Oke bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik weet niet ik let alleen op de vega loempia's
Zelden zoveel lol gehad van de airpods pro als daar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen idee, nog nooit geweest![]()
Monkey Town wel, maar daar gooide ik dochter af bij haar feestjes om zo snel mogelijk weg te komen.
Trok die krijspaleizen erg slecht
Helaas. Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:56 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die naar de kerstshow in Duiven gaan behoren zonder uitzondering tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Ik heb er al 20 jaar een in huis. En nu?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:37 schreef Starhopper het volgende:
Niet het hele jaar door een kerstboom in huis hebben
Roosendaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:50 schreef Paddo het volgende:
[..]
Helaas. Pertinent onwaar.
Ik gok dat je niet binnen 50km van Duiven woont, en dat dit zonder kennis een lucky shot was, want als je het kende wist je beter. Duiven ligt niet ver van Roosendaal, één van de rijkste gemeentes van Nederland. Velperbroek circuit over en je bent er. Bij die Intratuin is het nog wat luxer dan normaal. BBQ afdeling met green eggs, kleding voor je kutkeffertje of jachtkleding...
Enkele jaren geleden wilde ik wat voor mijn aquarium daar kopen, en ik stond met een andere klant te praten over dat CO2 systemen best wel duur waren. ZIjn reactie "Maar.. Oh, bent u dan arbeider?"
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Roosendaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 23:50 schreef Paddo het volgende:
[..]
Helaas. Pertinent onwaar.
Ik gok dat je niet binnen 50km van Duiven woont, en dat dit zonder kennis een lucky shot was, want als je het kende wist je beter. Duiven ligt niet ver van Roosendaal, één van de rijkste gemeentes van Nederland. Velperbroek circuit over en je bent er. Bij die Intratuin is het nog wat luxer dan normaal. BBQ afdeling met green eggs, kleding voor je kutkeffertje of jachtkleding...
Enkele jaren geleden wilde ik wat voor mijn aquarium daar kopen, en ik stond met een andere klant te praten over dat CO2 systemen best wel duur waren. ZIjn reactie "Maar.. Oh, bent u dan arbeider?"
Ben je best overtijd met het afbreken daarvan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb er al 20 jaar een in huis. En nu?
ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:12 schreef Evangelion het volgende:
Een miljoen bezoekers? In fucking Duiven?
wie zijn die mensen .gif
Die bestonden toen nog nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zelden zoveel lol gehad van de airpods pro als daar.
1x Geweestquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jammer ik wilde met je naar Preston Palace
Fok meet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu krijg ik bijna zin om naar Preston Palace te gaan
Hij ligt op zolder.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 08:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ben je best overtijd met het afbreken daarvan.
Ik heb nooit een kerstboom overigens. Ski seizoen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Roosendaal
90% van die kerstshow bezoekers koopt niks, Hans.
Zelden zo'n domme user gezien.
*Schaamrood op de kaken*quote:Op woensdag 14 augustus 2024 07:40 schreef maily het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Roosendaal
De A12 verandert ter hoogte van Duiven in een verkeersplein waar Den Haag jaloers op zou zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:12 schreef Evangelion het volgende:
Een miljoen bezoekers? In fucking Duiven?
wie zijn die mensen .gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |