86% bij 25.7 meet ik nu hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Op sommige plekken is de luchtvochtigheid momenteel 85-90de lucht lijkt ook heiig nu.
Hier hetzelfde. Goor dit. Vet kut om in te werkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
86% bij 25.7 meet ik nu hier
Ik ook! Gewoon onder mijn dekbedje, wel de ramen lekker open.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:15 schreef Zorro het volgende:
Wat een gedoe om niks zeg.
Ik heb prima geslapen, en ik heb geen airco.
Prima weertje hoor.
Je woon vast niet in een rijtjeshuis in een stadquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ook! Gewoon onder mijn dekbedje, wel de ramen lekker open.
Haha nee. Vrijstaand met uitzicht op de Groote Peel. Had wel een been buiten het dekbed hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Je woon vast niet in een rijtjeshuis in een stad
Dat scheelt aanzienlijk kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha nee. Vrijstaand met uitzicht op de Groote Peel. Had wel een been buiten het dekbed hoor.
Van het dakquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:11 schreef byah het volgende:
Er gaan doden vallen vandaag met deze luchtvochtigheid en temperatuur
Ik geloof het meteen. Het grappige is dat je hier minder betaalt voor dit huis dan voor een rijtjeshuis dat niet 1/3 zo groot is in de stad. Mensen zijn gek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:15 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dat scheelt aanzienlijk kan ik je vertellen
Ik woon in Enschede, op 15 minuten fietsen van m’n werk en het stadscentrum en 15 minuten van het buitengebied (groen). Wat mij betreft ideaal. Aan de rand van de stad wordt het alleen maar duurder. Zie mezelf ook niet in een dorp wonen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik geloof het meteen. Het grappige is dat je hier minder betaalt voor dit huis dan voor een rijtjeshuis dat niet 1/3 zo groot is in de stad. Mensen zijn gek.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
In de oostelijke helft vanavond/vannacht mogelijk 40-100mm neerslag.
Dat zou echt bizar zijn. 3 weken terug is hier 100mm in korte tijd gevallen en alles overstroomde. “Een bui die eens in de 100 jaar valt” werd er gezegd. De infrastructuur is absoluut niet gemaakt op die hoeveelheden en alle adaptatieaanpassingen voor de toekomst kunnen dat ook niet aan. Al gaat de afvoer wel goed, maar het stroomt wel korte tijd over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat werk idd prima. Het enige nadeel is dat mijn been welke onder het dekbed uitstak nu vol zit met muggebultenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha nee. Vrijstaand met uitzicht op de Groote Peel. Had wel een been buiten het dekbed hoor.
Inderdaad, schijnt gewoon nu veel vaker voor te komen en ze doen alsof het iets normaals is. De huizen en infrastructuur zijn helemaal niet berekend op dit soort hoeveelheden. Nergens in het land.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:47 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dat zou echt bizar zijn. 3 weken terug is hier 100mm in korte tijd gevallen en alles overstroomde. “Een bui die eens in de 100 jaar valt” werd er gezegd. De infrastructuur is absoluut niet gemaakt op die hoeveelheden en alle adaptatieaanpassingen voor de toekomst kunnen dat ook niet aan. Al gaat de afvoer wel goed, maar het stroomt wel korte tijd over.
Ik ga vast op de brug bij de A1 bij de Lutte staan, zien of het weer overstroomtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
En 11 juli was er ook al best veel overstroomd hier. Toen kwamen ook de putdeksels al omhoog. 21 juli was nog extremer inderdaad, toen stonden letterlijk alle tunnels hier onder, en de A1 dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:47 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dat zou echt bizar zijn. 3 weken terug is hier 100mm in korte tijd gevallen en alles overstroomde. “Een bui die eens in de 100 jaar valt” werd er gezegd. De infrastructuur is absoluut niet gemaakt op die hoeveelheden en alle adaptatieaanpassingen voor de toekomst kunnen dat ook niet aan. Al gaat de afvoer wel goed, maar het stroomt wel korte tijd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |