Ja maar Kenny kon er niks aan doen!1!!11quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kenny risked disqualification after a false start in Rio and faced a nervy wait to discover if he would be allowed to compete.
Kenny, who had already won the men’s sprint and team sprint to add to his two golds from London in 2012 and a gold and silver in Beijing in 2008, overtook the pace bike just before it left the track.
10 minuten later won Kenny goud.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Ook niet de herkansingen in voor Awang?![]()
Fuck dit maar lekker, tijd om uit eten te gaan.
Je kreeg zin in roti?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Bobbie was redelijk duidelijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:30 schreef VoMy het volgende:
Joris van den Berg is ook zo'n ruggengraatloze nul dat ie niet de overduidelijke dubbele maat concreet durft te benoemen. Tijd voor Cornald Maas in de commentaarcabine. @:Momo
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Op Eurosport wel tenminste. Die had het over flapdrollenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:30 schreef VoMy het volgende:
Joris van den Berg is ook zo'n ruggengraatloze nul dat ie niet de overduidelijke dubbele maat concreet durft te benoemen. Tijd voor Cornald Maas in de commentaarcabine. @:Momo
Vooral ook omdat Joris hier geen commentaar bij geeft denk ik?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:30 schreef VoMy het volgende:
Zou wel vreemd zijn om dat bij atletiek te gaan roepen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:30 schreef VoMy het volgende:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral ook omdat Joris hier geen commentaar bij geeft denk ik?
Bobbie en Jan zijn echt ziedend inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:31 schreef kilon het volgende:
[..]
Op Eurosport wel tenminste. Die had het over flapdrollen
Nu snap ik waarom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
Die Australiër heeft ook gewoon de Britse vlag op zijn vlag natuurlijk...
Ja dat zou het helemaal afmaken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:32 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Hoogland wel eens een dsq kan krijgen toen die omhoog stuurde en die Japanner moest uitwijken
En?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
Heb jullie posts aangaande Awang voorgelezen aan mijn vader.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:32 schreef Max23 het volgende:
Ik denk dat Hoogland wel eens een dsq kan krijgen toen die omhoog stuurde en die Japanner moest uitwijken
Ik hoop dat hij niet permanent geblesseerd raakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:32 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Carlin nu van z’n fiets flikkert
Britquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoezo heeft Jack Carlin geen gele kaart meer?
Van gisteren?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoezo heeft Jack Carlin geen gele kaart meer?
Dan zouden naast de andere landen met de Union Jack op hun vlag de Zuid-Afrikanen ook nog wel voordeel kunnen hebben (die diagonale strepen komen ook van de Union Jack).quote:
Gelachen.quote:
Ik gun hem eerder een dubbele beenbreukquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen dat Carlin 6e wordt.
Fuck de EBU juryquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:30 schreef VoMy het volgende:
Ja het is niet Joris maar dingetje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral ook omdat Joris hier geen commentaar bij geeft denk ik?
Joris gaat zo weer orgastisch krijsen bij de speerwerpsters.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja het is niet Joris maar dingetje.
Die hebben hun leven gebeterd. The True North Strong And Free.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
De oude vlag van Canada![]()
[ afbeelding ]
De Britten zijn over het algemeen niet zo heel indrukwekkend buiten de OS om, maar ergens voor de Spelen komt er dan een bericht dat ze een nieuwe fiets (of ander onderdeel) hebben en op de OS rijden de Britten collectief 10% harder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:39 schreef Falco het volgende:
Waar komt trouwens die meme met ronde wielen vandaan?
Stukje marginal gains.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Britten zijn over het algemeen niet zo heel indrukwekkend buiten de OS om, maar ergens voor de Spelen komt er dan een bericht dat ze een nieuwe fiets (of ander onderdeel) hebben en op de OS rijden de Britten collectief 10% harder.
Carlin met een rechtse directe (beweging).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:43 schreef TAmaru het volgende:
Keirin is normaal een loterij maar je vraagt je wel af wie Harrie gaat kloppen met deze overmacht
Er was ooit toch echt een bericht over rondere wielen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De Britten zijn over het algemeen niet zo heel indrukwekkend buiten de OS om, maar ergens voor de Spelen komt er dan een bericht dat ze een nieuwe fiets (of ander onderdeel) hebben en op de OS rijden de Britten collectief 10% harder.
Wielen met lucht zijn nooit helemaal rond als je erop zit natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was ooit toch echt een bericht over rondere wielen?
Torentje in de fik?quote:
Heb nog amper nieuws gezien of iets over hem gehoord. Behalve dat het torentje in de fik kan vliegen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aan wennen dat hij de premier nu is.
2 man die samenwerken kunnen datquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:43 schreef TAmaru het volgende:
Keirin is normaal een loterij maar je vraagt je wel af wie Harrie gaat kloppen met deze overmacht
Die zweet omdat ie keuzes moet gaan maken op welke sport er bezuinigd moet worden.quote:
Ik denk dat het alleen lukt met een truc.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:43 schreef TAmaru het volgende:
De Israëlische Rus Yakovlev?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:43 schreef TAmaru het volgende:
Gewoon al het geld weghalen bij judo.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zweet omdat ie keuzes moet gaan maken op welke sport er bezuinigd moet worden.
Pyjama trekken is geen sport.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon al het geld weghalen bij judo.
Neekolev ...quote:
Ja ik had ook niet door dat dit het wasquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:48 schreef kilon het volgende:
Oh vandaag is alleen de eerste ronde van de keirin (en de herkansingsronde) en morgen alle andere rondes? Dat is best matig.
Een Britse truc toevallig?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen lukt met een truc.
RIP binnenhofquote:
Vanavond bij Humbertoquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb nog amper nieuws gezien of iets over hem gehoord. Behalve dat het torentje in de fik kan vliegen.
Echt verschrikkelijk, Jason Kenny die helemaal geen benen had, toch nog goud.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Harrie verloor al eens Keirin goud omdat er een niet nader te noemen mafketel in tweede positie alleen oog had voor wat er achter hem gebeurde.
die laat iedereen behalve zichzelf op een rondje rijdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks de Madison bij de mannen. Eens zien of Van der Schip dan wel iets gaat doen.
Goede timing. Heeft ie vast extra punten voor gekregen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:53 schreef kilon het volgende:
Net toen hier werd afgeschoten ging er een breaker naar de grond. Het zijn de kleine dingen in het leven waar je plezier uit kan halen.
Wie weet.quote:
Oui weet.quote:
Tijd om dat babyvet een keer kwijt te raken.quote:
Heywoodu zou een voorbeeld kunnen noemen waarbij de favoriet wel won, maarja, die is naar een restaurant.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Favoriet zijn bij de Madison, dan win je dus nooit.
De Denen deden dat vorige keer wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Favoriet zijn bij de Madison, dan win je dus nooit.
Hanlul in het Engels, liever niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Glaetzer wordt in de teamsprint tot twee keer toe totaal weggeblazen door de knalstart van Hoffman en levert een rampstart af in de wedstrijd om brons, maar rijdt hier in de Keirin drie ronden op kop en legt zo'n snelheid op de mat dat er niemand meer overheen komt. Laat Hancock zich eens nuttig maken door aan de Australische delegatie te vragen van hoe en wat.
Nieuw-Zeeland had nog niet genoeg goud inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Gate en Stewart gaan dit winnen.
En de rest van van Schip.quote:
Hij kan nooit moe zijn iig van die inspanningen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Jan-Willem verstoppertje gespeeld eerder deze week?
Havik zal toch voor de punten moeten sprinten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de rest van van Schip.
Denny Matthew, Dennis Rohanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stewart Campbell. Thomas Geraint. Dat soort figuren.
Ik ook niet. Dus kan alleen maar meevallen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:09 schreef Remco het volgende:
Ik heb hier 0 vertrouwen in voor een PLAK
Maike van der Duin en Lisa van Belle vinden dit leuk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:09 schreef Remco het volgende:
Ik heb hier 0 vertrouwen in voor een PLAK
Daniël Daniël.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stewart Campbell. Thomas Geraint. Dat soort figuren.
Met 25 punten was je gisteren 4de geworden, de rest heeft een groot probleem.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:12 schreef Mansjester het volgende:
Wat zijn die commentatoren negatief over de OostenrijkersZe pakken rondje plus sprint em nog vinden ze het kut
Franse vlag heeft zelfde kleuren als de Union Jack.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Thomas misdraagt zich weer. Maar hey, hij is Frans.
Stuk meer sprints hier hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met 25 punten was je gisteren 4de geworden, de rest heeft een groot probleem.
Wat een genot was datquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel een type Robbe Ghys die 4e wordt achter de Nederlanders.
Wie weet.quote:
Liever de Spelen missen, dan op één podium met d'n Ollanders.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wel een type Robbe Ghys die 4e wordt achter de Nederlanders.
Die zijn dramatisch slecht op hoogtequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Portugezen hebben geen sprinter, aldus Koster.
Uh, oke.
Klaar voor de atletiek, heel goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze rijden gemiddeld 62, dat is wel schroeien inderdaad.
@AllesKaputtquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oostenrijkers hebben te snel te veel gas gegeven, pure zelfmoord.
wel een totale chaos en ook een beetje een loterijquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een fantastisch onderdeel blijft dit toch.
Dat ken ik van JW van het Omnium.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nederlanders in de spaarmodus al een tijd
Oostenrijkers en gas, dat is altijd al een dodelijke combinatie geweestquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oostenrijkers hebben te snel te veel gas gegeven, pure zelfmoord.
Maar wel mooi een rondje gepakt. Dat pakt niemand ze meer af! Oh, wacht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:22 schreef Arth_NL het volgende:
Oostenrijk verliest nog een rondje en staat op -20.
Andere Tijden Sport - JW en het Omnium (special van 30 seconde).quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ken ik van JW van het Omnium.
Dit is een goed adviesquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:24 schreef VoMy het volgende:
Een keer niet op plek 13 rijden zou helpen als je ooit sprintpunten wil halen.
Als kijker moet je wel opletten jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wel een totale chaos en ook een beetje een loterij
Dan concludeer ik dat de Nederlanders tactische onbenullen zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als kijker moet je wel opletten ja
Maar als renner ook, en tactiek is in de koppelkoers toch echt belangrijker dan geluk.
Denk niet dat je hier een proces voor laster voor aan je broek krijgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan concludeer ik dat de Nederlanders tactische onbenullen zijn.
Subsidies terugvorderenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:31 schreef Mansjester het volgende:
Definitief einde tijdperk van Schip
Wat mij betreft vaardigen we alleen sporters af die voor de medailles mee kunnen doen. Van t Schip is veldvulling en faalt opzichtigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
User @:v-for-vendetta lijkt enigszins ziedend te zijn.
Veterstrikdiploma?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:33 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben in ieder geval een diploma
Ja, dit is nie best nie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan concludeer ik dat de Nederlanders tactische onbenullen zijn.
Diploma met een gouden randjequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:33 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben in ieder geval een diploma
Wereldkampioen koppelkoers, veldvulling. U leest het allemaal op het magistrale FOK!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wat mij betreft vaardigen we alleen sporters af die voor de medailles mee kunnen doen. Van t Schip is veldvulling en faalt opzichtig
Denk dat ze die wel gehaald hebben:quote:
Dommekrachtenrace ditquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch wel vaak renners die er op de weg niet echt (meer) aan te pas komen, die hier supersterk lijken.
''Ik heb het niet gezien maar ik heb er wel een mening over.''quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:39 schreef kilon het volgende:
Ik heb het wk niet gezien hoor, maar ik krijg bijna de indruk dat het meer geluk dan wijsheid was. Laat iedereen maar lekker een rondje pakken en zelf een beetje in de middenmoot meerijden.
Ik krijg de indruk dat jouw posts ook meer geluk dan wijsheid zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:39 schreef kilon het volgende:
Ik heb het wk niet gezien hoor, maar ik krijg bijna de indruk dat het meer geluk dan wijsheid was. Laat iedereen maar lekker een rondje pakken en zelf een beetje in de middenmoot meerijden.
Dat is te zienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wereldkampioen koppelkoers, veldvulling. U leest het allemaal op het magistrale FOK!
Dan moet je dat maar eerst bekijkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:39 schreef kilon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |