Dus maximaal maar iets van 10 deelnemende landen ofzo? Want een peloton met 150+ is écht geen optie hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon een normale wedstrijd, dus met volledige teams. 4 jaar lang altijd met teams van 7 of 8 rijden en dan op de OS ineens met maximaal 4 is natuurlijk gewoon kolderiek. Je gaat tenslotte ook niet opeens op OS hockeyen met teams van 7 man toch.
Deze serie is Fok folklorequote:Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef kilon het volgende:
Ik had gehoopt dat dit topic zo aan het eind van de Spelen dicht bleef als symbool voor de foutieve stelling dat het gebleken is te zijn.
Maar verder heb ik me er wel goed mee vermaakt.
Zo’n topspelen waren het toch ook niet? Conform verwachting, maar weinig échte uitschieters naar boven.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:32 schreef kilon het volgende:
Ik had gehoopt dat dit topic zo aan het eind van de Spelen dicht bleef als symbool voor de foutieve stelling dat het gebleken is te zijn.
Maar verder heb ik me er wel goed mee vermaakt.
Maar ook weinig naar beneden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo’n topspelen waren het toch ook niet? Conform verwachting, maar weinig échte uitschieters naar boven.
Hasan, Harrie, vd Peet en vd Duin. Maar dat gaat niet gebeuren inderdaad.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Nober het volgende:
De 36 van Tokyo gaan we niet meer halen toch?
Die niet, maar wel een van de beste Spelen ooit voor Nederland, zonder twijfel.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Nober het volgende:
Maar slecht kan je het niet noemen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo’n topspelen waren het toch ook niet? Conform verwachting, maar weinig échte uitschieters naar boven.
Gelachen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alsof dat boeit. Zilver en brons zijn slechts veredelde participatieprijzen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:52 schreef Nober het volgende:
Koppelkoers (v) was wel een echte verrassing.quote:Op zondag 11 augustus 2024 09:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
This aged like milk, zeggen we dan op de interwebs.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit topic is niet zo goed ouder geworden.
3x3 basketbal ook. Maar daar staan ook wel wat sjookjes tegenover natuurlijk. Gewoon conform verwachting, niet exceptioneel. Ook niet slecht.quote:Op zondag 11 augustus 2024 10:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Koppelkoers (v) was wel een echte verrassing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |