De Rutger haat gaat veel breder als alleen Fok!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
https://www.reddit.com/r/feyenoord/s/9Q6R0s8gRq
Welke FOK!ker heeft ZKA voorgedragen in de comments?
fan favorite - John Guidetti heeft het nipt gewonnen van Dirk Kuyt met maar 4 stemmen verschil!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:15 schreef Flitsbezorger het volgende:
https://www.reddit.com/r/feyenoord/s/9Q6R0s8gRq
Welke FOK!ker heeft ZKA voorgedragen in de comments?
Op Reddit zijn ze blijkbaar fan van demagogen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
fan favorite - John Guidetti heeft het nipt gewonnen van Dirk Kuyt met maar 4 stemmen verschil!
Zonder verder te versterken is dat wel heel afhankelijk van vorm/flow, toevalligheden/geluk en uiteraard van de concurrentie (PSV). In eerste instantie zou ik zeggen: nee. Daarnaast verwacht ik nog wel 1 of 2 vertrekkers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:19 schreef Ali_boo het volgende:
Even vraagje tussendoor
Gaan we meestrijden om de titel?( zonder ons verder te versterken).
Met de selectie die we nu hebben
Dit Is inderdaad wel wat apart. Desalniettemin is de competitie bij deze begonnen, en hebben we op 3 posities plus de bank flink ingeleverd en nog 0 directe versterkingen “van bovenaf”.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Om nu uitspraken te gaan bezigen dat het bestuur het niet nodig vindt om de selectie te versterken op 9 augustus is nogal voorbarig.
Wat heb jij (niet) geslikt joh_O-quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En ik denk dat we ons gelukkig mogen prijzen als we in de top 5 eindigen
Dat dachten we vorig jaar ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar een simpel programma eerst dus Te Kloese heeft nog wat tijd.
Zoiets hoorden we vorige week ook.quote:
Eens maat. Aanvallend moet er ook nog wat bij plus een vervanger van Wieffer. Dan heb je een uitstekend elftal staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah nee, aanvallende middenvelder minimaal nog.
Dat zie ik ook terug in de bezoekersaantallen. Heer-lijk!! 🤩🥰😍quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Rutger haat gaat veel breder als alleen Fok!
Dat is natuurlijk volkomen terecht. Kuytquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
fan favorite - John Guidetti heeft het nipt gewonnen van Dirk Kuyt met maar 4 stemmen verschil!
Als die bezoekers aantallen net zo geloofwaardig zijn als jouw scoops zou ik er niet teveel waarde aan hechtenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 02:59 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dat zie ik ook terug in de bezoekersaantallen. Heer-lijk!! 🤩🥰😍
Dat het nipt was bedoel ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk volkomen terecht. Kuyt
Als Krabby zegt dat it’s happening is dan is het ook echt happening.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zoiets hoorden we vorige week ook.
Ik geloof het als het op Feyenoord.nl bevestigd wordt.
Mwah, een veel grotere kneus zijn dan CryptoDirk kan eigenlijk niet meer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:07 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind Guidetti een grotere kneus dan Kuyt.
De algemeen én technisch directeur directeurquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Te Kloese is weer op verkansie!!!1
Hoop wel dat hij ze levend op moet halen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 10:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Te Kloese is weer op verkansie!!!1
Tocht heeft Dirk in alles meer betekend voor onze club dan een Guidetti.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, een veel grotere kneus zijn dan CryptoDirk kan eigenlijk niet meer.
En ook dat is toch niet zo bijzonder veel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:03 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Tocht heeft Dirk in alles meer betekend voor onze club dan een Guidetti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |