quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van jou zijn inderdaad perfect natuurlijk
Klopt. Stekelenburg is de ergste van allemaal. Heeft echt 0 gunfactor en je hebt altijd de indruk dat die gast grensoverschrijdend bezig is thuis en op 't werk en zeeeeer ongezellige collega is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan hem beter hebben dan Stekelenburg
Zenden ze in staphorst toch wel live uit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:42 schreef marcodej het volgende:
Finish van de marathon is wel op een vervelende tijd, dan zit ik in de kerk.
Zoiets kan je toch wel weghalen? Zou dat nooit laten zitten als ik zoiets had idd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef potjecreme het volgende:
Ik kan alleen maar naar die vieze wrat kijken.
Ik zou ze beiden doen, als je moet klimmen, moet je meestal ook dalen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:43 schreef kilon het volgende:
Heeft Sifan wel getraind op klimmen of dalen?
ik snap gewoon niet hoe het steeds om het uiterlijk moet gaan van sporters.quote:
Maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan hem beter hebben dan Stekelenburg
Puntige ellebogen genotquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet hoe het steeds om het uiterlijk moet gaan van sporters.
ze leveren een olympische prestatie maar nee we gaan het hebben over de wenkbrauwen
Dat dus. Had er 1 onderaan mijn buik. Die heb ik weggehaald. Kan weer bikini dragen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zoiets kan je toch wel weghalen? Zou dat nooit laten zitten als ik zoiets had idd.
Dit is echt voor het eerst deze hele spelen dat ik iets over het uiterlijk zeg, wat niet eens gaat om dik zijn, om te slank zijn, om lelijk zijn. Maar geef 1 opmerking over de wenkbrauwen van Peeters die maar half zijn, nou poeh zeg.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet hoe het steeds om het uiterlijk moet gaan van sporters.
ze leveren een olympische prestatie maar nee we gaan het hebben over de wenkbrauwen
Bert Maalderink is pas een verschrikkingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Klopt. Stekelenburg is de ergste van allemaal. Heeft echt 0 gunfactor en je hebt altijd de indruk dat die gast grensoverschrijdend bezig is thuis en op 't werk en zeeeeer ongezellige collega is.
Die heeft dit jaar nog niet onder de 56 seconden gelopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was Laura de Witte überhaupt mee eigenlijk?
dan krijg jij net mijn opmerkingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dit is echt voor het eerst deze hele spelen dat ik iets over het uiterlijk zeg, wat niet eens gaat om dik zijn, om te slank zijn, om lelijk zijn. Maar geef 1 opmerking over de wenkbrauwen van Peeters die maar half zijn, nou poeh zeg.
Die is helaas al een tijd niet in vorm. Vooral door blessures.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Was Laura de Witte überhaupt mee eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |