Hier werd er ook geheid en kon en kan het gelukkig wel voor een fatsoenlijke prijsquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Locatie maakt voor dit soort dingen echt wel uit, als je al moet heien voor een aanbouw dan wordt het een duur grapje.
8,5 meter geloof ik, ik kan er een halve meter naast zitten, ik denk dat 2,4 te lang wordt, dan blijft er 5 tot 6 meter over.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Pfff dat is 5200 per M2.
Ik denk wel dat je dat er uiteindelijk bij verkoop weer uithaalt, de vraag is kun je het (makkelijk) betalen zonder concessies te doen. En houd je nog een beetje tuin over , hoe diep is je tuin ?
Financieel zou het moeten lukken maar met 20k zou ik ook andere dingen kunnen doen. Als het 10 of 15 k goedkoper was zou ik 100% gedaan hebben, nu waarschijnlijk ook wel maar is er meer twijfel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 11:37 schreef laziness het volgende:
Ik vind die 40k echt absurd duur maar feit is wel dat het eigenlijk alleen tijdens de bouw direct mooi gedaan kan worden. Als je buren bijvoorbeeld geen uitbouw nemen kan je direct bij de bouw de buitenmuren op hun grond plaatsen (staat netjes in de akte) waardoor je binnenmuren netjes doorlopen. Achteraf mag je niet meer over die erfgrens heen zonder toestemming en krijg je binnen dus een verspringing.
Als de buren wel al een uitbouw hebben en je wil achteraf je binnenmuren niet laten verspringen moeten de buren akkoord gaan om aan de buitenkant van hun uitbouw te gaan rommelen om dit mogelijk te maken.
Maar die 40k drukt wel flink op het meerwerkbudget, oef
Zoals gezegd prijs is all-in Hun regelen dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, leuk voor je, succes met je heipalen op je aanhanger en ze dan in NL de grond in slaan.
Vraag eens naar korting als er meer buren mee doen. Alle uitbouwen aan elkaar is makkelijker dan één losse.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 14:56 schreef whY... het volgende:
[..]
Financieel zou het moeten lukken maar met 20k zou ik ook andere dingen kunnen doen. Als het 10 of 15 k goedkoper was zou ik 100% gedaan hebben, nu waarschijnlijk ook wel maar is er meer twijfel.
Zoals gezegd: Succes!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals gezegd prijs is all-in Hun regelen dat.
Uitbouw staat er al? Overigens als tip; bouwbedrijven net over de grens in België dus zou ik aanraden. Zij hebben ervaring met de Nederlandse regels, heipalen, grond etc.quote:
Nee, er was een spammer die een oud topic kicktequote:Op woensdag 19 november 2025 10:07 schreef BEFEM het volgende:
40k voor 1.2 x4.8? Kan toch niet kloppen?
Ik weet dat tijden veranderen maar 7 jaar geleden was het bij ons 30k voor 2.4 x 5.5
Was overigens de beste keus die we konden maken. Toevallig zijn ze nu bij onze overburen aan het uitbouwen, die gevel is al 6 weken opengebroken.
Ps: oh ik dacht dat ik op TS reageerde, dat ie een vraag had.
Nogmaals: tijd en locatie.quote:Op woensdag 19 november 2025 10:07 schreef BEFEM het volgende:
40k voor 1.2 x4.8? Kan toch niet kloppen?
Ik weet dat tijden veranderen maar 7 jaar geleden was het bij ons 30k voor 2.4 x 5.5
Was overigens de beste keus die we konden maken. Toevallig zijn ze nu bij onze overburen aan het uitbouwen, die gevel is al 6 weken opengebroken.
Ps: oh ik dacht dat ik op TS reageerde, dat ie een vraag had.
Ik woon op een dure locatie in de Randstad. 40k voor 1.2 meter is veel te veel mijn inziens.quote:Op woensdag 19 november 2025 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogmaals: tijd en locatie.
Zaken zijn nu een stuk duurder dan 7 jaar geleden en een nieuwbouwwoning in het Westland is een stuk duurder dan in Hoevelaken of Bovensmilde.
Ook als het dezelfde woning is, en ook als je de grondprijs niet meerekent...
Met of zonder heien?quote:Op woensdag 19 november 2025 12:14 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik woon op een dure locatie in de Randstad. 40k voor 1.2 meter is veel te veel mijn inziens.
Kan de overburen eens vragen
Met. Zitten op veengrond.quote:Op woensdag 19 november 2025 12:35 schreef blomke het volgende:
[..]
Met of zonder heien?
Van nieuwbouw in de Zaanstreek weet ik dat van de bouwkosten(!), 1/3 in de grond verdwijnt als "palen-met-stroken fundering".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |