Hoe bedoel je? Die doctor stoppage bij BSD?quote:Op zondag 29 september 2024 00:18 schreef Nober het volgende:
Natuurlijk stoppen ze het in Frankrijk waar MMA nog niet zo heel lang legaal is.
Weltrusten.![]()
Waarschijnlijk wel maar als hij door wil, notabene in eigen land, laat het dan gewoon toe.quote:Op zondag 29 september 2024 10:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die doctor stoppage bij BSD?
Lijkt me meer dan terecht.
Met één oog zag hij niks en met die ander wordt het alleen nog maar dikker. Lijkt me prima stoppage. Net op het goede moment.quote:Op zondag 29 september 2024 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar als hij door wil, notabene in eigen land, laat het dan gewoon toe.
het waren grotendeelss dezelfde scheidsrechters met franse kleding aan, je zag stoddard toch?quote:Op zondag 29 september 2024 00:18 schreef Nober het volgende:
Natuurlijk stoppen ze het in Frankrijk waar MMA nog niet zo heel lang legaal is.
Weltrusten.![]()
Ja dat wel, weet niet zeker of ik die dokter al eens eerder gezien heb. De commissie is sowieso Frans.quote:Op zondag 29 september 2024 20:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het waren grotendeelss dezelfde scheidsrechters met franse kleding aan, je zag stoddard toch?
Ook splitje gewonnen tegen Dustin Jacoby. #andnewquote:Op zondag 29 september 2024 21:31 schreef Discombobulate het volgende:
Volgend weekend ook Kayla Harrison weer.
En gaat Khalil Rountree hetzelfde doen met een elite kickbokser als ie met Saki deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |