SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ik zit net op de grens met dat level 2 gebied, wellicht een uitloperquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Houtenbeen gooide em al in, bij deze nog eens:
Hopelijk wat leuk feest, echte werk echter voor de Duitsland natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wie weet pak je net die LV1 meequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zit net op de grens met dat level 2 gebied, wellicht een uitloper
Voor de onweerliefhebbers kan ik de Alpen echt aanraden voor de zomervakantie. Vandaag was het ook weer feest in Tirol.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zit net op de grens met dat level 2 gebied, wellicht een uitloper
Story of my lifequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wie weet pak je net die LV1 meeen gaat LV2 paar km verderop aan je neus voorbij
Was aan het spotten maar nu weer thuisquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier nog sterren aan het spotten?
Volgens mij ben ik net een LV2.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wie weet pak je net die LV1 meeen gaat LV2 paar km verderop aan je neus voorbij
Net thuis van de sterrenwacht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier nog sterren aan het spotten?
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2024 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar is het ook afgekoeld? Vast niet.
Gooi je ramen open dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 03:52 schreef THEFXR het volgende:
buiten nog maar liefst 25 gr
binnen 29gr
groet uit limburg
quote:High Temperature
26.7°C at 0:00
Low Temperature
21.4°C at 6:35
De bergen sowieso altijd een aanraderquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Voor de onweerliefhebbers kan ik de Alpen echt aanraden voor de zomervakantie. Vandaag was het ook weer feest in Tirol.
Dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Bah bah, hopelijk is dit de laatste broeierige dag van dit jaar.
Maar overdag ook niet meer zo heetquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zaterdag naar zondag pas de eerste frisse nacht weer.
Gelukkig niet, het lijkt stabiel zomer weer te worden en dat is lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar overdag ook niet meer zo heet
Vies benauwd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu al 25 graden in het oosten van het land
Gelukkig niet nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar overdag ook niet meer zo heet
Toch nog een paar druppels gevoeld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 07:11 schreef Resistor het volgende:
Volgens mij bereikt de regen de grond hier niet. (Zeeuws Vlaanderen, ik zit letterlijk 5m van de Belgische grens af)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |