abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214715588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:41 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
En dus bijzonder slecht te blussen
De auto stond in de brand, over de accu is niets bekend.
Maar je kan overal wat over verzinnen natuurlijk.
pi_214715607
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
N
[..]
Nou met zijn agenda is hij zeker niet een burgermeester voor alle inwoners. TIs beetje met links gedachten goed he. Minderheid krijgt zijn zin
GL-PvdA was in Leeuwarden zowel bij de verkiezingen voor de 2e-kamer als de Europese verkiezingen de grootste partij.

En ook bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 waren PvdA en GL de eerste en tweede partij.
pi_214715926
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
De auto stond in de brand, over de accu is niets bekend.
Maar je kan overal wat over verzinnen natuurlijk.
De auto van burgemeester Sybrand Buma van Leeuwarden is beschadigd geraakt bij een brand. De politie gaat uit van brandstichting.
Om ongeveer half zes kreeg de brandweer melding van een brand aan de Zwaluwstraat. De brandweer heeft aardig wat werk gehad om het vuur in de hybride auto onder controle te krijgen.

Een gewone auto is zo geblust
pi_214715947
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:15 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
De auto van burgemeester Sybrand Buma van Leeuwarden is beschadigd geraakt bij een brand. De politie gaat uit van brandstichting.
Om ongeveer half zes kreeg de brandweer melding van een brand aan de Zwaluwstraat. De brandweer heeft aardig wat werk gehad om het vuur in de hybride auto onder controle te krijgen.
Dat het aardig wat werk heeft gekost, betekent niet dat de hybride accu in brand stond.
Dat is een aanname.

De accu zit bij dit model achterin, net voor de achteras, dus ik snap dat ze die extra gekoeld hebben.
Gezien de schade is de brand aan de voorkant van de auto begonnen.

quote:
Een gewone auto is zo geblust
Dat valt tegen als het goed brandt.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheFreshPrince op 14-08-2024 21:26:03 ]
pi_214716206
Ik neem aan dat Buma nu ook z’n huis uit gezet wordt?
zie email 27 oktober
pi_214716548
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 20:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Nee waar zeg ik dat?
In de post van jou die ik quote, hij staat er nog dus als je hem alweer vergeten bent kun je hem eventueel even teruglezen, gewoon even terugscrollen.
pi_214717792
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 22:11 schreef Farenji het volgende:

[..]
In de post van jou die ik quote, hij staat er nog dus als je hem alweer vergeten bent kun je hem eventueel even teruglezen, gewoon even terugscrollen.
Ik heb even teruggelezen maar ik kan nergens vinden dat ik zeg dat dat daarom een goeie reden is om de auto in de fik te steken. Zou je me even willen qouten voor de zekerheid waar ik dat zeg?
  donderdag 15 augustus 2024 @ 09:37:01 #33
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_214718388
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 21:37 schreef trein2000 het volgende:
Ik neem aan dat Buma nu ook z’n huis uit gezet wordt?
Door zichzelf? En hou asjeblieft eens op met dat verongelijkte vergelijken van appels met peren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_214718474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 09:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Door zichzelf? En hou asjeblieft eens op met dat verongelijkte vergelijken van appels met peren.
Nee door OM. Net als die makelaar.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 09:50:43 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_214718494
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 09:48 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Nee door OM. Net als die makelaar.
Het OM heeft geen bevoegdheid tot het uit huis zettenvan iemand. Dat is aan het College van B & W.
pi_214718623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Het OM heeft geen bevoegdheid tot het uit huis zettenvan iemand. Dat is aan het College van B & W.
Aan de burgemeester. Maar dat is natuurlijk geen vergelijken van appels en peren. Het is een laffe oplossing van bestuurders die niet durven te staan voor slachtoffers.

Natuurlijk snap ik ook wel dat de burgemeester zichzelf niet uit huis gaat zetten. Maar hopelijk opent dat wel de ogen over dit rare beleid.
zie email 27 oktober
  donderdag 15 augustus 2024 @ 10:14:54 #37
66444 Lord_Vetinari
pi_214718645
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:11 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Aan de burgemeester. Maar dat is natuurlijk geen vergelijken van appels en peren. Het is een laffe oplossing van bestuurders die niet durven te staan voor slachtoffers.

Natuurlijk snap ik ook wel dat de burgemeester zichzelf niet uit huis gaat zetten. Maar hopelijk opent dat wel de ogen over dit rare beleid.
De buurt beschermen tegen collateral damage door het verwijderen van de mogelijke oorzaak is raar beleid?
pi_214718729
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
De buurt beschermen tegen collateral damage door het verwijderen van de mogelijke oorzaak is raar beleid?
Ja. Want je maakt dat soort aanslagen aantrekkelijk, lokt het zelfs uit. En het beschermen van slachtoffers is ook gewoon een taak van het bestuur.

Het is laf, makkelijk.
zie email 27 oktober
pi_214718741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 09:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Waarom hebben ze dat nog niet gedaan dan in Leeuwarden? Die buren zullen zich wel enorm zorgen maken nu denk je niet?
  donderdag 15 augustus 2024 @ 10:35:30 #40
66444 Lord_Vetinari
pi_214718755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:33 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Waarom hebben ze dat nog niet gedaan dan in Leeuwarden? Die buren zullen zich wel enorm zorgen maken nu denk je niet?
Jij denkt dat de burgemeester zichzelf uit huis gaat zetten? Daarnaast betreft het hier vrijstaande huizen dus de kans op schade bij buren is wel iets kleiner dan in een rijtjeshuis.
pi_214718763
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jij denkt dat de burgemeester zichzelf uit huis gaat zetten? Daarnaast betreft het hier vrijstaande huizen dus de kans op schade bij buren is wel iets kleiner dan in een rijtjeshuis.
Die loodgieter woonde ook in een vrijstaand huis.

Ik zeg "ze". Ik bedoel dus B&W. Wel goed lezen he
pi_214718765
Zal wel één of andere boer zijn de ie een vergunning door z'n neus geboord heeft gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')