Doordeweeks wel ja, maar zaterdag is het hier echt een gekkenhuis. Dat je gewoon in de file staat om de parkeergarage in te moeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Juist![]()
Nou met deze temperaturen wat minder want iedereen wil zo vroeg mogelijk de boodschappen binnen hebben voor de BBQ 's avonds
Maar regelmatig dat ik om 8 uur al mijn boodschappen doe, doordeweeks en in het weekend. Heerlijk rustig.
En piranhasquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:00 schreef Aberkullie het volgende:
Ik zie dat Preston Palace nu ook een bioscoop heeft
Oh ik ga altijd naar de Jumbo maar dat is een buurtsuper, das wel een verschilletjequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:58 schreef 111210 het volgende:
[..]
Doordeweeks wel ja, maar zaterdag is het hier echt een gekkenhuis. Dat je gewoon in de file staat om de parkeergarage in te moeten.
Als inwoner begreep ik al die gekken nooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:16 schreef bonanza8 het volgende:
[..]
Duitsers en Nederlanders, sommige mensen maken er een dagje uit van
Ik ben daar 1x geweest in november zonder te weten dat die kerstmeuk daar is, het is een hel
Oh dat hadden ze vroeger nog nietquote:
Ik neem alles terug wat ik ooit over PP heb gezegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh dat hadden ze vroeger nog niet
Zonder ballen neem ik aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:37 schreef Starhopper het volgende:
Niet het hele jaar door een kerstboom in huis hebben
Nee, mét. Vanaf begin oktober Halloweenspullen en kleuren in de boom, halverwege november de Kerstspullen er in en dan rond Pasen vrolijke Paspullen. In mei opruimen. 7 maanden lol van zo'n boomquote:
Ik heb even google aangeslingerd, maar het lijkt mij dat er een Monkey Town sfeer hangt…quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Nu krijg ik bijna zin om naar Preston Palace te gaan
Geen idee, nog nooit geweestquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb even google aangeslingerd, maar het lijkt mij dat er een Monkey Town sfeer hangt…
Of valt dat in de praktijk mee?
Anderhalve maand om een kerstshow op te bouwen?quote:Begin oktober kunnen de eerste mensen van de kerstshow genieten.
Zijn 2 totaal verschillende dingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb even google aangeslingerd, maar het lijkt mij dat er een Monkey Town sfeer hangt…
Of valt dat in de praktijk mee?
De indoor kermis is de reden om naar preston te gaan. Oh en de karaokebar natuurlijk. En bij het zwembad heb je onbeperkt koffie, limo, fruit en ijsquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 19:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik neem alles terug wat ik ooit over PP heb gezegd
Hoe zit het met gillende kinderenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
De indoor kermis is de reden om naar preston te gaan. Oh en de karaokebar natuurlijk. En bij het zwembad heb je onbeperkt koffie, limo, fruit en ijs
Het zwembad zijn wel veel kinderen maar dat is in elk zwembad. Alles buiten het zwembad valt mee qua overlast vond ik. Maar het is echt enorm groot dus de keren dat ik er was had ik ook niet per se last van veel mensen. Alleen bij de check in want dat is allemaal rond dezelfde tijd. Wij gaan wel eens met een dagkaart met de schoonfam. Leuk voor elke leeftijd etc.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hoe zit het met gillende kinderen
Hebben ze toevallig ook kippenpootjes bij het buffetquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het zwembad zijn wel veel kinderen maar dat is in elk zwembad. Alles buiten het zwembad valt mee qua overlast vond ik. Maar het is echt enorm groot dus de keren dat ik er was had ik ook niet per se last van veel mensen. Alleen bij de check in want dat is allemaal rond dezelfde tijd. Wij gaan wel eens met een dagkaart met de schoonfam. Leuk voor elke leeftijd etc.
Ik weet niet ik let alleen op de vega loempia'squote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Hebben ze toevallig ook kippenpootjes bij het buffet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:16 schreef ZarB het volgende:
Kijk het is wel zo dat als Jayden ruzie maakt met Djeslana dat de vaders dan op de vuist gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |