean was altijd al een one trick pony, maar wat hij gisteren liet zien was wel heel slecht. Merab was overduidelijk veel beter. Het is gewoon geen likeable gast en zijn vecht stijl is imo niet heel aantrekkelijk. Neemt niet weg dat hij wel echt heel goed is in wat hij doet en die gek heeft echt een conditie van een paard.quote:Op zondag 15 september 2024 21:46 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik vind Merab best vermakelijk, ben vooral kritisch op Sean voor zijn wanprestatie. Als hij niet zo incapabel was geweest is zo'n clash van stijlen juist genieten. Kijk naar Aldo, verdedigde alle 16 takedowns die Merab op hem probeerde
De casual kijkers zitten daar niet op te wachten ik kan persoonlijk zelf wel genieten van een clinicquote:Op zondag 15 september 2024 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
De prelims waren beter dan de main events. Zegt ook wat.
Naast Belal nog een worstelaar die verder weinig uitdeelt. Ja, controle. Succes met zulke cards verkopen, daar zitten kijkers niet op te wachten.
De casual kijker is wel de levensader van ufc.quote:Op zondag 15 september 2024 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De casual kijkers zitten daar niet op te wachten ik kan persoonlijk zelf wel genieten van een clinic
Belal vs. Shavkat al officieel? Zin in!quote:Op zondag 15 september 2024 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
De prelims waren beter dan de main events. Zegt ook wat.
Naast Belal nog een worstelaar die verder weinig uitdeelt. Ja, controle. Succes met zulke cards verkopen, daar zitten kijkers niet op te wachten.
Nee nog niet maar gezien Dana zijn "we have plans for Belal" zit dat er wel aan te komen. Shavkat kan wel korte metten maken met Belal denk ikquote:Op maandag 16 september 2024 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Belal vs. Shavkat al officieel? Zin in!
quote:I believe God has a plan and is protecting me to give my best for
@MovsarUFC
I need all my tools for an opponent like Movsar and hopefully he’s willing to fight me when I’m healed up. Thank you to the @UFC medical team for looking out for my health and protecting me from myself. This is a short delay and we will fight before the end of the year!
Gunstige tijden, morgen ook boksen vanaf 17:00 met onze vriend Ariel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 01:46 schreef 3rr0r het volgende:
Volgende Fight Night 28 september is in Parijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |