Van t Schip is een loserquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Teveel opgetrokken met de judo'ers
Stukje Anschlussquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Oostenrijkers hijsen de witte vlag.
Gespeeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
Kunnen we nog iets doen? Of is het wel gespeeld?
Probeer eerst zijn naam eens goed te schrijven, forumvulling.quote:
Desondanks durf ik niet naar de NOS te schakelen uit angst dat ze zometeen wegschakelen voor een interview met een handbalcoach ofzoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:36 schreef H.Vviv het volgende:
Wild hele goede commentator in de ploegkoers.
Medaille kan nog wel. Vertrouwen houdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
Kunnen we nog iets doen? Of is het wel gespeeld?
Winnaar van het omnium. Veldvulling, loser.quote:
Sloten net aan bij de grote groep.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
Rijden die Tsjechen er nog steeds tussen?
Dat mag niet bij Britten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:47 schreef StephanL het volgende:
Iemand de baan uit beuken, ook een tactiek
We beukten een Brit de baan uit en hebben nu iets meer kans op brons.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik volg dit niet want op camping.
Wat gebeurt er? Staan WE op medaillekoers?
Een fitnesscentrumquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het ligt compleet uit elkaar, wat is een peloton?
Iedereen, veld ligt volledig uit elkaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:50 schreef H.Vviv het volgende:
Nederland heeft zich helemaal kapot gereden.
Hoogtepunt is dat de Brit eruit gebeukt is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heerlijke chaos nu echt. Overzicht volledig kwijt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:50 schreef Xylos het volgende:
Is dit een aflevering van monty python?
Nederland is nooit bij een groep gekomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:52 schreef kilon het volgende:
Wij worden wel lekker genaaid met het rondje als de jury niet oplet.
HAHA trouwens
Terechtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Spanjaard ziedend op de jury.
Veel Spanjaarden zijn permanent bozig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Spanjaard ziedend op de jury.
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederland is wel rondgegaan toch?
Teruggewaaid volgens mij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zover ik het kan volgen welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:53 schreef DeeBee het volgende:
Goeie genade
NL wel 20 punten door de neus geboord?
Nee. Scheelde nog 10-20% van een rondje en toen ging NZ ervandoor. Dat trok alles uiteen en toen viel NL terug.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso aangesloten bij een groep, maar dat moet dan niet beoordeeld zijn als de grootste groep.quote:
Wraak van de juryquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze gaven eerder al Nieuw-Zeeland als leider in de wedstrijd terwijl ze op dat moment Nederland nog niet voorbij waren gereden, maar Nederland kreeg niet de +20.
Was eerst de grootste groep maar daar reden er voor NL aansloot weer aan paar weg waardoor de groep ervoor de grootste werd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso aangesloten bij een groep, maar dat moet dan niet beoordeeld zijn als de grootste groep.
Gun ik Leitao wel (en eerste Portugese goud buiten de atletiekbaan ooit)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:56 schreef Zwansen het volgende:
Waarom is iedereen hier voor Portugal?
Altijd tegen onsquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was eerst de grootste groep maar daar reden er voor NL aansloot weer aan paar weg waardoor de groep ervoor de grootste werd.
italie staan voor ons in klassementquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:56 schreef Zwansen het volgende:
Waarom is iedereen hier voor Portugal?
Sow mag je zeggenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
Een maat van me is in Portugal, komt wel dichtbij zo.
Neequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:58 schreef Xylos het volgende:
Waar de wereldkampioenen kansloos veldvulling zijn
Was ook meer een late demarrage toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet-sprinter Luri Leitao wint de sprint
Leitao is een sprinter en Oliveira is op de weg vaak lead-out. Die zijn allebei snel. (lol)quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:58 schreef Mansjester het volgende:
Huh ik heb 30 keer gehoord dat de Portugeesjes niet kunnen sprinten
Af en toe op het scorebord kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:58 schreef Belgosome het volgende:
Hoe weten de renners zelf wat er allemaal gebeurd?
Ja, maar sprinten kan hij zeker welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Was ook meer een late demarrage toch?
Wat zou er moeten veranderen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef kilon het volgende:
Ik lees hier straks wel of er nog wat veranderd is door de jury
Dat lees je zelfs op dit forum nog wel eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Koster noemde Morkov ook nog even de beste lead out ter wereld.
Zei eerder in de race wel dat hij dat ooit was, maar nu niet meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Koster noemde Morkov ook nog even de beste lead out ter wereld.
misschien waar de leider zat voor of iemand een rondje heeft gepakt. Het was even behoorlijke chaos.quote:
Daar sloopten ze zichzelf ja. En ze torpedeerden de Brit nogquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jammer datnet niet die ronde pakte.
Daan Hoole en Jan Maas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:05 schreef Fodio het volgende:
Voor de komende cyclus wellicht weg wielrenners proberen te overtuigen om baan wielrenners te worden voor Madison en Omnium
Volgens mij zijn dit wel allemaal baanrenners die daarna naar de weg zijn gegaan en niet andersomquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:05 schreef Fodio het volgende:
Voor de komende cyclus wellicht weg wielrenners proberen te overtuigen om baan wielrenners te worden voor Madison en Omnium
Justice for Jeffreyquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar sloopten ze zichzelf ja. En ze torpedeerden de Brit nog
De Tsjechen die er 10 meter voor reden redden het net wel, dat is pechquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar sloopten ze zichzelf ja. En ze torpedeerden de Brit nog
DQ?quote:
Hebben ze ook, pak je het rondje dan doe je daarna mee om de medailles.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Havik vindt dat ze het goed gedaan hebben.
Je moet ook een beetje geluk hebben. Als ze, zoals hij zegt, net een paar ronden later beginnen te koersen rijden ze net wel rond en nu net niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nee, hij moest zich melden bij Han Lul.quote:
Dan had die liever een DQ gewild.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, hij moest zich melden bij Han Lul.
Was ook niet slecht, beetje pech dat zij net de ronde niet pakten. Zeker als je beiden niet makkelijk een sprint wint, moet het op deze manierquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de belangrijke fase (dus de serieuze) gaan ze naar best of 3 jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Dit is serieus sprinten, dus best of 3'
Juist.
Oh. Ik zat me al te verheugen op het Olympische onderdeel 'niet serieus sprinten'.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de belangrijke fase (dus de serieuze) gaan ze naar best of 3 ja
Dat was gisterenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh. Ik zat me al te verheugen op het Olympische onderdeel 'niet serieus sprinten'.
met succcesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik sta volledig achter Andrews.
Mijn enige persoonlijke favoriet (niet vlaggetje) die hier goud heeft gewonnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |