Nu is het veel mooier verdeeld. Bijna iedere dag wel succesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:18 schreef Nober het volgende:
HARRIE DOET HET![]()
13/9 - 1/10 Sydney
[..]
17 Inge de Bruijn
18 Leontien van Moorsel
18 Pieter van den Hoogenband
20 Mark Huizinga
20 Inge de Bruijn (2)
20 Pieter van den Hoogenband (2)
23 Inge de Bruijn (3)
26 Leontien van Moorsel (2)
27 Jeroen Dubbeldam
30 Leontien van Moorsel (3)
30 Anky van Grunsven
30 Hockeyheren
24/7 - 11/8 Paris
[..]
BRILJANTE counter-jinx inmiddels.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aan de ene kant zo onwijs terecht, aan de andere kant zou je me ook kunnen bedanken voor de ultieme counter-jinx.
De enige die mij echt dwars zit is Puck Pietersequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:48 schreef tralalala het volgende:
Judo-floppers blijft mij dwars zitten.
Maarja, vooraf had ik (gezien de laatste jaren) daar hoogstens op 1 medaille gerekend en zelfs dat vond ik geen absolute zekerheidje.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:48 schreef tralalala het volgende:
In ieder geval een gouden interview, die moet ik nog eens terug zoeken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, vooraf had ik (gezien de laatste jaren) daar hoogstens op 1 medaille gerekend en zelfs dat vond ik geen absolute zekerheidje.
Ja maar die leverde gewoon, kan gebeuren. Niks te verwijtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:50 schreef Remco het volgende:
[..]
De enige die mij echt dwars zit is Puck Pieterse
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:50 schreef Em31 het volgende:
Iedereen die hier serieus over heeft geklaagd mag zich KAPOT schamen.
Volgende keer weer zo'n topic graag!quote:Op maandag 29 juli 2024 15:56 schreef ReplaR het volgende:
Laatste keer dat we dit zeiden gingen we met een record aantal medailles retour volgens mij.
Mij ook. Die moeten maar flink evalueren wat er mis ging en nagaan waarom zo veel partijen kansloos werden verloren zonder 1 echte aanval te hebben ingezet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:48 schreef tralalala het volgende:
Die had gewoon pech. Als er al iemand op een fiets niet is komen opdagen dan is het van der Poel wel. Al zat die ook in een lastig pakket.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:50 schreef Remco het volgende:
[..]
De enige die mij echt dwars zit is Puck Pieterse
Bij VDP meer het bewijs dat de wegrit niet de beste manier is om goud te winnen zelfs als je de beste bent. Dat is het voordeel bij mountainbike, daar ben je niet echt afhankelijk van anderen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die had gewoon pech. Als er al iemand op een fiets niet is komen opdagen dan is het van der Poel wel. Al zat die ook in een lastig pakket.
Nou, ik denk dat op zeker de beste man in koers wel gewonnen heeft. Maar dat de wegrit op de schop moet is een ding dat zeker is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij VDP meer het bewijs dat de wegrit niet de beste manier is om goud te winnen zelfs als je de beste bent. Dat is het voordeel bij mountainbike, daar ben je niet echt afhankelijk van anderen.
Ik denk dat als Evenepoel met VDP was weggegaan en Wout daarna op het moment van Evenepoel was weggesprongen Wout had gewonnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat op zeker de beste man in koers wel gewonnen heeft. Maar dat de wegrit op de schop moet is een ding dat zeker is.
Op de schop in welke zin?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat op zeker de beste man in koers wel gewonnen heeft. Maar dat de wegrit op de schop moet is een ding dat zeker is.
Zeker niets te verwijten, en daarom zit het mij ook nog steeds dwars. Voelt oneerlijk, is het eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar die leverde gewoon, kan gebeuren. Niks te verwijten
Gewoon een normale wedstrijd, dus met volledige teams. 4 jaar lang altijd met teams van 7 of 8 rijden en dan op de OS ineens met maximaal 4 is natuurlijk gewoon kolderiek. Je gaat tenslotte ook niet opeens op OS hockeyen met teams van 7 man toch.quote:
Haha bij rugby welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon een normale wedstrijd, dus met volledige teams. 4 jaar lang altijd met teams van 7 of 8 rijden en dan op de OS ineens met maximaal 4 is natuurlijk gewoon kolderiek. Je gaat tenslotte ook niet opeens op OS hockeyen met teams van 7 man toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |