Ik vind het een prima zet, die jongen moet gewoon 30 wedstrijden spelen per seizoen. Wij gaan daar nog veel plezier aan beleven, een jaartje huur is gewoon dikke primaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Klap in het gezicht van de Leo Sauer fanclub
Als men gewoon even een halfje uurtje naar Dirk Kuijt luistert dan weet je pas wat een demagoog isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij geeft wat standaardantwoorden en laat niet te veel in zijn kaarten kijken. Verder is het gewoon een vriendelijke en correcte man.
Ik snap écht niet hoe je dat kan zien als demagogen gedoe.
Ik had hem dit seizoen erg graag bij Feyenoord zien doorbreken, maar daar is er geen plaats meer voor echte buitenspelers blijkbaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik vind het een prima zet, die jongen moet gewoon 30 wedstrijden spelen per seizoen. Wij gaan daar nog veel plezier aan beleven, een jaartje huur is gewoon dikke prima
Ja eens hoor, maar wmb betreft word je met een goede invulling op rechts ook minder afhankelijk van Stengs. Sla je ook meteen twee vliegen in één klap.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Stengs uitvalt ligt wel zo’n beetje je hele aanvalsspel plat en hij is best vaak geblesseerd. Vind ik aardig cruciaal eigenlijk.
Dit is een linkerwingback makkerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat een LB of is dit slecht nieuws voor Nieuwkoop? Ik vraag dit voor mijn pouletje.
Priske is onverstoorbaar. Ik voorspel ondoenlijke weken in de talkshows en krantjes naar aanleiding van de 3-4-3.quote:
Zo’n Bueno staat de ontwikkeling van Jan Plug in de weg!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord wil zich blijkbaar wel versterken.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n Bueno staat de ontwikkeling van Jan Plug in de weg!
Dat Dennis nu een linkerwingback haalt geeft misschien wel aan dat Priske tevreden is over de bezetting op rechts? Misschien doet Read het goed genoeg om als volwaardige vervanger van Nieuwkoop gezien te worden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu nog een concurrent voor Bart en een vervanger van Wieffer en we kunnen UITERST tevreden zijn.
Brian "🤔" Priskequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:15 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:alaphilippe_ wordt hier vrolijk van
Mwah nee, aanvallende middenvelder minimaal nog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu nog een concurrent voor Bart en een vervanger van Wieffer en we kunnen UITERST tevreden zijn.
Mwah, je hebt met Paixao, Stengs, Ivanusec, Lingr en Hadj-Moussa op zich wel wel genoeg prima spelers voor die 2 posities.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah nee, aanvallende middenvelder minimaal nog.
En gezien de omstandigheden toch het beste. Die jongen moet spelen en kan de Eredivisie makkelijk aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Klap in het gezicht van de Leo Sauer fanclub
Makkelijk. Hopelijk zit er een koopoptie op, dan kan hij volgend jaar definitief Hartman vervangen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:37 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Die gaat de concurrentiestrijd van Smal wel winnen vermoed ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |