SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er zo gauw niet één opnoemen die meer heeft betekent in de recente historie, vijf seizoenen gespeeld, kampioen en beker als aanvoerder, meer dan 100 goals, is zestien jaar het transfer record geweest. En ook nog 100+ interlands.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:08 schreef Tarado het volgende:
En ook dat is toch niet zo bijzonder veel?
De meeste voetballers zijn paardelullen dus daarin is Dirk geen uitzondering, prima voetballer verder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan er zo gauw niet één opnoemen die meer heeft betekent in de recente historie, vijf seizoenen gespeeld, kampioen en beker als aanvoerder, meer dan 100 goals, is zestien jaar het transfer record geweest. En ook nog 100+ interlands.
Maar goed, het is wel een paardenlul.
Maar Dirk is echt een paardenlul, had ook een foute vrouw overigens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
De meeste voetballers zijn paardelullen dus daarin is Dirk geen uitzondering, prima voetballer verder.
Ik kijk gewoon met een stijfje naar de persconferentie van Arne bij Liverpoolquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:02 schreef fetX het volgende:
Zojuist de persco even teruggekeken. Vond het een prima optreden van Priske. Geen Slot, maar goed dat zullen we sowieso niet snel weer zien in Nederland.
Hij bespeelt die Britse ratten met hetzelfde gemak als onze journalisten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon met een stijfje naar de persconferentie van Arne bij Liverpool
Ik kan verdorie ook niet vandaag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij bespeelt die Britse ratten met hetzelfde gemak als onze journalisten.
Maar goed, dat is iets voor een ander topic. Oh Priske. Willem II kapoet maken (ik mis het duel)
Net een vliegticket geboekt naar Zestienhoven omdat forumgebruiker hhh38 mij een nepfan vindt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:53 schreef hhh38 het volgende:
De eerste wedstrijd niet kijken
Nepfans
Mocht er na de wedstrijd een crisisoverleg hier plaatsvinden probeer ik aan te sluiten.quote:
Ik zal het doorgeven!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Stengs is ziek. Ik neem mijn eerdere beschulding meteen terug.
Zechiel was geblesseerd en Milambo ontwikkelt zich door.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Benieuwd naar Ivanusec in deze formatie. Jammer van Zechiel, wel leuk dat Milambo dan start. Dat moet je Priske ondanks alles wel nageven, bij Arend werden dit soort speler nauwelijks ingebracht. Hoop ook dat Timber uiteindelijk Zerrouki gaat vervangen in de basis.
logische opstellingquote:
Milambo die plots startte uit tegen PSV ja? Daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Jammer van Zechiel, wel leuk dat Milambo dan start. Dat moet je Priske ondanks alles wel nageven, bij Arend werden dit soort speler nauwelijks ingebracht.
Is die jongen van Wolves al binnen? Rechterzijde vind ik Nieuwkoop niet eens zo onaardig op deze positie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen Stengs, geen Timber, wel een Lopez. Dat is niet hoe je het seizoen wil starten, maar natuurlijk wel de meest logische opstelling (in dit systeem)
Toen zaten wij ook iets breder in onze middenvelders.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Benieuwd naar Ivanusec in deze formatie. Jammer van Zechiel, wel leuk dat Milambo dan start. Dat moet je Priske ondanks alles wel nageven, bij Arend werden dit soort speler nauwelijks ingebracht. Hoop ook dat Timber uiteindelijk Zerrouki gaat vervangen in de basis.
Dat is de uitzondering die de regel bevestigt. Over het algemeen was het bij Slot toch meer de gevestigde namen, een Alireza heeft voetballend weinig laten zien maar heeft toch veel meer gespeeld dan een Sauer om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Milambo die plots startte uit tegen PSV ja? Daar ben ik het dus niet mee eens.
Er zijn toch geen andere opties nu. Behalve Lingr die welgeteld nul basisplekken heeft gehad afgelopen seizoen.
Valt op zich ook wel mee toch? Alleen Wieffer erbij die er nu niet meer is. Hockeyhoofd tel ik niet echt mee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Toen zaten wij ook iets breder in onze middenvelders.
Lopez moet er echt wel uit maar ik verwacht dat dit tzt ook gaat gebeuren
Ja, heel mooi. Had Smal nog niet verwacht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:47 schreef alopio het volgende:
Positief dat Timber en Smal op de bank zitten, die komen er dus weer aan. Geeft wel een hoop meer mogelijkheden. Smal voor Lopez en Timber voor Zerrouki
Die staat volgende week al in de basis denk ik zo. Met een echte wingback op links denk ik dat Nieuwkoop ook een stuk beter tot zijn recht komt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 15:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is die jongen van Wolves al binnen? Rechterzijde vind ik Nieuwkoop niet eens zo onaardig op deze positie.
Ook gewoon fijn dat je met die gast van Wolves en Smal een dubbele bezetting hebt en je Lopez nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die staat volgende week al in de basis denk ik zo. Met een echte wingback op links denk ik dat Nieuwkoop ook een stuk beter tot zijn recht komt.
Dan liever nog Pedersenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:20 schreef H.FR het volgende:
Kasanwirjoals dat de 1e back-up is moet er zeker nog wat bij.
Maar dat is dus niet de eerste backup.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:20 schreef H.FR het volgende:
Kasanwirjoals dat de 1e back-up is moet er zeker nog wat bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |