Vertegenwoordigen je collega's Nederland op de Olympische Spelen?quote:Op zondag 11 augustus 2024 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik werk bij een groot bedrijf met vele werknemers. De kans dat daar iemand werkt die een pittige veroordeling heeft gehad is best aanwezig.
Moet ik mij nu verantwoorden voor het gedrag van zo'n persoon?
Gelukkig niet, want dan hadden we niet 6e gestaan op de medaillespiegel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Vertegenwoordigen je collega's Nederland op de Olympische Spelen?
Geef ze namens mij maar complimenten voor deze opoffering.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet, want dan hadden we niet 6e gestaan op de medaillespiegel.
5e?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig niet, want dan hadden we niet 6e gestaan op de medaillespiegel.
Technisch directeur wil graag wegblijven van judotechnische zaken.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:13 schreef tralalala het volgende:
https://nos.nl/video/2531(...)voor-elkaar-gekregen
Flopmeneer, is hij al ontslagen?
Het was wel echt top geregeld allemaal ja. Alles was fantastisch aangegeven en overal stonden vrijwilligers om je eventueel te helpen. Dat maakte ondanks de afstanden een hoop mogelijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:40 schreef trein2000 het volgende:
In aanvulling op een hoop dat al gezegd is: de Franse organisatie was een top. Zowel ter plaatse als in z’n algemeenheid. Volgens mij de eerste (zomer)spelen sinds heel lang zonder grote relletjes.
Kleinigheidjes hou je altijd, er was ook wat gedoe in de eetzaal in het begin. Maar dat is peanuts op zo’n groot evenement natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was wel echt top geregeld allemaal ja. Alles was fantastisch aangegeven en overal stonden vrijwilligers om je eventueel te helpen. Dat maakte ondanks de afstanden een hoop mogelijk.
Enige minpuntje was dat er een paar venues echt heel erg afgelegen lagen en daardoor ook heel lastig te bereiken waren. Roeien was al een eindje met de trein bijvoorbeeld, en dan moest je daarbovenop ook nog ruim een half uur wandelen naar de ingang. Daar hadden shuttlebusjes niet misstaan. Maar goed, dat is ook wel echt een kleinigheidje.
Het enige echt grote minpunt was de tijdelijke internationale bushalte. Godver wat een onoverzichtelijke bende was datquote:Op zondag 11 augustus 2024 20:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kleinigheidjes hou je altijd, er was ook wat gedoe in de eetzaal in het begin. Maar dat is peanuts op zo’n groot evenement natuurlijk.
Ik vond het ter plaatse echt dikke prima (al mogen ze best wat doen aan dat security theater), maar dat ligt natuurlijk bij de Franse staat.
Welke proletariër reist er dan ook per bus?quote:Op zondag 11 augustus 2024 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige echt grote minpunt was de tijdelijke internationale bushalte. Godver wat een onoverzichtelijke bende was dat
Dat is niet echt het soort stress dat je wil hebben als je bus naar huis om 0:15 vertrekt.
Ikkequote:Op zondag 11 augustus 2024 20:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Welke proletariër reist er dan ook per bus?
Deze vond ik wat twijfelachtig. Ik snapte geen hol van de uitleg.quote:
Ik heb een clip gezien van de voorselelectie, maar dat niveau is minder dan de gemiddelde breakdancer die op straat zijn kunstje vertoond.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Deze vond ik wat twijfelachtig. Ik snapte geen hol van de uitleg.
Ze zou een Phd. in breakdance hebben. Maar dat klinkt meer als iemand die het bestudeert als fenomeen. Daarnaast zou ze wel dansen en verschillende stijlen doen. Ook kan ze volgens mij best wel redelijk goed breakdancen getuige wat clips in een uitzending van een maand geleden.
Maar toen ze de andere deelnemers zag zou ze haar powermoves hebben laten varen omdat ze dacht dat ze het daar niet op zou winnen en om unieker te zijn (?)
Ik denk dat ze best wel competent was maar uiteindelijk erachter kwam dat ze hekkensluiter zou worden en het toen over een hele andere boeg heeft gegooid met wat australische elementen zoals die kangoeroe. Wat het ook was.. vreemd was het wel.
Tja, maar als ze had laten zien wat ze in die clip liet zien dan kun je nog zeggen dat ze wat te kort komt ipv dat ze helemaal niets in breakdance te zoeken heeft zoals na haar demonstratie. En dat eerste is ook prima. Meedoen is voor sommigen het hoogst haalbare, ook in andere sporten. Maar doen dan in elk geval wat volgens het boekje.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb een clip gezien van de voorselelectie, maar dat niveau is minder dan de gemiddelde breakdancer die op straat zijn kunstje vertoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |