SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er zo gauw niet één opnoemen die meer heeft betekent in de recente historie, vijf seizoenen gespeeld, kampioen en beker als aanvoerder, meer dan 100 goals, is zestien jaar het transfer record geweest. En ook nog 100+ interlands.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:08 schreef Tarado het volgende:
En ook dat is toch niet zo bijzonder veel?
De meeste voetballers zijn paardelullen dus daarin is Dirk geen uitzondering, prima voetballer verder.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan er zo gauw niet één opnoemen die meer heeft betekent in de recente historie, vijf seizoenen gespeeld, kampioen en beker als aanvoerder, meer dan 100 goals, is zestien jaar het transfer record geweest. En ook nog 100+ interlands.
Maar goed, het is wel een paardenlul.
Maar Dirk is echt een paardenlul, had ook een foute vrouw overigens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
De meeste voetballers zijn paardelullen dus daarin is Dirk geen uitzondering, prima voetballer verder.
Ik kijk gewoon met een stijfje naar de persconferentie van Arne bij Liverpoolquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:02 schreef fetX het volgende:
Zojuist de persco even teruggekeken. Vond het een prima optreden van Priske. Geen Slot, maar goed dat zullen we sowieso niet snel weer zien in Nederland.
Hij bespeelt die Britse ratten met hetzelfde gemak als onze journalisten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon met een stijfje naar de persconferentie van Arne bij Liverpool
Ik kan verdorie ook niet vandaag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij bespeelt die Britse ratten met hetzelfde gemak als onze journalisten.
Maar goed, dat is iets voor een ander topic. Oh Priske. Willem II kapoet maken (ik mis het duel)
Net een vliegticket geboekt naar Zestienhoven omdat forumgebruiker hhh38 mij een nepfan vindt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 12:53 schreef hhh38 het volgende:
De eerste wedstrijd niet kijken
Nepfans
Mocht er na de wedstrijd een crisisoverleg hier plaatsvinden probeer ik aan te sluiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |