Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Al besproken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:49 schreef hole1988 het volgende: Het is overigens de eerste keer ooit dat een land dubbel hockey goud pakt.
Nicequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:49 schreef hole1988 het volgende:
Het is overigens de eerste keer ooit dat een land dubbel hockey goud pakt.
quote:
Toch mag ik deze vent wel.quote:
Maar dan reversed?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Situatieschets in het winnaarsvliegtuig. @:rambodirk
Geld goed besteedtquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heerlijke hockeystem.
De kakkers leveren enorm deze Spelen
Niemand vraagt ooit nog naar de cijfers van je diplomaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Hadden ze dit niet gewoon met 6-0 moeten winnen?
Ze hebben tegen België geoefendquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef franklop het volgende:
Wat een matige shoutouts van China zeg. Alsof ze er nog nooit op geoefend hebben
Waarom? En nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:53 schreef Symphonic het volgende:
nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelijk die pinda en die hoeren Acne.
Ja dan noem je ook een land.quote:
Mijn oudste wil er over 8 of 12 jaar staan, ff zijn rollende rrrr verbeteren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heerlijke hockeystem.
De kakkers leveren enorm deze Spelen
Nee klopt…quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niemand vraagt ooit nog naar de cijfers van je diploma
Terwijl ze er juist heel veel op geoefend zouden hebben. Bijzonder ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef franklop het volgende:
Wat een matige shoutouts van China zeg. Alsof ze er nog nooit op geoefend hebben
Als ze de hele wedstrijd gespeeld hadden zoals de laatste 10 minuten wel ja. Tussen de 0-1 en de 1-1 heb ik alleen maar een bizar soort van paniekhockey gezien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb liever nep borsten dan nep tanden btwquote:
Ik heb beiden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb liever nep borsten dan nep tanden btw
Bitjes zijn idd nooit sexy.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb liever nep borsten dan nep tanden btw
Heet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Duurt nog even, de meiden zijn nog aan het douchen.
Denk vooral individuele klasse, itt tot veldspel met een team.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl ze er juist heel veel op geoefend zouden hebben. Bijzonder ja.
Beeld graagquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Edit: Eurosport/hbo max.
Goed daar in zijn lijkt bij hockey, in tegenstelling tot penalty's bij voetbal, wel erg samen te hangen met techniek. En op dat punt is China duidelijk minder goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:55 schreef franklop het volgende:
Ik schakelde over maar er was niets te zien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Edit: Eurosport/hbo max.
Geen douche cam?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik schakelde over maar er was niets te zien.
Bij F1 laten ze wel altijd de cooldown room zienquote:
Hebben jullie een beetje geld voor een leuk bootje? Dat is een goede route naar goud.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn oudste wil er over 8 of 12 jaar staan, ff zijn rollende rrrr verbeteren.
Staan nu voor in basketbal finale.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
België twee shoot-outs verloren op rij.
trauma.
En korf gooien?quote:
Hier gaat heel vaak iets fout.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:13 schreef butz0rs het volgende:
en een kleurplaat voor jou, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw, en een voor jouw
jou*
Dan hadden we er gisteren ook al 15.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Telt dit trouwens als 15 keer goud voor nederland?
Goed voor de medallespiegelquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hadden we er gisteren ook al 15.
Partypopperquote:
Een posterquote:
Dat ding rond de Eifeltoren heb ik niet gezien.quote:
De hele Eiffeltoren zit er inquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 22:21 schreef kilon het volgende:
Met zoveel medailles kan je bijna de hele Eiffeltoren bouwen
Dan waren ze allang eruit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |